Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Sonic Circle

Dan huur ik hem wel een keer of koop als zich een buitenkansje voordoet! Wall-E wil ik wel graag zsm aanschaffen.

We hebben gisteren trouwens 2/3e van Bangkok Dangerous gezien en ik weet nog niet goed wat ik er van moet vinden. Is wel weer aardige actie maar op de een of andere manier is die film ook tenenkrommend (cliché's, been there done that).

DVDGuy

Gisteravond Pride & Glory bekeken, goede film, maar waarom er in (bijna) elke zin F*ck moet voorkomen is mij een raadsel  :baaa:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

chriskras

Ja enorm veel fuck, maar opzich een aardige film, niet speciaal. Had er meer van verwacht toen ik de trailer zag. O0
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

celerontje

Citaat van: HTip op januari 30, 2009, 08:29:50
Echt referentiekwaliteit :o Prima als demo!!
Is denk ik iets te gewelddadig voor jonge kids. Zou 'm gewoon aanschaffen voor jezelf :biggrin:
Heb je 'm zelf op BD?
Dan wil ik zeker een stukje zien bij de M&G, vooral die brugscene!
Ik heb Kung Fu Panda trouwens in Pathé IMAX gezien, dat was echt supermooi, omdat je de volledige kwaliteit van de 4K rendering zag.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 12:06:15
Heb je 'm zelf op BD?
Dan wil ik zeker een stukje zien bij de M&G, vooral die brugscene!
Ik heb Kung Fu Panda trouwens in Pathé IMAX gezien, dat was echt supermooi, omdat je de volledige kwaliteit van de 4K rendering zag.

Ik had geleend van die vriend met de PS3. Gaat maandag weer terug. Moet ook nog Wall-E in het weekend kijken, want ook die moet maandag terug...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Ik ben erg benieuwd hoe dat stukje met die raket in Wall-E bij jou klinkt!
De BD speler bevalt dus goed?
Geen klachten o.i.d.? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 13:49:09
Ik ben erg benieuwd hoe dat stukje met die raket in Wall-E bij jou klinkt!
De BD speler bevalt dus goed?
Geen klachten o.i.d.? ;D

Prima speler! Is niet zo snel als de PS3 met laden, maar prima mee te leven ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

reza

Net de Patriot gekeken op BD.
Zeer slechte transfer!! De film krijgt van mij een 6.5/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Mijn kids kijken ook naar deze film... Ze zijn 13 januari 4 geworden. Niets aan de hand.

De eerste keer zou ik het geluid wat zachter zetten omdat sommige stukken wellicht wat "duister" zijn.

Naar mijn bescheiden mening kan het weinig kwaad. ( Maar goed... Mijn ukkies zijn al in de leer bij hun papa.. ::) )

Citaat van: Sonic Circle op januari 30, 2009, 08:26:51
Blijft een van mijn absolute favorieten. Fantastische film. En inderdaad een heel mooi, verassend einde.

Ik geloof dat beeldkwaliteit en geluid echt referentiemateriaal is? Is hij leuk voor jonge kids (4-6 jaar) denkje? Dan ga ik hem samen met Wall-E aanschaffen voor neefjes en nichtjes die op visite komen :)

Zelf lijkt ie me namelijk stiekem ook leuk!

HTip

Citaat van: LittleNinja op januari 30, 2009, 15:29:23
Mijn kids kijken ook naar deze film... Ze zijn 13 januari 4 geworden. Niets aan de hand.

De eerste keer zou ik het geluid wat zachter zetten omdat sommige stukken wellicht wat "duister" zijn.

Naar mijn bescheiden mening kan het weinig kwaad. ( Maar goed... Mijn ukkies zijn al in de leer bij hun papa.. ::) )

;D ;D ;D
Showcase - Topic

Dracoplasm

Laatste 10 afleveringen van 24 season 1. Had alles in één keer met een vriend willen kijken maar lukte wbt tijd helaas niet  :'(.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

celerontje

Citaat van: reza op januari 30, 2009, 15:27:15
Net de Patriot gekeken op BD.
Zeer slechte transfer!! De film krijgt van mij een 6.5/10
Het begin is niet helemaal perfect, maar verderop in de film zag het er nagenoeg perfect uit, al leek ik af en toe wel een beetje edge enhancement te zien, maar voor de rest is het een prima transfer met veel detail.
Over de film zelf:
Zo Amerikaans als wat, maar wel mooie muziek, mooi camerawerk en goed acteerwerk.

Marvin....

ik zit tegenwoordig naar superbit dvd's te kijken, direct van de hardeschijf.
dat is best scherp met sommige scene's...

HTip

Net gekeken...

Ratatouille op BD. W :o W Absoluut een aanrader!!
Showcase - Topic

celerontje

Mooie film met een mooi einde, alleen ben ik benieuwd of er een deel 2 komt m.b.t. hygiene-regels... ;D

DVDGuy

Zojuist The Bankjob gezien; absolute aanrader  :thumbs-up: :thumbs-up:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

joostpolletje

Net Sin City Blu-ray bekeken.
Wat een goede beeldkwaliteit zeg!
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

-madison-

Gisteravond de eerste helft van seizoen 4 van Seinfeld ;D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Lex Groningen

Citaat van: -madison- op januari 31, 2009, 08:52:42
Gisteravond de eerste helft van seizoen 4 van Seinfeld ;D

Dan ben je een stuk verder dan mij,ben er net aan begonnen (seizoen 1)en moet er nog vele gaan :smile:
Blijft lachen
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

blue-eyes

Citaat van: Blue-Eyes op januari 23, 2009, 18:41:31
Gisteravond Babylon seizoen I afgerond, deel II wordt opgestart.

Inmiddels zit serie III, DVD 1 in de speler.
Blijf het herhalen, fantastische serie als je van SF houdt.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

master30

Citaat van: Blue-Eyes op januari 31, 2009, 15:40:42
Inmiddels zit serie III, DVD 1 in de speler.
Blijf het herhalen, fantastische serie als je van SF houdt.

Aardig kijk tempo,

ik heb laatst nog "The lost tales" op dvd orgineel er bij gekocht, dan houd ik de serie compleet,
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

HTip

Transformers op BD. Wat een spektakel :o

We gaan nu verder met Wall-E (ook op BD), want die moet maandag weer terug. Ontzettend leuke film. Prachtig beeld en geluid!
Showcase - Topic

-madison-

Citaat van: Alex Groningen op januari 31, 2009, 15:36:44
Dan ben je een stuk verder dan mij,ben er net aan begonnen (seizoen 1)en moet er nog vele gaan :smile:
Blijft lachen

Ja, ik moet zeggen dat de vaart er ook wel inzit. Als ik kijk dan zijn het vaak ook meerdere afleveringen.

Citaat van: HTip op februari  1, 2009, 00:17:23

We gaan nu verder met Wall-E (ook op BD), want die moet maandag weer terug. Ontzettend leuke film. Prachtig beeld en geluid!

Echt een super toffe film idd!
Wall-E :inlove:
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Lex Groningen

Seizoen 1 helemaal uitgekeken.Als het een beetje meezit vanmiddag dan gaat seizoen 2 er in.
En dan heb ik het over Seinfield ;)

Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki