Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Jimmy Conway

chulin

Citaat van: Marsh op december 29, 2008, 16:06:29

@Chulin:

Kung Fu Panda moet je dan zeker kijken.
Tot nu toe een van de mooiste animatiefilms op blu-ray na mijn mening.

Gisteravond Kung Fu Panda op Blu-ray.
Marsh, jij hebt gelijk, een van of misschien de mooiste animatie film die tot nu toe gezien heb  :o :o.
Ik vind de film zelf ook grappig.
Van mij een 9/10
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

JCL

Heb net Taken gezien. Erg leuke film! Spannende opbouw, beetje voorspelbaar einde, maarja je kunt niet alles hebben. Heb me iig prima vermaakt :)

R

reza

Australia, maar die heb ik na 10min uitgezet, not my cup of thea!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Jimmy Conway

Lex Groningen

Na het cd-tje nu maar de DVD van Micheal Jackson - 25th anniversary.Het zijn maar 5 clipjes maar wel weer leuk om terug te zien.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Lex Groningen

Vanavond met een paar vrienden  even de film 10.000BC bekijken.
En voor de rest laat ik me verassen wat er meer komt aan films.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

LittleNinja

Ik ben ook benieuwd naar Bolt op BD.. Ziet er ook erg goed uit verwacht ik.

Citaat van: chulin op maart 19, 2009, 20:08:42
Gisteravond Kung Fu Panda op Blu-ray.
Marsh, jij hebt gelijk, een van of misschien de mooiste animatie film die tot nu toe gezien heb  :o :o.
Ik vind de film zelf ook grappig.
Van mij een 9/10

Ifeman

Vanavond ga ik eens lekker zitten voor Hellboy The Golden Army Blu-ray. Mocht er daarna nog tijd overblijven dan ben ik ook nog wel te porren voor Constantine Blu-ray

reza

Citaat van: LittleNinja op maart 20, 2009, 11:24:31

Nog een paar nachtjes slapen, dan kan je hem in Full Hd bekijken ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Dirc

Nooff

Citaat van: LittleNinja op maart 20, 2009, 11:24:31

Gezien, retestrak beeld!  :o

chriskras

Gister gezien A History Of Violence op BD

Erg sterke film, onverwachte wendingen en lekker hard;D
Zomenteen maar even weer is Black Hawk Down kijken  :thumbs-up:
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

Melbury

Vanavond maar eens kijken hoe Edward Norton met zijn agressie omgaat in The Incredible Hulk.

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Perfectionist

Citaat van: Perfectionist op maart 21, 2009, 20:39:05
Taken

Erg goed, kan me helemaal in de score op IMDB vinden. Ook aardig Liam Neeson weer eens te zien (Schindler in Schlinder's List), en natuurlijk Famke.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Duck Twacy

Cloverfield, ook voor de 2e keer nog best aardig.

Robbert54

al 10 x gezien ofzo blijft echt een geweldige film. alleen jammer dat je het monster aan het einde helemaal ziet!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sonic Circle

Inside Man HD-DVD.

Gisteren was hij op tv en toen dachten we, morgen kijken we de optimale versie.
Vanavond gezien. Blijft een topper. Heerlijk script en fantastisch acteerwerk. Toppertje!

Duck Twacy

Citaat van: Robbert54 op maart 22, 2009, 00:48:06
al 10 x gezien ofzo blijft echt een geweldige film. alleen jammer dat je het monster aan het einde helemaal ziet!
Ook even naar de extra's gekeken. Blijft indrukwekkend wat ze tegenwoordig met een computer kunnen doen.

Vraag me trouwens af hoe laag sommige soundtracks gaan. Kamer was aardig aan het trillen (met een simpele 12" Canton sub).

kohns

Net 'Taken' gezien met Liam Neeson.
Erg goed...
B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

Lex Groningen

Niet vanavond maar nu,Talk talk - live at Montreux.