Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Valkyrie

Vanavond denk ik The Dark Knight BD :P
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

senseless

Gisteren Deathrace BD rip gekeken en vanavond wordt het denk ik Batman Begins of The Cell. Ga ook lekker rondlopen in het wilde westen met Call of Juarez 2 op de 360 ;).
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

ksi

Citaat van: djaxx op augustus 28, 2009, 22:46:49
midnight express, zo een zalige film eh!

En de vetste tune ooit onder de chase scene in het begin van Giorgio Moroder  :wub:.

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

HTip

Gistereren Fantastic 4 - Rise of the Silver Surfer op BD
Leuk vermaak met gave special effects en erg goed beeld en geluid.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xander32

Gisteren aaf: Duplicity, thriller, redelijke film, moet je wel de gedachten bij houden om te kunnen volgen.
Zojuist: Donkey Punch, thriller, redelijke film, erg zwaar op de nuchtere maag  :nervous:(bloody).

Betreffende beeldkwaliteit was vooral die laatste  :inlove:: toch wel erg gaaf een blu-ray op een hd-plasma  :worship:. Wat een vooruitgang t.o.v. ons vorige beeld(dvd vs. crt).

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RayD

Nog maar een keer Transformers....... ;D

HTip

Citaat van: HTip op augustus 30, 2009, 18:45:52
Zometeen Zodiac (BD)

Lange maar erg onderhoudende film. Verhaalopbouw is erg goed en daardoor is de film erg spannend. Einde is verrassend. Beeld is erg goed en mooi scherp (soms wat motion-blur, maar niet storend), schaduwdetail en zwartniveau is prima en geluid (ondanks dat het slechts Dolby Digital is) prima mee te leven. Dialogen zijn goed te volgen en de surroundkanalen worden subtiel gebruikt en maken het geluidsbeeld compleet. Aanrader dus!
Showcase - Topic

Roeland

Net Bride Flight gekeken.

Beetje kaazig  ;), maar zeker de moeite waard.
Weer fantastische shots mogen zien

Kwabbernoot

Gister en vanavond twee "oudjes" bekeken. Gister Stardust (blijft toch een leuke film) en vanavond Underworld. Underworld kende ik nog niet maar viel ook niet echt mee. Leuk voor bij een zak chips maar meer ook niet.

Groeten...

djaxx

Vanavond Hitch eens bekeken, leuk in zijn genre maar ook niet meer dan dat.

R

Leuke film!

Citaat van: Kwabbernoot op augustus 30, 2009, 23:56:32
Gister en vanavond twee "oudjes" bekeken. Gister Stardust (blijft toch een leuke film) en vanavond Underworld. Underworld kende ik nog niet maar viel ook niet echt mee. Leuk voor bij een zak chips maar meer ook niet.

Groeten...

celerontje

Stardust is erg leuk, en de muziek in ook heel mooi, voor het Septimus theme! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Met de vrouw, make it happen gekeken. Leuke film, erg kort alleen.
Wat minder was; kwam erachter dat ik 14 dagen mijn sub had aanstaan....  :-[

bmateijsen

Citaat van: hoekie op augustus 31, 2009, 16:46:06
Wat minder was; kwam erachter dat ik 14 dagen mijn sub had aanstaan....  :-[

Dat maakt toch niet uit?

celerontje

Citaat van: bmateijsen op augustus 31, 2009, 16:47:37
Dat maakt toch niet uit?
Hieruit kan ik opmaken dat jij zo coulant bent om de verspilde elektriciteit te gaan vergoeden? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

hoekie

Citaat van: celerontje op augustus 31, 2009, 16:51:42
Hieruit kan ik opmaken dat jij zo coulant bent om de verspilde elektriciteit te gaan vergoeden? :D

Precies  ;D

Kom wel ff langs Bjorn  ;)

bmateijsen

Citaat van: celerontje op augustus 31, 2009, 16:51:42

Ach.. zonder signaal zal dat wel meevallen, en als het zo'n stroomslurper is, dan neem je gewoon een Velodyne.
Die trekt in russtand maar 12w. ;D.

hoekie

Citaat van: bmateijsen op augustus 31, 2009, 17:27:21
Ach.. zonder signaal zal dat wel meevallen, en als het zo'n stroomslurper is, dan neem je gewoon een Velodyne.

:-) gelukkig wel in ruststand ja.. weet niet wat deze sub doet; asw cdm van b&w.
weet wel dat die knalt sinds jij geweest bent ;)

on topic; denk ff training day kijken vanavond...

celerontje

Citaat van: bmateijsen op augustus 31, 2009, 17:27:21
Mwoahh, 12w is ook nog aardig wat, dat kan beter! ;)

Tinus_

rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

stevefilmfreak54

Citaat van: Tinus_ op augustus 31, 2009, 20:33:30
Wild hogs.
gewoon op TV  :D

jaaaaaa heb ik ook zit te kijken, alleen wat vervelend al die REKLAME wat kan dat een film verpesten, NL zenders kunnen wat leren van de belgen, die verkrachten een film niet met onnozele berichtjes over chips, verzekeringen, shampoo, enzo, enzo :-X :-X :-X :-X

weekend wel naar Fighting, Largo Winch en Star Trek gekeken, Star Trek 2009 was heel ver het beste

Starred

For old time sake: GREASE

What can I say....   :pompom: en :headbanging: