Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: celerontje op december 26, 2008, 20:33:05
Ben je dan bij de oude DVD versie vergeten bij Part II, disc 2 te kijken? ;D
Op IMDB staat in ieder geval niks over verschillen tussen DVD/Blu-ray.
Volgens mij heb jij het bij het verkeerde eind...
Gefeliciteerd met je 1000e post O0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

eddy135

Citaat van: celerontje op december 26, 2008, 20:33:05
Ben je dan bij de oude DVD versie vergeten bij Part II, disc 2 te kijken? ;D
Op IMDB staat in ieder geval niks over verschillen tussen DVD/Blu-ray.
Volgens mij heb jij het bij het verkeerde eind...
Disc 2??? ???

Zal ze binnenkort eens naast elkaar bekijken. :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Fatalfelix

Citaat van: eddy135 op december 26, 2008, 20:23:27
Ik ben toch echt dingen tegengekomen die NIET op de DVD staan; weet niet zo snel een voorbeeld, maar is zeker het geval in deel 2. ;)

Op die special edition dvd's van mij staan ook veel scenes die niet in de originele film stonden  :). Maargoed, zal de BR versie zeker onthouden als er ook een BR-speler komt.
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Joris1971

Gisteren The Happening gekeken, bijzondere film, wel onderhoudend maar niet echt super.

Verder gisterenochtend nog CSI New York gekeken en Prison Break Seizoeen 3 afgerond.
Deze week beginnen we met LOST seizoen 4.

LittleNinja

Gisteren tijdens de kerst de familie laten genieten van wat concerten...

Justin Timberlake, Amy Junkhouse, Eric Clapton...

TheSpeedSkater

LOTR nog maar eens bekeken afgelopen dagen...  O0
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Starred

"In Bruges"  gezien. Krijgt een 8,1 op IMDB, maar ik vond het net aan een 6.
Viel dus tegen. Brugge is trouwens wel mooi gefilmd 

DVDGuy

Citaat van: Starred op december 28, 2008, 10:45:53
"In Bruges"  gezien. Viel dus tegen.

Om die reden hebben wij hem niet eens af gekeken  :baaa:

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

stevefilmfreak54

Gisteravond "Gran Turino" van en met Clint Eastwood, echt een "feel good" movie, goeie verhaal en een beetje actie ook nog.

DVDGuy

Gisteren een heerlijk "filmdagje" gehad met achtereenvolgens: Tinkerbel (schitterende kleuren, spat werkelijk van het scherm af), The Women (feelgood movie die vooral vrouwen zal aanspreken) en als slotstuk The Constant Gardner (Schitterende natuur, grandioos verhaal van le Carré; aanrader wat mij betreft 8))

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

blue-eyes

Voor de zoveelste maal: LOTR ;D

Gisteravond de eerste DVD, dat wordt is dus 6 avondjes genieten ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

reza

Bangkok dangerous in HD maar ik heb hem uitgezet.
Ik vond het een zeer matige film.

Krijgt van mij een 5.4/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

TheSpeedSkater

Citaat van: Blue-Eyes op december 29, 2008, 08:44:28
Voor de zoveelste maal: LOTR ;D

Gisteravond de eerste DVD, dat wordt is dus 6 avondjes genieten ;)
Ik ben er ook net klaar mee. Geweldig was het weer. Kijk je ook de lange versie?

HTip

LOTR blijft een ontzettend mooie film. We hebben de hele extende trilogie in één weekend gekeken :o Je komt niet uitgekeken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

TheSpeedSkater

Robke

Gisteren heb ik Kung fu Panda gekeken, was echt een leuke animatiefilm.
Daarna nog Vantage point, maar dat vond ik echt helemaal niks, was echt heel slecht uitgewerkt. :-\

HTip

Showcase - Topic

blue-eyes

Citaat van: TheSpeedSkater op december 29, 2008, 09:06:29
Ik ben er ook net klaar mee. Geweldig was het weer. Kijk je ook de lange versie?

Ik zou zeggen: UITERAARD ;D

Ik kan niet wachten op de BR versie! Iemand al een idee? Ik verwacht zelf dat deze op BR wordt uitgebracht als teaser voor de nieuwe Hobbit film.
Het beeld was zeer goed op de full HD scherm, alleen de ondertiteling was slecht / anders.
En dan bedoel ik niet vertaling, maar de weergave van de letters op het scherm.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

TheSpeedSkater

Ik keek met Engelse ondertitel. Volgens mij komt ie ergens in 2010 in BR. Wil ik ook zeker hebben! :)

AnubisNefer

Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

HTip

Citaat van: TheSpeedSkater op december 29, 2008, 10:38:41
Ik keek met Engelse ondertitel. Volgens mij komt ie ergens in 2010 in BR. Wil ik ook zeker hebben! :)
Komt waarschijnlijk al in 2009... :P

Citeer
Warner Confirms Classics and LOTR Coming to BD
Posted November 9, 2008 08:48 AM by Josh Dreuth

George Feltenstein, Senior Vice President of Warner Home Video has revealed that 'Gone with the Wind' and 'The Wizard of Oz' will both see release in 2009. He also revealed that these two titles will make use of BD-Live technology to provide even more content for these two classics. Additionally, Felenstein mentioned that 'An American in Paris' and 'A Star is Born' are currently being cleaned-up for a high definition release.

And if that weren't even enough, he also hinted that we may see the entire Lord of the Rings series sooner than later. Press material has already indicated that 'The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring' will be coming in 2009; now it appears that the other two films in the series may also see release next year as well. Stay tuned.

Bron: Bluray.com
Showcase - Topic

Marsh

Gisteravond de helft van Baas in eigen bos 2 in blu-ray gekeken, maar op de helft van de film maar uitgezet.
Gelukkig heb ik m gratis binnen gekregen; want de humor is ver te zoeken vergeleken met deel 1.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

chulin

Citaat van: Marsh op december 29, 2008, 15:30:05
Gisteravond de helft van Baas in eigen bos 2 in blu-ray gekeken, maar op de helft van de film maar uitgezet.
Gelukkig heb ik m gratis binnen gekregen; want de humor is ver te zoeken vergeleken met deel 1.
Ik zou hem graag willen hebben  :devil:
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Marsh

Citaat van: chulin op december 29, 2008, 15:32:37
Ik zou hem graag willen hebben  :devil:

Dat wou niet zeggen dat ik hem weggeef  :withstupid:  :P
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

chulin

Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare