Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Corne H

Misschien wat laat, maar volgens mij is die marantz afstandbediening in Daredevil een RC5000, beter bekend als een Pronto. Heel fijn apparaat als je zicht hebt, maar in het geval van daredevil wat minder handig ???

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

bmateijsen

Vanavond Tiesto Another Day at the Office...

Thijs is toch wel een beetje mijn held geworden... van simpele brabantse jongen tot (bijna) beste DJ van de wereld... (het moet wel je smaak zijn natuurlijk...)

Maar goed, ik ben benieuwd...

Groet bjorn

Roland

PauluZzzZzz

First Blood, Blijft een geweldige film. Alleen hadden ze niet zo'n "ophef" hoeven maken over remastered en remixed enzo, de DTS track die ik geluisterd heb stelt niet veel voor.
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

Grindtegel

Pirates of the Carribean in de Sneak.

Ouderwets piraten spectakel/avonturenfilm. Zeer mooi gemaakt en ik heb me uitstekend vermaakt!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Mark Beerens

Ik heb de SE van Clear and present danger gekeken. Wat een goed beeld en geluid!!

De film was ook erg goed, alhoewel er een overduidelijk partriotistisch smaakje aanzat. Al met al een echte aanrader.

MvG,

Mark.
:: Mission 753 :: Arcam Diva A85 + P85 :: Marantz CD-16 :: Eichmann Six :: Nordost Flatline Gold MKII ::

diceman

Ghostship maar eens kijken vanavond.

Grindtegel

Vanavond kiezen uit: The Fog, House of 1000 Corpses, Halloween 25th Anniversary of My tutor Friend.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Selmar_Cleef

Morgen, ik was vandaag niet thuis om mijn dvd in ontvangst te nemen.
Ocean Waves (Umi ga Kikoeru, a.k.a. I Can Hear the Sea)

ragverp

Net De ring gekeken ..... vile me een klein beetje tegen na al die hype eromheen ...

maar goed dus nog 7 dagen ..... :o

garmtz

Citaat van: ragverp op augustus 12, 2003, 22:31:58
Net De ring gekeken ..... vile me een klein beetje tegen na al die hype eromheen ...

Welke versie? Ringu of The Ring? Beide films waren wat mij betreft geniaal op hun eigen manier. Kan me voorstellen dat je bij Ringu een te grote voorstelling hebt, maar ik vind die onderhuidse spanning dus geweldig. Velen ontgaat het echter denk ik.

ragverp

The ring dus ....

Was wel erg goed hoor . maar ik had em nog net even iets spannender verwacht.(vond het geluid lekker bij deze film )

wel goed einde dat zag ik niet aankomen .

Moet ik nou de rest ook nog kijken of is dat zonde ... ?

Grindtegel

Ringu is enger, dus die moet je ook nog even kijken.

Ik heb net een horror marathonetje gehad met House of 1000 corpses, die best vermakelijk was maar niet wereldschokkend of zo.

Daarna de klassieker The Fog van John Carpenter, die nog steeds geweldig is, met een best wel redelijke transfer maar wat matig geluid .

PauluZzzZzz

Net The Haunting gezien, whoaaaaaaaa wat een sfeer en wat een geluid. Mega creapy.
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

Roland

Orange County

Leuke komedie :)
Jack Black = 8) en Schuyler Fisk is in deze film.

MarcoV

Predator 2

Best wel aardig, alleen geen Arnie :( - geluidskwalititeit was trouwens wel minder.

Marco

Spacebass

hmmm al lang niet meer gepost...uhhh
The Matrix Reloaded :)

Jinsu

Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

PauluZzzZzz

Weer eens voor de zoveelste keer Die Hard: with a Vengeance. Blijf het een geweldige film vinden met 2 uur non-stop actie.

suyver

Citaat van: Spacebass op augustus 13, 2003, 23:15:43
The Matrix Reloaded :)

Ik wist niet dat die al uit was? ::)

Ik heb gisteravond Daredevil gezien. Leuke film, mooi beeld & super geluid.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Spacebass

CiteerIk wist niet dat die al uit was?  
Niet voor iedereen nee ;D

suyver

Heb je een demo-versie, of gewoon een bootleg?

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Spacebass

Geen idee, kreeg deze van iemand in mijn handen gedrukt met DD 5.1 geluid EN Nederlandse ondertiteling.

Ik wilde een bepaald inhoudelijk stuk nogmaals bekijken :)

Nou hoe dan ook, moest hem gisteravond meteen weer terug brengen :)

Roland