Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

reza

Eagle eye gezien in 1080p.
Is een zeer snelle film, met lekker veel actie.
Het verhaal vond ik persoonlijk minder. Maar hij kijkt
wel lekker weg.

Hij krijgt van mij een 7.0/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Net... Madagascar 2 met de kids. lollig. :)

hoekie

gisteravond met de vrouw "die hard 4" en een stuk van Marco Borstato "wit licht"

HTip

Citaat van: hoekie op februari  1, 2009, 11:04:05
gisteravond met de vrouw "die hard 4" en een stuk van Marco Borstato "wit licht"

Gelukkig, je kan weer genieten! :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

oud_account_1

Gisteren een deel van Wanted gezien.
Draak van een film, na zo'n 40 minuten uitgezet.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

HTip

Volgens de reviews echt demomateriaal, met name in het geluid... Iron Man (2008)

Ben benieuwd ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Ik waarschuw je, de film begint vrij rustig met een muziekje, maar daarna... SCHRIK je je de pleuris op LFE gebied, wees gewaarschuwd! ;D
Wat een heerlijk laag heeft Iron Man, vergelijkbaar met The Dark Knight!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Citaat van: squadra op februari  1, 2009, 11:59:07
Mwoahh, ik vond 'm wel lekker wegkijken, zeker op BD spatte ie van 't scherm.
Ik vond 'm visueel gezien erg kunstzinnig, maar qua verhaal en inhoudt stelt 't inderdaad weinig voor.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

LittleNinja

Mee eens! Ik vond het ook zwaar teleurstellend!

Ook Jolie ziet er heftig slecht uit. Behoorlijk Amy Winehouse syndroom!!

Citaat van: squadra op februari  1, 2009, 11:59:07

Nu Wall-E.

Daarvoor Bourne Ultimatum.

HTip

Citaat van: HTip op februari  1, 2009, 14:18:46
Volgens de reviews echt demomateriaal, met name in het geluid... Iron Man (2008)

Ben benieuwd ;)
Citaat van: celerontje op februari  1, 2009, 14:22:54
Ik waarschuw je, de film begint vrij rustig met een muziekje, maar daarna... SCHRIK je je de pleuris op LFE gebied, wees gewaarschuwd! ;D
Wat een heerlijk laag heeft Iron Man, vergelijkbaar met The Dark Knight!

Wat een film :o :o :o Bijna de perfecte actiefilm. Leuke subtiele humor en verbluffende effecten. Beeld èn geluidskwaliteit van referentieniveau en een ideale test voor je HT. Het volume stond op -2dB :o en geen moment het gevoel gehad dat het te hard stond. De HD1 heeft precies laten zien, waarom die zo goed in de reviews staat. We helemaal heppie :happy:

Nu eerst eten en daarna Indiana Jones 4 op BD. We zijn een beetje verslaafd :crazy:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op februari  1, 2009, 17:03:27
Nu eerst eten en daarna Indiana Jones 4 op BD. We zijn een beetje verslaafd :crazy:

We hadden beter Indy eerst kunnen kijken en daarna Iron Man. Dat zou de beste volgorde zijn geweest. Indy 4 is niet zo'n goede film. Het script rammelt aan alle kanten en is te chaotisch en rommelig. Het beeld is goed (niet super), maar het geluid is wel erg goed. Vooral de scene in de grotten als het water om je heen druppelt... Leuk tijdverdrijf, meer niet ;)
Showcase - Topic

Dirc

jawel eindelijk een HELE film in mijn HT:

10.000 BC

celerontje

Citaat van: HTip op februari  1, 2009, 21:38:16
We hadden beter Indy eerst kunnen kijken en daarna Iron Man. Dat zou de beste volgorde zijn geweest. Indy 4 is niet zo'n goede film. Het script rammelt aan alle kanten en is te chaotisch en rommelig. Het beeld is goed (niet super), maar het geluid is wel erg goed. Vooral de scene in de grotten als het water om je heen druppelt... Leuk tijdverdrijf, meer niet ;)
Tja, ik wilde je niet ontmoedigen... ;D
Hoe klonk de THX intro?

HTip

Citaat van: celerontje op februari  1, 2009, 21:45:42
Tja, ik wilde je niet ontmoedigen... ;D
Hoe klonk de THX intro?
;D imposant, zoals verwacht ;)
Showcase - Topic

hoekie

Citaat van: HTip op februari  1, 2009, 11:15:24
Gelukkig, je kan weer genieten! :thumbs-up:

Ja gelukkig wel... en vanavond ook weer ff.
Met de vrouw onder een dekentje "50 first dates" gekeken.

Lynxxx

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

DJ-Foxx

zojuist binnen, Valkyrie  :thumbs-up: ben benieuwd ;)

Dennistattoo

gisteren hebben we The Grudge 3 gekeken, wat een slechte film vergeleken met 1 en 2 >:(
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

stevefilmfreak54

Gisteravond 7 pounds van will smith gekeken, aardig verhaal en een goeie film voor vrouwtje lief.
Vanmiddag of vanavond heb ik Valkyrie liggen, ben benieuwd

Dirc

Vanavond staat Kung Fu Panda op het menu.

Paul1967

Een oudje vanavond; Se7en.
Zojuist de special 2dvd steelbook edition binnen gekregen. Schijnt ook beter te zijn qua beeld en geluid dan de oude dvd uitgave. Ben benieuwd.
Blijft nl. een topper deze film :D

Sonic Circle

The Boondock Saints.

Wat een film, heerlijk! Overdadig geweld af en toe, maar het is zeker een soort functioneel geweld (kijk de film maar als je hem nog niet kent).

Deze gaan we absoluut opnieuw kijken als ons HT binnenkort klaar is, want deze film verdient het beste beeld en geluid voor optimale ervaring. Zo ook Atonement die we onlangs hebben gezien.

HTip

Citaat van: Dirc op februari  3, 2009, 12:07:23
Vanavond staat Kung Fu Panda op het menu.
Erg leuke film en goed beeld en geluid. Veel plezier!
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Paul1967 op februari  3, 2009, 14:50:11
Een oudje vanavond; Se7en.
Zojuist de special 2dvd steelbook edition binnen gekregen. Schijnt ook beter te zijn qua beeld en geluid dan de oude dvd uitgave. Ben benieuwd.
Blijft nl. een topper deze film :D

Erg goede film inderdaad. De SE DTS-versie is ook erg goed met beeld en geluid. Bjorn heeft 'm bij mij gebruikt voor het afstellen van het geluid ;)
Showcase - Topic

Sonic Circle

Die staat bij ons ook in de planning Philip, goed dat Bjorn hem kan gebruiken want dan zoek ik hem alvast op :D

P.s. Iron Man staat ook op ons "to watch" lijstje, met de kerst alvast aangeschaft op BD.