Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

TheSpeedSkater

Citaat van: Lexicon Logan op januari  1, 2008, 16:07:47
ja he!!
Echt geweldig hoe ze het kunnen maken! Wat een werk, zo'n animatie film, maar ow zo leuk om naar te kijken!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

bmateijsen

Ook gisteren gezien, na Cars weer een prachtig film van Pixar.

Citaat van: TheSpeedSkater op januari  1, 2008, 16:06:10
Net Ratatouille gezien, erg leuk! ;D

Erik van Voorst (in memoriam)

De Bluray van The Patriot ben reuze benieuwd....is al een lekkere lange tijd geleden dat ik de (gewone) dvd ervan gezien heb... 8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Martin_M

Citaat van: Blue-Eyes op december 30, 2007, 15:02:39
He's alive ;D

Haha, ben idd wat minder op het forum geweest. Beetje druk gehad met het werk en een behoorlijke buikgriep achter de rug :-\

Vanavond The Fantastic Four - The Rise of the Silver Surfer (HD) gekeken. Wat een ongelofelijk strak beeldje. Deed me soms gewoon denken aan wat HD video demo materiaal wat ik op m'n hdd heb staan.

Film zelf vond ik erg vermakelijk met net als in de eerste een goede dosis humor. Het kan snel té en daarom wat flauw worden in dit soort films.

Gisteravond Resident Evil - Extinction. Lekkere soundtrack hoor. Kabaal zonder (hoorbaar) gecomprimeerd te zijn.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

PjotrrrNL

Vanavond de screener van 'Things We Lost In The Fire' gezien met Halle Berry en Benicio Del Toro.
Zware, indrukwekkende film die hier 7 februari in premiere gaat.
Weet nu al dat dit voor mij een van de beste films van 2008 wordt....

Darkman

Gisteravond   "the Good Shepherd" gekeken.  Apart opgebouwde film, die constant verspringt in de tijd.

Vond hem wel erg goed.  Damon speelt voortreffelijk en De Niro laat zien dat hij meer kan dan acteren alleen... klasse..

Knowledge is not power, knowledge applied is power.

reza

Hee Pjotrrrrrrr,

Hoe was de beeldkwaliteit? goed genoeg om hem groot te kijken, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Gisteren Sunshine gezien... Beetje trage film in mijn opinie. Het werd een opgave om mijn aandacht erbij te houden.

PjotrrrNL

Citaat van: reza op januari  2, 2008, 11:34:55
Hee Pjotrrrrrrr,

Hoe was de beeldkwaliteit? goed genoeg om hem groot te kijken, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Die was matig, zou ik niet doen...
Ik overwoog ook na 10 minuten om te stoppen, maar ik zat al zo in de film dat ik het verhaal wou uitzitten.... ;D

Martin_M

Citaat van: LittleNinja op januari  2, 2008, 11:40:59
Gisteren Sunshine gezien... Beetje trage film in mijn opinie. Het werd een opgave om mijn aandacht erbij te houden.

Haha, dat vind ik juist wel een verademing i.v.m. al die snelle gemonteerde net te dichtbije opnames van tegenwoordig.

...of wordt ik oud?

H B

Citaat van: Martin_M op januari  2, 2008, 12:08:29
Haha, dat vind ik juist wel een verademing i.v.m. al die snelle gemonteerde net te dichtbije opnames van tegenwoordig.

...of wordt ik oud?

Ik vond Sunshine ook een verademing om te kijken zeer de moeite waard, maar even iets anders een tijdje voor dat ik Sunshine had gekeken had ik The Fountain gezien ook een heel fraaie film met veel fraaie plaatjes.
Ik vond beide films heel veel van elkaar weghebben qua opbouw en sfeervolle plaatjes neem maar eens de moeite om beide films na elkaar te kijken en je zult het met me eens zijn.

/HB

jowi

Gisteravond Californication 720p aflevering 3 t/m 6 gekeken... toch wel erg goede serie... 'no, i love women, i've got all there albums' ;D

reza

bedankt Pjotrrrrrrr,

Dan wacht ik nog even tot er een betere versie is.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Martin_M

Citaat van: H B op januari  2, 2008, 12:32:14
Ik vond Sunshine ook een verademing om te kijken zeer de moeite waard, maar even iets anders een tijdje voor dat ik Sunshine had gekeken had ik The Fountain gezien ook een heel fraaie film met veel fraaie plaatjes.
Ik vond beide films heel veel van elkaar weghebben qua opbouw en sfeervolle plaatjes neem maar eens de moeite om beide films na elkaar te kijken en je zult het met me eens zijn.

Bedankt voor de tip ;) Ik zal the Fountain even checken (om maar eens een mooi nederlands woord te gebruiken).

Roeland

remon123

Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

LexiconLogan

net zwartboek gekeken...ik ben tevreden
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

PjotrrrNL

Citaat van: H B op januari  2, 2008, 12:32:14

/HB

Hmmm....Interessante vergelijking.
The Fountain nog maar eens een keer kijken, is ook een toppertje.

LittleNinja

Citaat van: Roeland op januari  2, 2008, 20:14:07
Vanavond kijk ik deze maar

Lang niet meer gezien inderdaad.. Ook maar eens oppakken.

Dennistattoo

weet niet wat we vanavond moeten kijken, iemand een idee wat een beetje een leuke film is? Wil wel even een comedie kijken vanavond
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

coax-c3

af gelopen week the kindom gekeken op hd-dvd
goede film ,en ziet er goed uit op hd-dvd

carl
Chario Academy Millennium II  front
Chario hyper 1000 back
Chario constellation Phoenix center
Rel 305 subwoofer
De nad master
M15 voorversterker
M25 eindversterker
Hitachi 7200 gekalibreerd
NAD M55 dvd speler
htpc p4 2.9 extreme waterkoeling

Onne

Meet the Fockers kwam ik gisteren nog tegen in mijn DVD doos.

Is erg grappig!!

Dennistattoo

Gisteren maar een ''Lord of War'' gekeken, had wel voorstukjes gezien op HD. Maar deze dvd was ook super, wel een goeie film.

vanavond moet ik nog even bekijken
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Vampire

Lekker geluid ook, bij Lord of War... In DTS tenminste...

Gisteravond Harry Potter and the order of the Phoenix gekeken... errg vermakelijk  :D
Hoewel de boeken beter zijn natuurlijk  ;D
En daarna nog de documentaire die op the Number 23 stond.. Wat een hoop onzin  ;D
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.