Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Citaat van: HTip op juni 28, 2009, 19:44:32
Vond het zeker geen slechte film, maar door de snelheid van actie was het verhaal een beetje moeilijk te volgen. De actie was wel erg goed gefilmd. Net of je erbij was. Moet 'm gewoon nog een keer kijken...

Het beeld en geluid waren helemaal top! Soms moest wel het volume zachter, om de oortjes te beschermen. De scenes met het schietgeweld waren af en toe iets teveel van het goede.
Philip, je begint toch niet ouder te worden? :o ''Teveel van het goede''? >:( :D :D :D
Even de DB meter erbij houden, want ik weet zeker dat het allemaal binnen de ''schadelijkheidsnormen'' valt, zeker als die harde stukken maar een paar minuten duren. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op juni 28, 2009, 20:08:17
Philip, je begint toch niet ouder te worden? :o ''Teveel van het goede''? >:( :D :D :D
Even de DB meter erbij houden, want ik weet zeker dat het allemaal binnen de ''schadelijkheidsnormen'' valt, zeker als die harde stukken maar een paar minuten duren. ;)
;D Ik wil nog langer genieten van goede audio (lees: hoge frequenties kunnen waarnemen) dus ik ga zeker niet tot het uiterste...

BD's kan ik normaal op -2dB kijken, maar dat was voor QoS gewoon te hard. Zeker brekend glas of kogels waren gewoon niet prettig om naar te luisteren. Op -5dB (is niet echt zachtjes hoor >:D) ging het prima...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

celerontje

Citaat van: HTip op juni 28, 2009, 21:22:25
;D Ik wil nog langer genieten van goede audio (lees: hoge frequenties kunnen waarnemen) dus ik ga zeker niet tot het uiterste...

BD's kan ik normaal op -2dB kijken, maar dat was voor QoS gewoon te hard. Zeker brekend glas of kogels waren gewoon niet prettig om naar te luisteren. Op -5dB (is niet echt zachtjes hoor >:D) ging het prima...
-2 is erg hard bij jou, weet ik uit ervaring! :o
-5 lijkt me inderdaad wel hard genoeg! ;)

En brekend glas en kogels zijn ook niet prettig, trouwens! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

R

reza

Net gezien Transformers.

Krijgt van mij een 6.3 voor de special effects, de rest van de film is but.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

celerontje

Wat zal deel 2 dan een kwelling voor jou zijn! :D

reza

Citaat van: celerontje op juni 29, 2009, 15:48:00
Wat zal deel 2 dan een kwelling voor jou zijn! :D

Het ging om deel 2 ;)

celerontje

Was me niet duidelijk, ik dacht dat je deel 1 in je HT gekeken had, want:
Deel 1 heet gewoon ''Transformers''
Deel 2 heet: ''Transformers: Revenge of the Fallen''

Vandaar dus. ;D

Nooff

En...als het in zn eigen HT was dan moet dat wel verschrikkelijke kwaliteit geweest zijn  :o

Loki999

Harry Potter 4 en 5 gisteren gekeken op BD, goed geluid en strakke beelden!
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

celerontje

Citaat van: Nooff op juli  1, 2009, 10:55:57
En...als het in zn eigen HT was dan moet dat wel verschrikkelijke kwaliteit geweest zijn  :o
Haha ;), Transformers: Revenge of the Cammer :D

Dennistattoo

vanavond misschien Transformers 2 kijken, anders morgen.
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Tinus_

Citaat van: Dennistattoo op juli  1, 2009, 18:55:22
vanavond misschien Transformers 2 kijken, anders morgen.

Welke versie is dat? Er is toch enkel een "cam" beschikbaar?
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

reza

Zometeen Push kijken, ik ben benieuwd.

Ifeman

Ik denk dat ik maar eens ga kijken naar Planet Terror op BD, met de ventilator op de hoogste stand.

AnubisNefer

Citaat van: R op juni 29, 2009, 12:20:22
Nu The Haunting in Connecticut

Auch ........ Er zitten een paar schrik momenten in joh ..... >:D
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

R

Zon onder, bios aan. Iron man BR!!

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

golfg60

Paul1967

1988 Michael Jackson U.S.A. BAD concert uit de Ultimate collection suitcase.

R

LittleNinja

Eigenlijk net pas terug van het indrukwekkende concert van Lenny Kravitz in het Westerpark te Amsterdam.... Wat een show en wat kan die kerel goed zingen!! 8) 8) 8)

Starred

Citaat van: LittleNinja op juli  5, 2009, 02:20:09
Eigenlijk net pas terug van het indrukwekkende concert van Lenny Kravitz in het Westerpark te Amsterdam.... Wat een show en wat kan die kerel goed zingen!! 8) 8) 8)

Alleen foto's maken is niet zijn sterkste punt  :pompom:

LittleNinja

Hahaha!!!! Jij was er dus ook?! Dat duurde me ook iets te lang allemaal.. Maar verder vond ik het echt waanzinnig!! Ik ben niet zo'n fan van Lenny omdat ik van mening ben dat alle nummers nogal hetzelfde zijn. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb best wat concerten gezien waarbij een hoop van die lui me zwaar tegen vielen in zangkwaliteiten of het optreden zelf... Lenny vond ik gisteren echt bizar goed! We hebben er echt van genoten!!

Citaat van: Starred op juli  5, 2009, 08:31:39
Alleen foto's maken is niet zijn sterkste punt  :pompom: