Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

SV..S

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

LuPo

Blackfish (2013) en The Cove (2009).

RonG

Gisteren The Hobbit 3 extended edition, was weer genieten ;D.

Raymond187

King kong extended gekeken. Lange zit, maar vind het een leuke film.

WickedGame

Gisteren eindelijk weer eens een film gekeken.

Het is James Bond geworden, SPECTRE.

Al met al weer een leuke film vol actie. Toch bekroop mij aan het eind wel een beetje het gevoel van "is dit het nou".

LuPo

Citaat van: WickedGame op maart 29, 2016, 12:20:08
Gisteren eindelijk weer eens een film gekeken.

Het is James Bond geworden, SPECTRE.

Al met al weer een leuke film vol actie. Toch bekroop mij aan het eind wel een beetje het gevoel van "is dit het nou".

Ik had hetzelfde in de bios destijds.

mr.crash

Het was niet de beste bond film ( spectre )
Maar ik vind hem goed.
En erg jammer dat Daniel Craig er mee stopt.
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Maikel_audionerd

Zometeen nog een keer van Birdman 2014 genieten samen met vriendin.  ::)
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Loondijke

Afgelopen weekend Spectre gekeken. Nee, dit is niet mijn Bond-film. De actie was in orde, maar de hele verhaallijn en locaties voelde erg rommelig en geforceerd aan.
Met stip de slechtste bond tot nu toe voor mij.

Vanavond weer lekker alleen een filmpje kijken. Geen idee nog welke :).
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

VTEC_genieter

De nieuwe Ip Man 3?
Als je van martial arts houdt met Donnie Yen!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

luuk123456

Citaat van: Snutchz op april  1, 2016, 15:59:22

Dan is de hele avond vol lijkt me zo! ;D

Vanavond met forumlid Raindog waarschijnlijk The Hatefull Eight kijken...
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

mr.crash

Het was vanavond.. Tintin The secret of the Unicorn
Erg mooi gemaakt.. :clapping:
En daarna een deel van tour of duty.

LuPo

The Little Prince (2015). Mwa, leuk maar niet meer dan dat. 7/10

Kjelt

42
Goede (rustige) film over de eerste afro amerikaanse honkbalspeler. Erg goede film ook voor de vriendin 8

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

mr.crash

Goede film Jagten

Voor mij straks  Star wars   The empire strikes back

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kjelt

Vanavond Suburra gezien: http://www.imdb.com/title/tt4025514
Echt een geweldige italiaanse film van politiek/maffia genre die je geen minuut doet vervelen, beste film in het maffia genre die ik in jaren gezien heb.
Als je tegen keihard geweld en expliciete naakt/sex scenes kunt een absolute aanrader. 9 punten.

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

RonG

VlisChris

Gisteravond Terminator Salvation gekeken.
Niet schokkend. Niet slecht. Heel aardig kijkvoer. Misschien een goede 6.5 ondanks dat je wat zaken toch wel heel ruim van te voren zag aankomen.
Vanavond gaat Terminator Genesys er in. Geen idee hoe die het moet doen :D

katwax

Spectre gezien dit weekend.
Was aangenaam om naar te kijken, maar het ontbreekt inderdaad aan "bond" gehalte.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Kjelt

Gisteren "Er ist wieder da" gekeken, teenkrommend nu en dan.
Spoiler

Behalve een briljante acteerprestatie van Oliver Masucci met een wel heel erg goede Hitler stemimitatie moet ik zeggen dat ik het een behoorlijk flop vind.
Het zou een comedie moeten wezen, hmmmm niet veel gelachen.
Bijna net zo erg als de Cohen films Borat en Bruno.
Enigste wat ik goed er aan vond is dat het mensen een spiegel voor houdt.
Wat ik er ronduit slecht aan vind is dat ze Hitler te zacht hebben gemaakt, wat die man in 40-45 heeft gedaan is zo erg dat ze daar te weinig nadruk op hebben gelegd naar mijn mening.

LuPo

Vanavond The Revenant. Ben benieuwd.

edit:
En gezien! Cinematografisch erg goed. Mooi camerawerk (eindelijk een keer niet dat trillerige gedoe) en natuurlijke belichting. :thumbs-up:
Verhaal is helaas wel een tikkeltje voorspelbaar. Desalniettemin goed uitgevoerd. 8/10