Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

reza

National Tressaure 2

Wel een leuke film. Krijgt van mij een 6.9/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Gizz

Dracoplasm

 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

mikeske

net gekeken naar tiesto op blu-ray  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

squeek

gisterenavond raiders of the lost ark gekeken, vanavond temple of doom en morgen rara  ;D indiana jones and the last crusade. eventjes in de sfeer geraken voor de komende weken he.  ;)

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Donnie

Next met Nicolas Cage. Vrij voorspelbare B-film.

Deleted member

Gisteren de laatste Lost en Aliens vs. Predator Requiem. Hersenloos vermaak!  ;)

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

ole_ole

LittleNinja

Ik heb 10.000 B.C. liggen om de Arcam te testen, maar ook vandaag geen tijd.  >:(

remon123

gister gezien
national treasure 2  the books off secrets

doet niks onder voor deel 1   toppertje
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Panic

Cloverfield
Met de film zelf is weinig mis, heb me goed vermaakt (al is die Hud zwaar irritant), maar ik krijg wel een beetje kromme tenen van dat geforceerde mysterieuze sfeertje dat men rond de film probeert te creeeren. Nieuwe filmpjes etc. die opeens op internet opduiken, wat een interessantdoenerij zeg.  :P

Gone Baby Gone op Blu-Ray
Hele aangename verrassing. Ik moet toegeven dat ik niet zulke hoge verwachtingen had van een film waar de 2 Affleckjes voor verantwoordelijk waren, maar ze zetten toch een hele sterke film neer.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

Bornin7ty2

Dalijk Michael Clayton met George Clooney, op Blu-ray natuurlijk.  Ben bnwd.
Gisteren maar weer eens Tears for the Sun gekeken, enkel om de upgrades eens te testen.  Het resultaat was bevredigend ;D

Greetz,
72

Alfred30

Gisteren heb ik Frontline gekeken.

Grt,

Alfred

Dennistattoo

Gisteren ''Strange Wildernis'' gekeken, echt een leuke film. Maar ja ik vind bijna alle film's leuk van Happy Medison. Altijd de zelfde acteurs en altijd lachen ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

eduard

Net Rambo IV, viel me reuze mee was wel erg kort.

Bornin7ty2

Vanavond From hell, blu-ray weer natuurlijk  ;D

-madison-

Net klaar met Michael Clayton op blu ray.
Wel een goeie film, maar om hem helemaal te snappen moet ik hem volgens mij nog een keer zien..

De beeldkwaliteit viel me erg tegen overigens :-X Ik had een groter verschil verwacht tussen blu ray en dvd.(op m'n hd ready samsung lcd tv)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Bornin7ty2

Citaat van: -madison- op mei 15, 2008, 04:08:55
Net klaar met Michael Clayton op blu ray.
Wel een goeie film, maar om hem helemaal te snappen moet ik hem volgens mij nog een keer zien..

De beeldkwaliteit viel me erg tegen overigens :-X Ik had een groter verschil verwacht tussen blu ray en dvd.(op m'n hd ready samsung lcd tv)

Ik was er ook niet zo weg van, dit is ook de eerste Blu-ray die ik doorverkocht heb tegen een 65-tal in de kast. Dat zegt genoeg ;D
Om de een of andere reden zijn films van Dutch Film Works vaak van slechte beeld en geluids kwaliteit. Jammer en slechte reclame voor Nederland. Voortaan laat ik films van DFW lekker in de winkel staan of het moet een aanbiedinkje zijn

El Penumbra

Bornin7ty2

Behind enemy lines.

En met 1 oog naar de babyfoon/camera, mijn zoontje is voor de eerste avond thuis ;D

reza

Net gezien in HD Flawless. Niet zo,n heel boeiende film. Krijgt van mij een 5.4/10
Vanmiddag The Mist zitten kijken, ik vond het een goeie film zeker het einde is super!!
The Mist krijgt van mij een 7.7/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

El Penumbra

Citaat van: Bornin7ty2 op mei 16, 2008, 22:16:01
Behind enemy lines.

En met 1 oog naar de babyfoon/camera, mijn zoontje is voor de eerste avond thuis ;D

Heb je de film nog kunnen kijken of met twee ogen naar de babyfoon gekeken?  :D

Panic

Van de week seizoen 3 van Alias afgekeken en meteen verder met seizoen 4.  8)
Ze hebben de hele serie zwaar opgepimpt tov de vorige 3 seizoenen, ziet er allemaal een stuk gelikter uit.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

Bornin7ty2

Citaat van: El Penumbra op mei 17, 2008, 09:20:23
Heb je de film nog kunnen kijken of met twee ogen naar de babyfoon gekeken?  :D

Het is film geworden met het laatste uur een baby op schoot ;D