Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Alfred30

Citaat van: PjotrrrNL op maart  7, 2008, 21:22:23
Daar is helemaal nix mis mee!  ;D

Zeker niet, was best vermakelijk.
Vanmiddag/ avond heel iets anders "Band of Brothers"

Groet,

A.

Deleted member

Gisteren nieuwste Lost en The Counterfeiter/Die Fälscher gekeken. Goede film, vertelt het waargebeurde verhaal van de Nazi's die voor en gedurende WW2 door de Joden in concentratiekampen geld vervalsen.

Marsh

Vanavond waarschijnlijk 16 Blocks @ 720P. (Buurman kent hem nog niet  ;D )
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

DVDGuy

Citaat van: Raphie op maart  2, 2008, 07:17:13
No country for old men: Begon goed, maar ze hadden Tommy Lee jones en zijn storyline er beter compleet uit kunnen laten. daarnaast een veel te abrupt en open einde.

Helemaal mee eens  8)

Raphie

Citaat van: DVDGuy op maart  8, 2008, 15:03:26
Michael Clayton

Dat was ook een mooie film! 2 weken geleden gezien. Zeer de moeite waard
JBL PRX Power!

squeek

tonight spiderman 3 of independence day op bd. nog ffie overleggen met the wife  :D

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Marsh

Citaat van: squeek op maart  8, 2008, 15:40:55
tonight spiderman 3 of independence day op bd. nog ffie overleggen met the wife  :D

greetz

Independence day is mooi @ bd  :D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

sj0er-D

het is gisteravond World trade center geworden op HD-DVD

prachtig verhaal, echt nice!  8,0/10

squeek

Citaat van: Marsh op maart  8, 2008, 15:53:32

i know, daarom ben ik em gaan halen  :D moet het nog bekijken dus zal straks weten of het echt de moeite is dan.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

neptune

vanavond kijk ik weer NIET in mijn eigen HT omdat ik mijn projector nog 3 weken langer moet missen na al 3 weken weg te zijn geweest naar Epson ivm groene vlekken; Hij was nu naar ITC teruggestuurd, dit keer had ie rode vlekken :(
Wel goede service van ITC dat ze de pj zo niet mee willen geven en de pj weer terug sturen onder garantie naar Epson.
worden nog 3 lange weekjes :'(
zet hier iets neer

Marsh

Citaat van: sj0er-D op maart  8, 2008, 16:08:14
het is gisteravond World trade center geworden op HD-DVD

prachtig verhaal, echt nice!  8,0/10

Nu pas?
Inderdaad érg mooi gedaan.

SeriousCinema

DJ-Foxx

vanavond dvd van pirates worlds end kijken geupscaled op mijn nieuwe HDdvd speler

thx voor de speler André ;D nu nog echte hd plaatjes kopen ::)

Dennistattoo

nu staat op Film 1 HD Hannibal Lector op, leuk maar niets voor mij. En mijn vrouw ligt ook te slapen zie ik hahaha
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Nooff

Gisteren Gattaca op BD, vanavond Hitman gezien, allebei zeer vermakelijk en vooral Hitman heeft een bijzonder goede soundtrack  :o

squeek

Citaat van: neptune op maart  8, 2008, 20:01:28
vanavond kijk ik weer NIET in mijn eigen HT omdat ik mijn projector nog 3 weken langer moet missen na al 3 weken weg te zijn geweest naar Epson ivm groene vlekken; Hij was nu naar ITC teruggestuurd, dit keer had ie rode vlekken :(
Wel goede service van ITC dat ze de pj zo niet mee willen geven en de pj weer terug sturen onder garantie naar Epson.

ik weet wat je voelt man, ik heb men eerste projector (tw-10) vier keer moeten binnen brengen voor vlekken op de panelen, telkens vier tot zes weken wachttijd gehad. erger nog, heb em de derde keer terug gehad, was niks aan gedaan, heb em dan dezelfde dag terug binnen gebracht. weer zes weken gewacht. terug gekregen, weer niks aan gedaan. kun je voorstellen hoe furieus ik was  :o epson heeft echt een k*t afterservice als je het mij vraagt. no offense voor epson projector houders  ;D

@marsh

vanavond id4 dan toch maar gezien :d, goed beeld en geluid. enkel wilde ik graag eens weten of jij ook bij sommige scenes precies een teveel aan verzadigde kleuren had, met name het rood in de explosies. het was een keer of twee te zien in de film, rest zag er ok uit.

greetz

Alfred30

Citaat van: neptune op maart  8, 2008, 20:01:28
Zeker met dit regenachtige weer is het  :(

Groet,

A.

chulin

Gisteravond 30 days of night.
"freaky" vampieren en genoeg gore momenten te zien. Niet slecht, 6,5/10
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

remon123

Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

neptune

Citaat van: squeek op maart  8, 2008, 22:09:50
ik weet wat je voelt man, ik heb men eerste projector (tw-10) vier keer moeten binnen brengen voor vlekken op de panelen, telkens vier tot zes weken wachttijd gehad. erger nog, heb em de derde keer terug gehad, was niks aan gedaan, heb em dan dezelfde dag terug binnen gebracht. weer zes weken gewacht. terug gekregen, weer niks aan gedaan. kun je voorstellen hoe furieus ik was  :o epson heeft echt een k*t afterservice als je het mij vraagt. no offense voor epson projector houders  ;D

CiteerZeker met dit regenachtige weer is het  Sad

bedankt jongens!  :)
zet hier iets neer

DVDGuy

Vanavond: Things We Lost In The Fire

Marsh

Citaat van: squeek op maart  8, 2008, 22:09:50
@marsh

vanavond id4 dan toch maar gezien :d, goed beeld en geluid. enkel wilde ik graag eens weten of jij ook bij sommige scenes precies een teveel aan verzadigde kleuren had, met name het rood in de explosies. het was een keer of twee te zien in de film, rest zag er ok uit.

greetz

Ik heb hem niet gezien op HDdvd, dus ik zou je dat niet kunnen vertellen.
Maar op DVD heb ik nergens last van gehad.

SeriousCinema

squeek

Citaat van: Marsh op maart  9, 2008, 14:45:01
Ik heb hem niet gezien op HDdvd, dus ik zou je dat niet kunnen vertellen.
Maar op DVD heb ik nergens last van gehad.

ik denk dat je je vergist. ik bedoel de blu-ray disc.
Citaat van: Marsh op maart  8, 2008, 15:53:32

dus je hebt hem wel gezien  :D

Marsh

Citaat van: squeek op maart  9, 2008, 17:21:23
ik denk dat je je vergist. ik bedoel de blu-ray disc.
dus je hebt hem wel gezien  :D

Sorry, zat verkeerd te kijken  :-\

om op je vraag terug te komen.
klopt, explosies waren af en toe een beetje érg rood..
maar de scenes met will smith en z'n vriendin daarintegen waren érg mooi!

SeriousCinema

sj0er-D

Citaat van: Marsh op maart  8, 2008, 20:53:03
Nu pas?
Inderdaad érg mooi gedaan.
jupp zat in het hddvd pakketje die bij de toshiba speler zat ;D