Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Earthshaker

Citaat van: JCL op mei 12, 2009, 10:20:04
Dat was nog best een leuke serie! Jammer dat het is gestopt na 4 seizoenen. Ik vond het derde seizoen het beste, maar daar is lang niet iedereen het mee eens.

Ik vond het ook een goede serie, ik snap ook nog steeds niet waarom het al gestopt is na 4 seizoenen. Seizoen 3 vind ik ook het beste, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik indertijd seizoen 4 vaak niet gezien heb ivm andere bezigheden. We zullen zien hoe het hele seizoen is, elke avond een of twee afleveringen kijken, dan ben ik er snel aan toe.  ::)

JCL

Citaat van: Earthshaker op mei 12, 2009, 10:32:20
Ik vond het ook een goede serie, ik snap ook nog steeds niet waarom het al gestopt is na 4 seizoenen. Seizoen 3 vind ik ook het beste, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik indertijd seizoen 4 vaak niet gezien heb ivm andere bezigheden. We zullen zien hoe het hele seizoen is, elke avond een of twee afleveringen kijken, dan ben ik er snel aan toe.  ::)

Dat een a twee afleveringen per avond heb ik me ook ooit voorgehouden. Was een weekend vrij en heb 18 afleveringen van seizoen 3 verslonden! Na het slot van seizoen 2 wordt het gewoon een stuk spannender :)

R

Starred

Sonic Circle

Absoluut.

Vanavond Chronicles of Narnia: Prince Caspian op BD gezien. Fantastisch beeld en geluid zeg.

Dirc

Tinus_

De laatste 2 afleveringen van Battle Star Galactica van seizoen 4.  :-\
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

raMniv

Gister 9 afleveringen CSI (8.2)

Nu Lakeview Terrace
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

NeoPhix

Yes Man gekeken gisteren, was een leuke comedy, beter dan ik vooraf had verwacht... Vanavond gaat de PS3 denk ik maar eens aan... misschien Fear And Loathing in Las Vegas kijken...

Earthshaker

Net U-571 weer eens gekeken, buren zullen blij met me zijn geweest.  :o

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Earthshaker

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Sonic Circle

Citaat van: Sonic Circle op mei 12, 2009, 23:15:08
Vanavond Chronicles of Narnia: Prince Caspian op BD gezien. Fantastisch beeld en geluid zeg.

Net het laatste deel afgekeken (gisteren niet aan toegekomen).
Qua beeld en geluid is dit echt een referentiefilm.

Verhaal speelt leentjebuur bij allerlei boeken en films, met een sausje Narnia eroverheen gegoten.
Niks mis mee, best genieten, maar ook niets nieuws.

Al met al zeker mee vermaakt.

HTip

Helemaal mee eens :thumbs-up: Was ook een beetje voorspelbaar, maar wel spectaculair ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Vanavond Stardust gekeken op DVD (nog niet op Blu-ray uit en ik heb geen HD DVD speler)
Eigenlijk precies wat ik er van verwacht had, leuke fantasyfilm met een hoop meligheid. :D
Muziek is erg mooi gecomponeerd/gearrangeerd en de surroundmix is ook uitstekend, heel mooi strak laag en veel ruimtelijkheid!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

R

Sonic Circle

Is dat die film met Robert de Niro in een nogal onwaarschijnlijke rol? :)
Zoja, dan vond ik die stiekem ook best leuk.

R

celerontje

Citaat van: Sonic Circle op mei 13, 2009, 22:32:56
Is dat die film met Robert de Niro in een nogal onwaarschijnlijke rol? :)
Zoja, dan vond ik die stiekem ook best leuk.
Die film inderdaad.
Erg leuke rol, vooral als zijn gedrag ineens omslaat, ik kon er erg om lachen!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

Citaat van: R op mei 13, 2009, 22:34:00
http://www.imdb.com/title/tt0486655/
Thanks. Ja dus.

Citaat van: celerontje op mei 13, 2009, 22:40:55
Die film inderdaad.
Erg leuke rol, vooral als zijn gedrag ineens omslaat, ik kon er erg om lachen!
Absoluut, het feit dat hij zo buiten zijn normale rollen speelt maakte het alleen maar leuker.

raMniv

The Day the earth stood still. Had actie verwacht, maar was drama. :(
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Dennistattoo

Vanavond maar eens ''My Bloody Valentine 3D'' kijken, heb hem op mijn mediacenter staan en heb vanmiddag mijn brilletjes binnen gekregen. Alleen ziet er niet uit, dus denk dat het in het donker moet hahaha

Vanavond dus even checken, zag net wel een mooie blote dame erin dus :tongue2:
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

raMniv

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta