Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ian G

Afgelopen weekend:

*Revolutionary road (bios);
*Death race (x264);
*Jarhead (dvd).

Zo dadelijk:

*The Godfather part three (blu-ray).

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Bennie

Vandaag  Bangkok dangerous gezien met Nicolas Cage
Verrassend goed!
JVC NZ8 - Projecta HD progressive 2.80m 2.40:1 - Panasonic 9004 - Jungson AV 1000D - Doumois reference 1 - Svs SB4000

reza

Espress, WHOW wat een plaatje zeg, echt referentie materiaal voor HD bezitters!!!

Wel een leuke film, krijgt van mij een 6.6/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Veel zien staan maar nooit binnen gehaald. De moeite waard dus... In dat geval toch maar eens inspecteren.

Citaat van: Bennieboy op januari 26, 2009, 21:58:12
Verrassend goed!

Dracoplasm

Vanavond Mongol op het programma.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Nooff

Citaat van: Bennieboy op januari 26, 2009, 21:58:12
Verrassend goed!

Vond het eigenlijk een enorme tegenvaller  :(

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

-madison-

Afgelopen dagen seizoen 2 en 3 van Seinfeld gezien. Blijft een geweldige serie ;D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

DJ-Foxx

Lynxxx

Citaat van: Reggie2000 op februari 14, 2008, 12:22:52
Gisteren The Fifth Element gezien.
De remastered versie op Blu-ray.
Ik had er niet al te veel verwachtingen van wat betreft de kwaliteit aangezien het toch al een oudere film is.
Heb hem jaren geleden voor het laatst gezien en was nu toch zeer aangenaam verrast.

De beelden waren super scherp en ook het geluid was top!
En verder blijft het ook nog steeds een leuk verhaal  :)

Gisteren eindelijk de Remastered Bluray van Fifth Element binnen gekregen en ook ik was aangenaam verrast door de beeld en geluidskwaliteit. Deze was zelfs beter dan de HDTV stream die ik enkele jaren geleden heb gedownload!
Het enige dat me echt VRESELIJK stoorde is dat men er een composit "foutje" bij een scene met een ruimteschip niet heeft gefixt. Nu zit er een foeilelijke groene driehoek omheen en dat haalde me echt een beetje uit de film moet ik zeggen. Geluid is dik in orde verder. Beeld had in bepaalde scenes een lichte "crunch" naar mijn idee maar dat kan ook aan de instellingen van mijn brakke DLP projector liggen. Waarom ze "het glas" niet meteen even gefixt hebben blijft me een raadsel overigens...

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Valkyrie

Vanavond maar eens "The Dark Knight" kijken op bluray. :P
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

celerontje

PANG!
Good evening, ladies and glenteman...
...we are tonight's entertainment! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Lex Groningen

Vanavond maar een begin maken met seizoen 1 van Seinfield.
En zo zullen er nog heel wat avondjes komen om alle seizoenen te bekijken :smile:
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

celerontje

Mijn Logitech Harmony was een tijdje uit de running, omdat flink had geupgrade in m'n HT, maar nu staat ie weer helemaal goed geconfigureerd... hopelijk ;D, dus vanavond ga ik een filmpje kijken, op Blu-ray:
King Arthur Director's Cut.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Fatalfelix

Gister Ghost Ship gekeken, vond hem in het begin best gaaf en er zaten spannende stukken bij, maar aan het einde zakte hij jammergenoeg helemaal in  :-\. 6.5
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Splashie

Citaat van: Alex Groningen op januari 28, 2009, 17:21:40
Vanavond maar een begin maken met seizoen 1 van Seinfield.
En zo zullen er nog heel wat avondjes komen om alle seizoenen te bekijken :smile:

TV series kijken is echt leuk! Laatste weken heb ik alles van 24 gekeken vanaf seizoen 1. Ben nu al bij seizoen 5 :P

BernHardN

Gister na lang maar eens deel 2  :sarcasm: op gezet van Spiderman 3

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Lex Groningen

Citaat van: Splashie op januari 29, 2009, 12:42:54
TV series kijken is echt leuk! Laatste weken heb ik alles van 24 gekeken vanaf seizoen 1. Ben nu al bij seizoen 5 :P

Is inderdaad erg leuk. Afgelopen weken de 5 seizoenen van Miami vice bekeken en nu dus Seinfield.
Komende weken dus weer een hoop te bekijken  :smile:
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

ksi

Shawshank Redemption, lang geleden wel eens gezien denk ik. Maar einde herinnerde ik me niet echt zeer sterk meer. Wel een verassend einde dus.

HTip

Gisteravond KungFu Panda op BR.
Erg leuke film en zoals ke van BR mag verwachten zeer goed beeld en geluid!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

Citaat van: HTip op januari 30, 2009, 06:43:16

Ik heb ook Kung Fu Panda gezien op BR. Het is echt een fantastisch mooie film! Bij jou zal het wel helemaal kicke zijn op je grote scherm :tounge:.
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Sonic Circle

Citaat van: ksi op januari 30, 2009, 00:39:18
Shawshank Redemption, lang geleden wel eens gezien denk ik. Maar einde herinnerde ik me niet echt zeer sterk meer. Wel een verassend einde dus.

Blijft een van mijn absolute favorieten. Fantastische film. En inderdaad een heel mooi, verassend einde.

Citaat van: HTip op januari 30, 2009, 06:43:16

Ik geloof dat beeldkwaliteit en geluid echt referentiemateriaal is? Is hij leuk voor jonge kids (4-6 jaar) denkje? Dan ga ik hem samen met Wall-E aanschaffen voor neefjes en nichtjes die op visite komen :)

Zelf lijkt ie me namelijk stiekem ook leuk!

HTip

Citaat van: Valkyrie op januari 30, 2009, 07:34:26
Ik heb ook Kung Fu Panda gezien op BR. Het is echt een fantastisch mooie film! Bij jou zal het wel helemaal kicke zijn op je grote scherm :tounge:.

Was het inderdaad O0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Sonic Circle op januari 30, 2009, 08:26:51
Ik geloof dat beeldkwaliteit en geluid echt referentiemateriaal is? Is hij leuk voor jonge kids (4-6 jaar) denkje? Dan ga ik hem samen met Wall-E aanschaffen voor neefjes en nichtjes die op visite komen :)

Zelf lijkt ie me namelijk stiekem ook leuk!

Echt referentiekwaliteit :o Prima als demo!!
Is denk ik iets te gewelddadig voor jonge kids. Zou 'm gewoon aanschaffen voor jezelf :biggrin:
Showcase - Topic