Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

JCL

Citaat van: reza op juni 26, 2009, 11:45:04
Paycheck  1080p
The bourne Ulimatum BD.

Beide matig.

Wat vond je matig aan Bourne? Misschien niet de meest realistische film, maar opzich wel goed voor 2 uurtjes entertainment toch?

celerontje

Ik begrijp je mening over Bourne ook niet, ik vind 't een hele sterke film.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

ik vond bourne ultimatum juist ontzettend goed! zo niet de beste.. misschien dat jij m minder vond omdat je ulimatum hebt gezien :-X
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

*TROMMELGEROFFEL*
Vanavond in naar...

Transformers: Revenge of the Fallen!!!!!!!! :pompom:

En niet zomaar in een bioscoopje, maar in zaal 6 van Mustsee Euroborg!!!!
Beeld van 15 meter breed, digitaal projectie (Barco DP-100) met een heel vet geluid!!! :pompom:

Me happy! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Zojuist Body of Lies gezien. Wat een waanzinnig goede film :thumbs-up:

Beeld en geluid is erg goed :clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Lars_Portman

Vanavond beide delen achter elkaar gezien op Blu-ray. (Heeft ook DTS-HD MA op NL uitgave van A film.)

Instinct de Mort, L' (2008)
Alternatieve titels: Public Enemy Number One (Part 1), Mesrine: L'Instinct de Mort

Ennemi Public N° 1, L' (2008)
Alternatieve titels: Public Enemy Number One (Part 2), Mesrine: L'Ennemi Public N° 1

Zeer brute film. Maar goed geacteerd en bleef gewoon 4 uur zonder moeite zitten. Was zo voorbij.
En zeker eerst deel 1 kijken dan pas deel 2 want is gewoon 1 lange film.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

celerontje

Citaat van: celerontje op juni 26, 2009, 19:06:33
*TROMMELGEROFFEL*
Vanavond in naar...

Beeld van 15 meter breed, digitaal projectie (Barco DP-100) met een heel vet geluid!!! :pompom:

Ik heb niets teveel gezegd!
Hele leuke film en super beeld en geluid!

Alleen stond de 35mm wel behoorlijk slecht uitgericht in deze zaal, maar daar heb ik gelukkig alleen maar last van gehad tijdens de trailers, omdat de film zelf digitaal werd geprojecteerd! :pompom:

Robbert54

Citaat van: celerontje op juni 27, 2009, 00:26:21
Ik heb niets teveel gezegd!
Hele leuke film en super beeld en geluid!

Alleen stond de 35mm wel behoorlijk slecht uitgericht in deze zaal, maar daar heb ik gelukkig alleen maar last van gehad tijdens de trailers, omdat de film zelf digitaal werd geprojecteerd! :pompom:
hij is vet he! ik wil nog een keer :pompom: :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

reza

Citaat van: JCL op juni 26, 2009, 12:12:53
Wat vond je matig aan Bourne? Misschien niet de meest realistische film, maar opzich wel goed voor 2 uurtjes entertainment toch?

Ja het is niet zo dat ik in slaap ben gevallen. Maar de eerste keer dat ik hem zag vond ik hem beter dan nu.
De eerste 2 delen lijken ook wat sneller/meer actie.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

sr7000

Citaat van: celerontje op juni 26, 2009, 19:06:33
*TROMMELGEROFFEL*
Vanavond in naar...

[plaagmode]Ik wist niet dat de Mustsee je eigen HT was[/plaagmode] ;)

Maar serieus: wel een gave film dus?  :popcorn:

celerontje

:P

Gave film inderdaad, echt een goed avondje vermaak! :pompom:
De humor was wel erg fout, (soms letterlijk onderbroekenlol :D) maar door de sfeer in de zaal kon ik er ook wel op lachen.

Ik had trouwens ook het idee dat er een paar die-hard Transformersfans voor me zaten, want ze werden wildenthousiast bij sommige Robots en zaten er ook veel over te kletsen, GRRR :devil: (had ik makkelijk even iets van kunnen zeggen in de pauze, maargoed.)

Zoals ik al zei, de film werd digitaal geprojecteerd.
Op een gegeven moment kwam er dus pauze, waarbij de server/projector moesten omschakelen naar het 1:85:1 formaat voor het pauzescherm.
Afijn, de laatste ondertitelingsregel voor de pauze eindigde met ''en terroristen'', maar het grappige was, tijdens het pauzescherm bleef die regel tekst eventjes in beeld hangen, waardoor er dus op het scherm zoiets verscheen als: ''Mustsee Pauze ...en terroristen'' :D :D :D
Oftewel, daar hebben ik en mijn kameraad nog flink lol om gehad! :clapping: :D

sr7000

8) Wel leuk dus? Heb wel weer eens zin om naar de Bios te gaan. Transformers2 is zeker een kanshebber. Maar vanavond eerst Pearl Harbour op blu ray.  :popcorn:

celerontje

Ga 'm dan wel in een bioscoop bekijken die 'm digitaal projecteert, want dat is echt PRACHTIG!!!!!! :o

sr7000

Dat zal wel lukken: Alleen is de Must See in de Euroborg wel wat verder weg voor mij dan de Pathe: maar bedankt voor de tip O0 (ben ook een stadjer)

celerontje

Ik ben geen stadjer! ;) (klinkt zo dom ''standjurhhhhhhhhh :P)

sr7000

Ha ha  ;D mijn nederige excuses :angel: inwoner van "het Groningse" dan ;) Jij kwam toch ook uit Groningen?

celerontje

Nopes, daarom ben ik ook geen stadjer! ;D

sr7000

??? meende ik ergens gelezen te hebben: my bad! Anyways: we dwalen een beetje af hier.

HTip

Zometeen... Quantum of Solace

En ja ik weet dat het volume in de openingsscene hoog moet zijn ;D

Ben benieuwd!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Fabian92

Citaat van: HTip op juni 27, 2009, 19:20:50
Zometeen... Quantum of Solace

En ja ik weet dat het volume in de openingsscene hoog moet zijn ;D

Ben benieuwd!

En? Wat vond je ervan?  :D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

celerontje

It's time to get out, Philip! :D
De subwoofer heeft zeker overuren gemaakt?

Ik heb vanmiddag ''The Day After Tomorrow'' op BD gekeken.
Mooie film, maar vooral zeer goed geluid, perfect in balans met een stevig laag, zonder ook maar ergens overheersend te worden.

HTip

Citaat van: Fabian92 op juni 28, 2009, 19:33:20
En? Wat vond je ervan?  :D
Vond het zeker geen slechte film, maar door de snelheid van actie was het verhaal een beetje moeilijk te volgen. De actie was wel erg goed gefilmd. Net of je erbij was. Moet 'm gewoon nog een keer kijken...

Het beeld en geluid waren helemaal top! Soms moest wel het volume zachter, om de oortjes te beschermen. De scenes met het schietgeweld waren af en toe iets teveel van het goede.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op juni 28, 2009, 19:42:21
De subwoofer heeft zeker overuren gemaakt?
Valt wel mee. De film duurde nog geen 2 uur :P ;D

Citaat van: celerontje op juni 28, 2009, 19:42:21
Ik heb vanmiddag ''The Day After Tomorrow'' op BD gekeken.
Mooie film, maar vooral zeer goed geluid, perfect in balans met een stevig laag, zonder ook maar ergens overheersend te worden.
Moet ik ook nog eens kijken op BD. Tot nu toe alleen de DVD gezien...
Showcase - Topic

Moondust

Vanavond Gran Torino van Clint Eastwood. Ik heb hoge verwachtingen na de pareltjes Million Dollar Baby en het wonderschone Changeling. Deze man kan werkelijk mooie films maken die je raken in je hart.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

celerontje

Dat lijken mij ook mooie films, misschien schaf ik ze een keer aan, op BD uiteraard! :pompom: