Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Harry HT

Citaat van: Marsh op maart  1, 2008, 10:27:37
Wanneer komt die op BR eigenlijk? Is daar al een datum voor dan?
Komt alleen op HD DVD uit  ;D

Vanavond kijk ik naar de finale van Idols, ik dat dat donkere meisje wint  :) En ik kijk een filmpje van Fellini, giulietta degli spiriti http://www.imdb.com/title/tt0059229/

Gr

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

chulin

Gisteravond:
The illusionist en Fracture: Beide goede films met verrassend einde. 7 voor beide (van mijn vriendin 8 )  ;)
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

PjotrrrNL

Straks eerst even de laatse Lost (s04e05 in 720p) en dan een filmpje uit de kast trekken.
Gisteren genoten van Rendition...

reza

The assasenation on Jessy james by the cowerdly Howerd ford in HD.
Ik vond het een ok film. krijgt van mij een 6.7/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

BWzes03

Sopranos Marathon op Ned 3.....

Wel allemaal oude afleveringen maar toch...
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

DJ-Foxx

Citaat van: BWzes03 op maart  2, 2008, 00:02:14
Sopranos Marathon op Ned 3.....

Wel allemaal oude afleveringen maar toch...

gister op ned3 weer na lange tijd weer gezien! echt leuk om weer te zien ;D

Marsh

The Brave One in HD.

Erg goede film.

Krijgt van mij een 7,8/10.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Raphie

No country for old men: Begon goed, maar ze hadden Tommy Lee jones en zijn storyline er beter compleet uit kunnen laten. daarnaast een veel te abrupt en open einde.
JBL PRX Power!

chulin

Gisteravond ook No country for old men.Ik vond Javier Bardem legendarisch, zijn stem, zijn kapsel.....echt een engerd  :o. Van mij krijg deze film een 7 (Bardem een 9+)
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

sr7000

Rambo 4 gekeken. Op zich best vermakelijk. Een flinterdun verhaaltje, en voor de rest veel rondvliegende ledematen. Sylvester Stallone  op z'n best  O0

edit typo.

sj0er-D

eergisteren i am legend gezien. opzich geen topfilm naar mijn mening.. wel een leuk einde :) mn vriendin schrok zich echt telkens rot!  ;D

Marsh

Citaat van: sj0er-D op maart  2, 2008, 11:19:36
eergisteren i am legend gezien. opzich geen topfilm naar mijn mening.. wel een leuk einde :) mn vriendins schrok zich echt telkens rot!  ;D

Wanneer komt deze uit op BR eigenlijk in Nederland?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Raphie

Citaat van: chulin op maart  2, 2008, 09:19:49
Gisteravond ook No country for old men.Ik vond Javier Bardem legendarisch, zijn stem, zijn kapsel.....echt een engerd  :o. Van mij krijg deze film een 7 (Bardem een 9+)

Javier was i.d.d. legendarisch! echt 100% geknipt voor die rol. O0
JBL PRX Power!

reza

Net Rambo first blood op HDDVD. Blijft de beste in de serie.

Gizz

vandaag

city of god "cidade de deus"  meesterlijk
indiana jones
en nu bezig met pirates
straks nog onbekend

Marsh

Net Underground Evolutions in HD.

SeriousCinema

squeek

Citaat van: Gizz op maart  2, 2008, 19:18:13
vandaag

city of god "cidade de deus"  meesterlijk
indiana jones
en nu bezig met pirates
straks nog onbekend

:otoch niet telkens de volledige trilogie hoop ik want anders snap ik niet hoe je het doet  ;D

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

stevefilmfreak54

Citaat van: sr7000 op maart  2, 2008, 11:06:56
Rambo 4 gekeken. Op zich best vermakelijk. Een flinterdun verhaaltje, en voor de rest veel rondvliegende ledematen. Sylvester Stallone  op z'n best  O0

edit typo.

Heb hem ook net zitten kijken, vermakelijk ja, Sly op zijn best.....nou, hij is geen top acteur, maar in alle anderen films trekt hij zijn T shirt uit......in deze niet, denk dat de jaren tellen mee, hij is inmiddels 61, en idd de benen, hoofden, armen vliegen om je oren heen ;D ;D ;D

Gizz

Citaat van: squeek op maart  2, 2008, 23:03:31
:otoch niet telkens de volledige trilogie hoop ik want anders snap ik niet hoe je het doet  ;D

greetz

hehe neh volgend weekend nr 2 van elke triologie. zo hou je het leuk

PjotrrrNL

Net Lars and the Real Girl gezien, trage 'trieste' komedie, echt genieten voor de liefhebber, maar zeker niet voor iedereen...

reza

Hitman. Matige film, had een behoorlijk hoog xxx gehalte vond ik.
krijgt van mij een 5.9/10

PjotrrrNL

Weten we dan ook weer....Maar xXx was ook een leuk tussendoortje.

DVDGuy

Gisteravond gezien: The Bourne Ultimatum

Ik vond het de minste van de 3  :-\
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Reggie2000

Van het weekend ook Hitman geprobeerd te kijken maar kwam nog niet tot de helft, vond het een bagger film.
En de referenties naar zijn jeugd, dat waren scenes uit de serie DarkAngel, snapte het verband niet helemaal want volgens mij hadden die serie en het vroegere Hitman computerspel waar de film van afgeleidt is toch niks met elkaar te maken?

Verder gekeken naar Juno, wel een vermakelijke film.
Pioneer LX5080D | Denon 2808 | B&W CM7 + Center | PS3 | Wii | UPC Digital