Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Berrieeu

Heel vet ja!!! ;D

En Halle Barry uiteraard :P  ;D
LCD: Samsung LE46F86BD | Fronts: KEF iQ7SE | Center: KEF iQ6c | Rears: KEF iQ3 on Atacama Nexus Stands | A/V Receiver: Marantz SR 4003 | Console: Playstation 3

My site: www.berrie.eu (Under Construction)

Onne

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

PjotrrrNL

Gisteren Moonlight Mile gekeken, erg mooie film met puik acteerwerk van Dustin Hoffman, Susan Sarandon en Jake Gyllenhaal!

En de nieuwste Heroes natuurlijk...

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

reza

Citaat van: Marcel_T. op oktober  7, 2008, 14:32:45
Wat beoordeel je dan? Film, Audio, Video, Totaal?
Indien dat laatste, dan ben ik wel benieuwd naar de onderverdeling.

Gewoon totale film indd.

Onderverdeling is voor mij onder andere: acteer prestaties, verhaal, filmkwaliteit/geluid, duur van een film enz enz.

Citaat van: LittleNinja op oktober  7, 2008, 17:13:24
Nee, maar ik richtte de opmerking ook niet aan mezelf maar aan Reza. ;)

1080p was er indd nog niet.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

PjotrrrNL

Net de nieuwe Indy gekeken in HD, zeer vermakelijk... ;)

Berrieeu

Heb nu een dvd van Katie Melua aanstaan. On the Road again...

Kom je toch ff tot rust he 8) :P
LCD: Samsung LE46F86BD | Fronts: KEF iQ7SE | Center: KEF iQ6c | Rears: KEF iQ3 on Atacama Nexus Stands | A/V Receiver: Marantz SR 4003 | Console: Playstation 3

My site: www.berrie.eu (Under Construction)

Marcel_T.

Citaat van: reza op oktober 10, 2008, 22:40:30
Gewoon totale film indd.

Onderverdeling is voor mij onder andere: acteer prestaties, verhaal, filmkwaliteit/geluid, duur van een film enz enz.
1080p was er indd nog niet.

Ik bedoel eigenlijk welk cijfer je dan geeft aan de verschillende onderdelen. Jouw eindcijfer is een stuk lager dan wat ik zelf zou geven en ik ben benieuwd waar dan het verschil zit.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Dracoplasm

Waarschijnlijk de Matrix of een Star Wars film.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTip

Net met vrienden Transporter 2 gezien. Leuk tijdsverdrijf en klinkt lekker :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

reza

Citaat van: Marcel_T. op oktober 11, 2008, 12:24:52
Ik bedoel eigenlijk welk cijfer je dan geeft aan de verschillende onderdelen. Jouw eindcijfer is een stuk lager dan wat ik zelf zou geven en ik ben benieuwd waar dan het verschil zit.

Dat ligt aan de film. Is de film orgineel maar wordt er slecht geacteerd krijgt hij bv een 6.0
spelen er grote namen in de film maar is het verhaal slecht krijgt hij een onvoldoende.
Ik heb niet echt een lijstje waarop staat waar ik op moet letten ofzo.
Boeit de film me is het camera werk goed word er goed geacteerd, geluid enz.

PjotrrrNL

Fools Gold, leuke 'popcornmovie' , leuke humor...

Dennistattoo

gisteren wou ik ''one missed call'' kijken maar bleek dat we die al maanden terug hadden gezien, dus voor niets geript en gebrand hahaha.

Nou hadden we maar ''Horton Hears a Who'' gekeken, stomme film, dus was weer 80 min van mijn leven wat ik anders had kunnen gebruiken
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

dvdripper

gisteravond hebben we onze nieuwe stoelen ff ingewijd met de film SIN CITY

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

HTip

Citaat van: dvdripper op oktober 12, 2008, 17:18:42
gisteravond hebben we onze nieuwe stoelen ff ingewijd met de film SIN CITY

En hoe vond je de film? Ik heb 'm ook gezien en vond 'm erg gewelddadig. Door de stripverhaalachtige verfilming leek het minder heftig, maar toch...
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

reza

dvdripper

Citaat van: HTip op oktober 12, 2008, 17:32:20
En hoe vond je de film? Ik heb 'm ook gezien en vond 'm erg gewelddadig. Door de stripverhaalachtige verfilming leek het minder heftig, maar toch...
Ik had hem al een xtje gezien maar nog niet op het witte doek
hij is idd erg geweldadig maar ik vondt hem wel redelijk goed met name hoe hij gemaakt is
het verhaal tja niet erg makkelijk om te snappen , snap hem eigenlijk nog steeds niet helemaal

maar wel erg vermakelijk

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Vande

Gisteravond Righteous Kill gekeken, en vanavond The Bank Job. Ben benieuwd naar die film.

Marcel
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

dvdripper

Citaat van: Vande op oktober 12, 2008, 18:43:59
Gisteravond Righteous Kill gekeken, en vanavond The Bank Job. Ben benieuwd naar die film.

Marcel
bankjob is een erg goede film veel kijk plezier

HTip

Citaat van: HTip op oktober 12, 2008, 17:33:00
Vanavond: Shrek 3
Zitten leuke elementen in, maar het verhaal vond ik erg zwak. Maar wel prachtig in beeld gebracht...
Showcase - Topic

raMniv

Hellboy op de blauwe schijf. Vond hem wel vermakelijk.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

chulin

Citaat van: HTip op oktober 12, 2008, 22:13:47
Zitten leuke elementen in, maar het verhaal vond ik erg zwak. Maar wel prachtig in beeld gebracht...

Ik ben met je eens. Prachtig beeld op Blu-ray  :o
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

dvdripper

Vanavond hebben we the mist gekeken van stephan king
wat een goede film erg sterk verhaal :)

mvg jeff