Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Zijn nu Van Helsing aan 't kijken. Niet zo'n goed verhaal, maar wel erg mooi gefilmd en goed geluid.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Hij ligt ook overal in de grabbelbakken, hij verkoopt kennelijk niet ;D
Volgend jaar komt ie ook op Blu-ray uit, zal wel idem dito zijn. ;D
Hoe doe je het nu precies met je subwoofer, nu je aan het expirimenteren bent?
Laat je het wel via de Velodyne lopen of niet?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op december 21, 2008, 21:47:59
Hij ligt ook overal in de grabbelbakken, hij verkoopt kennelijk niet ;D
Volgend jaar komt ie ook op Blu-ray uit, zal wel idem dito zijn. ;D
Is wel leuk voor een filmavondje. Moet je alleen niet teveel van verwachten ;D

Citaat van: celerontje op december 21, 2008, 21:47:59
Hoe doe je het nu precies met je subwoofer, nu je aan het expirimenteren bent?
Laat je het wel via de Velodyne lopen of niet?
Yep! Is al een stuk beter dan zonder. De sub is al niet meer te plaatsen. Nu alleen nog EQ goed krijgen. Ga ik morgen mee verder... (in mijn topic ;))
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Eagle Eye gekeken vanavond. Vergezocht en dat maakte het juist leuk. Ik liet me mee gaan, in de mega conspiracy theory "big brother is watching you". Aktie was tof, de beelden spetterend. Geen AAA film, wel leuk voor een avondje vermaak.

Bennie

Gisteren the Mummy III gezien en wat vond ik dit een slechte film.
Acteerwerk van Brandan Fraser springen echt de tranen van in je ogen.
Continu flauwe grappen Bahhh!
Verder wel een aantal leuke special effects en goed geluid.
JVC NZ8 - Projecta HD progressive 2.80m 2.40:1 - Panasonic 9004 - Jungson AV 1000D - Doumois reference 1 - Svs SB4000

DVDGuy

Gisteravond (eindelijk) de nieuwe Bond gezien en ik vond hem vergeleken met de laatste 2 of 3 Bond-films gewoon GOED
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Marsh

Eergister Dark Knight @ blu-ray, gister Cloverfield en Earth. Cloverfield is echt gewéldig!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Dracoplasm

Maar eens begonnen aan The Wire seizoen 2, nav de goed ervaren seizoen 1.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Dennistattoo

hmm heb de afgelopen week weer wat HD materiaal gekeken, The Dark Knight, Wall-E, Kung Fu Panda, Blow en American Gangster

Zometeen weer eens wat zoeken voor vanavond
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Dennistattoo

vanavond Pulp Fiction op 1080P kijken ;)
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

wil

The Neverending story

... het is immers kersttijd  :xmas:

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

HTip

Citaat van: wil op december 23, 2008, 19:25:21
The Neverending story

... het is immers kersttijd  :xmas:

wil
Nog een echte... (of net niet :biggrin:)

The Grinch :xmas:   
Showcase - Topic

Dennistattoo

Wou vanavond Shrek 3 kijken in 1080P maar blijkt dat ik de Deense had gedownload :'( 3 uur voor niets zitten wachten

eddy135

The godfather, deel 3 staat op het programma; op bluray.
Deel 2 ook al deze week gekeken. :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

reza

Death Race 1080p.
Wel een ok film.

Krijgt van mij een 6.7/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

VlisChris

Zo. Net klaar met American Beauty.
Erg goede film.
Nu even één en ander opruimen in mijn woonkamer om te kijken of ik mijn nieuwe luidsprekers in ieder geval kan uitproberen ;D

DVDGuy

Gisteren gekeken naar "All I Want for Christmas" en naar "Kungfu Panda".

Vandaag worden het "Out of Time" en "Tinkerbel".
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Fatalfelix

Citaat van: eddy135 op december 24, 2008, 21:01:31
The godfather, deel 3 staat op het programma; op bluray.
Deel 2 ook al deze week gekeken. :)

Mooie serie is dat idd, al sla ik de bruiloft scenes altijd over  ;D. Heb zelf een limited edition met zo'n leren mapje eromheen op dvd's  :). Voegt de BR versie nog veel toe trouwens aan de beeldkwaliteit ? Vraag me namelijk wel eens af hoe ze het beeld van die oude camera's kunnen verbeteren, of dat die camera's in die tijd al een retescherp beeld hadden, maar dat er geen hardware discs/cassettes waren die het aankonden.
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

eddy135

Inderdaad was de beeldkwaliteit van film toen al ontzettend goed, maar...
de orginele tape's waren in slechte staat, en zijn volledig gerestaureerd, en vervolgens gescand op 4K.
De hele film is voorzien van een vleugje sepia, waardoor het een zeer klassiek ogend geheel is geworden.
Ben doorgaans niet zo weg van dat soort fratsen, maar hier is het enorm goed geslaagd; in 1 woord FANTASTISCH, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Vind de film iig niet te vergelijken met de DVD versie, er zijn ook scenes toegevoegd etc.
Echt een aanrader, deze box. :)

PS: ik heb geen belangen in de distributie van dit product... :biggrin:  ;)

celerontje

Huh, scenes toegevoegd?
De montage is gewoon hetzelfde hoor, 't beeld en geluid zijn alleen opgeknapt.
Wat betreft oude camera's en resolutie:
De film is gedraaid op 35mm film (dus echte negatieffilm die door de camera ratelde)
Dit biedt gewoon erg goede kwaliteit, wordt vandaag de dag ook nog zelfs gebruikt in de filmindustrie.
Dit is puur te aanvulling op eddy's uitleg, die verder helemaal klopt. :bigsmile:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

eddy135

Ik ben toch echt dingen tegengekomen die NIET op de DVD staan; weet niet zo snel een voorbeeld, maar is zeker het geval in deel 2. ;)

celerontje

Ben je dan bij de oude DVD versie vergeten bij Part II, disc 2 te kijken? ;D
Op IMDB staat in ieder geval niks over verschillen tussen DVD/Blu-ray.
Volgens mij heb jij het bij het verkeerde eind...