Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

EdoE

Lex Groningen

Vanavond even met de kleine kijken naar Watership down.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Perfectionist

Gisteren Battle of Haditha gezien. Zeer realistische verfilmde gebeurtenis van het bloedbad door Amerikaanse mariniers in Irak in 2005.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

R

Vnv in de bios, Knowing.

Dat viel niet tegen, heerlijke soundtrack trouwens. Prachtige muziek, ongelooflijk laag!

Sonic Circle

King Arthur: Directors Cut op BD.

HTip

Citaat van: Sonic Circle op mei  9, 2009, 00:28:11
King Arthur: Directors Cut op BD.
Was bij M&G part I de hoofdfilm. Erg mooie beelden en uitstekend geluid...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

El Penumbra

The day the earth stood still

Wat een uitzonderlijk slechte film zeg. Echt helemaal totaal fout en jammer en triest en slecht en overdreven moralistisch.

Mijn tip:

Kijk de trailer, heb je genoeg gezien!

reza

Citaat van: El Penumbra op mei  9, 2009, 11:00:34
The day the earth stood still

Wat een uitzonderlijk slechte film zeg. Echt helemaal totaal fout en jammer en triest en slecht en overdreven moralistisch.

Mijn tip:

Kijk de trailer, heb je genoeg gezien!

Daar ben ik het dus niet mee eens ;D Ik vond het een zeer goede film met een nog betere boodschap!
Maar als je de boodschap niet goed vind, vind je de film waarschijnlijk ook niet goed. Het kan namelijk
niet liggen aan de special effect,s ( want die waren behoorlijk gelikt toch? ) En het acteer werk was
ook meer dan prima te doen met een leuke rol voor de zoon van de Fresh prins!

Met andere woorden ik vond het erg goede film.
:tongue2:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sonic Circle

Citaat van: HTip op mei  9, 2009, 07:14:08
Was bij M&G part I de hoofdfilm. Erg mooie beelden en uitstekend geluid...

Geluid was zeker prima. Beelden sfeervol, close-ups waren ook haarscherp. Vond de scenes met wijdse cameraviews soms wel minder goed. Al met al wel genoten natuurlijk!

Dennistattoo

gisteren hebben we: Spion van Oranje gekeken, wel een leuke film echt nederlands hahaha

vanavond nog geen idee, stond net niets nuttigs op internet
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Nahpets

Zo direct Star Wars - Clone Wars kijken met de kinderen. Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan vinden.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

El Penumbra

Citaat van: reza op mei  9, 2009, 11:43:47
Daar ben ik het dus niet mee eens ;D Ik vond het een zeer goede film met een nog betere boodschap!
Maar als je de boodschap niet goed vind, vind je de film waarschijnlijk ook niet goed. Het kan namelijk
niet liggen aan de special effect,s ( want die waren behoorlijk gelikt toch? ) En het acteer werk was

Ik ben het absoluut niet eens met het feit dat jij het niet met mij eens bent!

Maar genoeg erover, zoveel mensen zoveel meningen!!!

Vanavond Sideways

westergas

Zojuist weer genoten van Planet Terror 1080P. Morgen is Death Proof aan de beurt. Ik weet het, verkeerde volgorde maar who cares, right?
Heerlijke films  :tounge:
Anata wa soko ni imasu ka

neptune

Benjamin button gekeken gisteravond, erg goede film vond ik!
zet hier iets neer

JCL

Film is opzich prima, maar dat kleine scheeuwende ventje is ongelovelijk irritant!

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Nooff

Ik vond die robot anders wel gigantisch fake, echt niet om aan te zien. Van de special effects was ik in ieder geval niet onder de indruk, die waren echt middelmatig. Het beeld en het geluid waren de pluspunten, voor de rest was deze film een regelrechte ramp met crappy acteerwerk, JUIST van dat zoontje van Smith.... :-X

Nooff

Underworld: Rise of the Lycans gezien. Prima vermakelijke film en zeker wel net zo cool als de eerste Underworld. Het geluid is ongelooflijk goed geplaatst, beeld is zoals andere delen.  :thumbs-up:

Fatalfelix

Eyes Wide Shut

Wauw, wat een toffe en aparte film was dit. De spannende momenten goed opgebouwd, en de gekozen muziek was ook super. Ik kan echt genieten van dit soort films met een duistere tint (net zoals bijv 8mm)  :).
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

eduard

Zaterdag geken naar

Underworld Rise Of The Lycans: Was best aardig
Crank High voltage. Redelijk slecht deel 1 was een stuk leuker

Zondag

Outlander. Best een vermakelijke film.

Dirc

Vergeten: Pas POTC3 gezien op BD

NeoPhix

Citaat van: LexiconLogan op mei 10, 2009, 12:28:03
Sideways...zo leuk

Wat heb ik ook gelachen bij die film, zo goed gespeeld! En nog wat opgestoken over wijn...  ;D

Ik zet vanavond de nieuwste Simpsons en Family Guy maar weer aan, altijd leuk. Verder van 't weekend Slumdog Millionaire (eindelijk) gezien, erg goede film! Daarvoor nog Appaloosa, erg leuke western, tijd geleden dat ik een leuke film uit dat genre ben tegengekomen... heb ook nog Open Range liggen, kijken of die ook zo bevalt.

Earthshaker

Net Return of the Living Dead 3 zitten kijken, vroeger vaak gezien, maar was alweer een tijd geleden. Beetje simpele film, maar verstand op nul en dan kijkt het lekker weg.  :tongue2:

Ben trouwens ook nog Star Trek Enterprise aan het kijken, inmiddels bij seizoen 2 aangekomen.

JCL

Citaat van: Earthshaker op mei 11, 2009, 21:24:35
Ben trouwens ook nog Star Trek Enterprise aan het kijken, inmiddels bij seizoen 2 aangekomen.

Dat was nog best een leuke serie! Jammer dat het is gestopt na 4 seizoenen. Ik vond het derde seizoen het beste, maar daar is lang niet iedereen het mee eens.