Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

-madison-

Net klaar met The Bankjob op BR. Erg leuke film, had hem al eens eerder gezien.
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

mvdveek

Begonnen met de StarTrek serie.
Vanavond is de Search for Spock aan de beurt
Showcase  ||  Pioneer KRP-600A || Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

LittleNinja

Gisteren weer eens Shooter gekeken.. 

Het is geen hele goede film, maar ik vind het een interessante wereld van de scherp- en sluipschutters en zeker de techniek achter de gebruikte erwtenschieters. 8) 

reza

Straks Gran torino.
en vanavond van alles en nog wat als Kermit over de vloer komt.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

chulin

Citaat van: reza op juni  6, 2009, 11:00:37
Straks Gran torino.
en vanavond van alles en nog wat als Kermit over de vloer komt.
Gisteravond gezien  :P.
Ik vond hem heel goed. Prachtig de oude Eastwood.
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

reza

Citaat van: chulin op juni  6, 2009, 12:47:02
Gisteravond gezien  :P.
Ik vond hem heel goed. Prachtig de oude Eastwood.

Net gezien, WHOUWWWW.
Ik vond het ook een zeer goede film met leuke dialogen ;)
Dit is echt 1 va de bste films die ik de afgelopen JAREN heb gezien.

Hij krijgt van mij een 8.0/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HTip

Meet the Robinsons (aardige film met prachtig beeld en geluid) en daarna
Taken (erg gave film die je grijpt en niet meer loslaat tot het einde :thumbs-up:)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Citaat van: reza op juni  6, 2009, 15:57:22
Net gezien, WHOUWWWW.
Ik vond het ook een zeer goede film met leuke dialogen ;)
Dit is echt 1 va de bste films die ik de afgelopen JAREN heb gezien.

Hij krijgt van mij een 8.0/10
Lijkt mij ook wel interessant, komt er ooit nog wel eens in op BD, zeker nu ik weet dat de UK versie ook NL subs heeft.

Citaat van: HTip op juni  6, 2009, 22:31:20
Taken (erg gave film die je grijpt en niet meer loslaat tot het einde :thumbs-up:)
Volledig mee eens, echt een hele goede gave thriller! :worship:
Ik heb zelden zo op het puntje van m'n stoel gezeten!
Bovendien is ook het geluid fantastisch!
Beeld is ook zeer mooi, heel filmisch! :smile:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

p.willemse

Indepence day en the day earth stood still..... diep zwarte schermen op de pioneer en zwaar dts HD master geluid op de stata... kippevel!
Pioneer PDP LX-5090 - Denon AVR 2309 - Denon DVD-1800BD - Denon ASD-11R - B&W 684/686/HTM62 - Rel Strata 5 - Linksys DMA 2100 - Sagem ICAD-81 HD - Nintendo WII- Logitech 895

eduard

Afgelopen week het 7de seizoen van 24 gezien. Was wel aardig maar haald niet de kwaliteit van de eerste seizoenen.

Dennistattoo

vanmiddag Terminator 4 gekeken en net Alien VS Predator
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

neptune

afgelopen dagen de 1e en 2e X-men gekeken en vanavond is het 3e deel aan de beurt.
deel 1 en 2 vond ik gewoon erg goed ...
zet hier iets neer

HTip

Gisteravond The Bucket List. Leuke film met serieuze momenten.
Beeld was erg goed en het geluid was prima, ondanks dat het slechts een DD 5.1 (640 kbps) soundtrack was.

Ook nog IMAX documentaires Oceans Origins en Fighter Pilot. Prachtig beeld en geluid, wel wat kort ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Citaat van: HTip op juni  8, 2009, 17:29:25
Ook nog IMAX documentaires Oceans Origins en Fighter Pilot. Prachtig beeld en geluid, wel wat kort ;)
Ga maar eens naar een IMAX theater en vraag of je zo'n IMAX film mag proberen op te tillen, dan begrijp je die korte speelduur meteen :P ;D ;D
Ik zit me soms al een ongeluk te slepen met 35mm films! :o ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: celerontje op juni  8, 2009, 22:08:46
Ga maar eens naar een IMAX theater en vraag of je zo'n IMAX film mag proberen op te tillen, dan begrijp je die korte speelduur meteen :P ;D ;D
Ik zit me soms al een ongeluk te slepen met 35mm films! :o ;)
In het Techmuseum in Speyer kan je buiten het IMAX theater de film en de projector zien. Ook het transport van de film door de projector is indrukwekkend :o
Showcase - Topic

celerontje

Dat kan in het Omniversum in Den Haag ook, vanuit de foyer.
Mooi systeem, IMAX, maar ontzettend duur en zwaar/groot.

NeoPhix

Vanavond Monsters Inc. gezien in 720p.... mooooooi  8) (En blijft waanzinnig grappig... Mike Wazowski!  :alien:)

celerontje

Zeker grappig, alleen al het liedje ''Put That Thing Back Where It Came From, Or So Help Me'' :worship:
En die bloopers zijn ook fantastisch, vooral als steeds baliejuffrouw Roz ergens in verstopt zit en dan die lach van haar, prachtig! :clapping:

JCL

Gisterenavond Bolt gezien. Erg leuke film! Vooral het begin is grappig en ook nog eens erg mooi gemaakt kwa beeld en geluid. "Bolt, speak!", heerlijk veel laag in die scene ;D

celerontje

Da's toevallig, die heb ik gistermiddag gekeken, uiteraard op BD, erg leuke film inderdaad, vooral die hamster Rhino!
Inderdaad behoorlijk wat laag, maar bleef toch perfect strak klinken, zeer goed geluid!
Beeld was ook goed, maar niet 100% gestoken scherp, ze hebben er express een beetje een ''35mm'' look aan gegeven, soms was het beeld een klein beetje flets/vaal.
Iets soortgelijks hebben ze ook toegepast bij Wall-E, het beeld renderen met ''lensafwijking'' erin.
Maar het werkt geweldig, ik kreeg echt een bioscoopgevoel in mijn HT, zeer filmisch beeld! :worship: :pompom:

JCL

Ja het beeld was idd niet 100% scherp. Misschien dat het daarom ook wat echter lijkt, zeker omdat alles nu super scherp wordt in HD. Wat vooral goed was aan het begin hoe het omslaat van schattig meisje zoekt hondje uit in kijharde bass en veel donkerdere scenes. De hamster was idd ook grappig, net als de duiven! De maffia duif in NY was hylarisch net als de duiven in Hollywood (Calm down! This is how we blew it with Nemo ;D) Het probleem van dit soort films is altijd dat het voor kinderen wordt geschreven waardoor de personages voor hun wel leuk zijn maar voor volwassenen stront irritant! Vooral Cars, Nemo en The Incredibles hebben hier last vast. Dit is een van de leukste animatie films sinds Shrek, Shark Tale en Monsters Inc.

celerontje

Dat begin was inderdaad geweldig, de surroundbubble was echt perfect, helicopters vlogen naadloos om je oren, WOW! :o
Ook geweldig was dat één van die duiven een verwijzing maakte naar die ''mine mine'' meeuwen uit Finding Nemo, haha ;D
Het einde was ook geweldig! :pompom:

Na deze film ga je opeens ook heel anders tegen ''The Incredibles'' aankijken. ;D

Robbert54

ik vond de hele film gewoon :worship: :worship: :worship: vond het eindelijk weer eens een lekkere wegkijkfilm! en Bolt als puppy! echt die hondentrekjes! geweldig gedaan.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

-madison-

Gisteravond Shooter gekeken, hele vette film 8)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.