Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Gisteravond een filmavondje met de familie gehouden. De broers van mijn vrouw en hun gezinnen waren allemaal aanwezig. Uiteindelijk zaten we met z'n 8'en films te kijken.

Mijn zwager had een NMT meegenomen maar ik moet eerlijk zeggen dat het geluid me erg tegen viel. Dit zal waarschijnlijk het meeste veroorzaakt worden door de geluidstracks die er bij de films zaten.

Na wat proberen en het geluid ietwat gedempt te hebben gehouden heb ik de PS3 opgestart en hebben we via de BenQ op het 2,2 meter brede scherm gekeken naar The Eye. Niet echt een enge film maar de soundtrack en het beeld waren erg goed en we hebben er erg van kunnen genieten. Ik vond het best een aardige film. 6,5/10

Wuppy32

Eerste 4 afleveringen van NCIS Seizoen 6.

reza

Gisteren met het vrouwtje Dan in real life zitten kijken.
Krijgt van mij een 6.9/10
Leuke feel good movie!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Brimme

ga mijn eerste blu ray kijken op mijn nieuwe Denon AVR3808 : Iron man !
ben benieuwd!
Denon AVR-3808A , Monitor Audio RS6 ,Monitor Audio Silver 3i , Playstation 3, Panasonic Th42pz80.

celerontje

Ik heb vanmiddag ''Kiss Kiss, Bang Bang'' gekeken.
Beetje aparte film, 't is een film met af en toe kritiek op zichzelf, leuk bedacht.
Verhaaltechnisch: Nogal verwarrend, maar wat wel grappig is, is dat de film zelf te kennen geeft dat het voor de kijker erg verwarrend is.
Eingelijk slaat het allemaal nergens op, dat is nog wel het meest geinige.

Beeld en geluid waren prima, beeld was mooi filmisch met veel detail en het geluid was mooi ruimtelijk met af en toe goede surroundeffecten.

Al met al leuk om een keertje te zien, maar daar blijft het dan ook bij.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

raMniv

Net ghost rider (blu ray) gekeken. Wel aardig maar ook echt niet meer dan dat.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

blue-eyes

Scorpion King II gekeken......

Bestaat de rating Z-film? Bagger!

En onlangs nog Benny en Joon gekeken, erg goede rol van Johny Depp. Geen spectaculaire film, maar is ook in eigendom bij mijn vriendin ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

johnhifi

Gisteren Death Proof, vandaag Planet Terror.

Wel apart, die Death Proof. De eerste helft van de film is volop gebruik gemaakt van allerlei effecten om er een authentiek jaren 70 grindhouse tintje aan te geven; strepen en 'analoge' rommel in het beeld, stof, ruis, ontbrekende frames etc. Leuk, dacht ik nog! Dan de tweede helft: het enige wat er nog over is van de grindhouse feel is een stukje zwart-wit, de rest van de film is gewoon normale DVD kwaliteit; helder, strak beeld en geluid. Ik vraag me af waarom?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

DVDGuy

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

dvdripper

Citaat van: DVDGuy op oktober 20, 2008, 16:46:59
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
vond ik een erg leuke film vooral omdat ze gebruik van de oude cameras hebben gebruikt

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Dracoplasm

Citaat van: dvdripper op oktober 20, 2008, 18:05:35
vond ik een erg leuke film vooral omdat ze gebruik van de oude cameras hebben gebruikt

Ook al nieuwe aflevering van Southpark gezien?

Nu halverwege Lost season 3.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

dvdripper

Citaat van: Dracoplasm op oktober 20, 2008, 20:07:27

Citaat van: Dracoplasm op oktober 20, 2008, 20:07:27

nee nog niet en lost volg ik nog niet ben nu nog bezig met prison break seizoen4 afl8

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Dracoplasm

Wat scenes van de Incredibles met de nieuwe speler  ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Onne

Dennistattoo

Denk vanavond ''Bangkok Dangerour'' kijken mits goeie kwaliteit
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

chulin

Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

oud_account_1

op ITV HD: Manchester United - Celtic O0
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Dracoplasm

Flickr photostream

Robke

Net Dead man's shoes gekekn, goede film en een strakke verhaallijn. Ik vind het een aanrader. 8)

Dracoplasm

Fido  ;D Zeer vermakelijk, geef hem een 7,5.

Flickr photostream

El Penumbra

Gisteren ontvangen en ook maar meteen gekeken: 3:10 to Yuma
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Dennistattoo

Gisteren hebben we ''Pineapple Express'' gekeken en vond dit echt een lachen film, ik geef hem een 8/10

Vanavond gaan we de nieuwe van Brad Pitt kijken '' Burn after reading''. Hoop dat die ook een beetje leuk is

Grt
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Perfectionist

Met mijn dochter Bee Movie gekeken zojuist. Met de upscaling van de BD 30 schitterend beeld.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Donnie

Horton : G-W-E-L-D-I-G ! Er zitten lachen met de rest van de familie. 8/10

The incredible hulk : Ook wel vermakelijk, in ieder geval beter dan de vorige hulk. 6.5/10

El Penumbra

Citaat van: Donnie op oktober 27, 2008, 00:56:41
The incredible hulk : Ook wel vermakelijk, in ieder geval beter dan de vorige hulk. 6.5/10

Die heb ik gisterenavond ook gekeken.

En hij was een héél stuk beter en dus vermakelijk. Eigenlijk was het ook veel moeilijker geweest om een nog slechtere film te maken.....  ;)
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta