Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

diceman

Vanavond Ghostship,gisteren Monsters&co gekeken.

Heb eindelijk mijn scherm binnen moet zeggen WOW  :o wat een verschil met een tv,de films die je al gezien hebt, is weer een beleving op zich, en je ziet steeds nieuwe dingen die je anders nooit opvielen.

Heb nog heel wat te kijken  :D.

Morgen wordt de pj isf gecalibreert ,dan  heb ik een nog mooier beeld.Is nu al smullen kan dus alleen maar beter worden.

suyver

X-men 1.5 gezien. Belachelijk! Als je kiest voor de film met extra scenes, dan moet hij elke keer dat hij naar zo'n extra scene gaat van laag wisselen (kost een seconde) en veranderd hij van anamorphic BB (voor de gewone film) naar letterbox BB (voor de extra scenes). Ongelofelijk amateuristisch!  >:(

Verder wel een leuke film.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

MarcoV

Voor vanavond Catch Me If You Can.

Marco

Robert

Citaat van: suyver op augustus  5, 2003, 16:05:55X-men 1.5 gezien. Belachelijk! Als je kiest voor de film met extra scenes, dan moet hij elke keer dat hij naar zo'n extra scene gaat van laag wisselen (kost een seconde) en veranderd hij van anamorphic BB (voor de gewone film) naar letterbox BB (voor de extra scenes). Ongelofelijk amateuristisch! >:(

That sucks big time (3 thumbs down)

MvrGr.
Robert

patrick_vdb

Hmmm heb ook net X-men 1,5 binnen maar weet nu wel welke variant ik bekijken moet ;)

CiteerKom net terug van Tomb Raider 2. Begin was aardig. middenstuk vrij saai, einde waardeloos slecht. Afradertje helaas.

En hoe was Mevr. Jolie? Want daar draait het uiteindelijk toch allemaal om ;D

Mvrgr

Patrick

Grindtegel

Tja, Mw. Jolie ziet er weer errug smakelijk uit!

Maar toch kon dat niet de film goedmaken
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

ub4b

Citaat van: Whistler op augustus  3, 2003, 10:53:48
Gisteravond Equilibrium gekeken, zeker waard om te kijken, vooral de pistol moves zijn gewoon te gek ;D .

Yep, die choreografie is gewoon beter dan de Matrix en Christian Bale shines in zijn rol.

Gisteren een groot deel van U571 DTS R2 gezien, vanavond eens verder kijken. Had hem ooit op DIvx gezien en vond het toen maar niets ivg met Das Boot, maar deze film koop je voor de soundtrack en Das Boot voor de echtheid.

De LFE rocks, de soundstage en bezetting van de surrounds is helemaal te gek, maar dat wist iedereen natuurlijk al.

Mijn studerende onderbuur vanorgen "het huis was weer aan het daveren". 't Ja wat wil je met die depth charges.

MrPink

Ik heb Rigoletto (door Opera Spanga) gezien in een weiland in Spanga op een groot scherm. Helaas was de pj niet ISF gecalibreerd, en de soundstage was niet zo mooi, maar de film was geweldig, het orkest uitstekend (speelde ik zelf in ;)), en de dvd (die ik meekreeg) is goed (anamorf, DTS).

Groetjes,
Oscar

suyver

Hoezo had jij tijd om naar de film te kijken als je ook in het orkerst moest spelen? Zat je weer te playback'en? ;)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

ub4b

Devils Advocate R2 met veel EE >:(

Wel dodelijke Pacino, verleidelijk Connie Nielsen en een beetje tegenvallende Charlize Theron.

PauluZzzZzz

Giseravond Rock Star gekeken. Heb me er zeker mee vermaakt. Vooral door het diepe laag tijdens de concerten waan je je er echt bij. Einde was ook wel redelijk verrassend. En natuurlijk was Jennifer Aniston ook weer prettig om naar te kijken 8)

Daarna nog weer ff een aflevering van The Osbournes :)
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

diceman

Vanavond staat Piraten planeet en The rock op `t programma.

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Raymen

crime spree gisteren gekeken, heb er van genoten.

een film die je in het begin niet zo zal boeien,maar waar je later achter komt van.....hij zit best goed in elkaar.

Leuke film met g.depardieu-harvey keitel en nog wat franceguys....

Zeker een aanrader.

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

MarcoV

Hierzo weer eens The Matrix  :D

Marco

J.A.F._Doorhof

De laatste paar dagen:
Once upon a time in America
en
Daredevil

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Point7

Gisteren gekeken naar NARC en naar "An American Werewolf In London" (een klassieker).
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Don_Paul

Gisteravond 'Road to Perdidion'. Was een prima film, met vooral prachtige begeleidende achtergrondmuziek.
Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /
Con: Xbox/Xbox360

patrick_vdb

Hoi Frank,

Hoe is Once upon a time in America qua beeldkwaliteit?

Mvrgr

Patrick

Point7

Heb net Final Destination 2 en Star Trek Nemesis gekeken.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Grindtegel

Gisteren in een snikhete woonkamer Equilibrium. Erg gaaf met sublieme vernieuwende vechttechnieken (gun-kata's).

J.A.F._Doorhof

@Patrick.

Voor een oudere film was de transfer ZEER goed, zowel qua geluid als beeld.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

patrick_vdb

Hi Frank,

Da's mooi nieuws om te horen :) Het epos rondom Noodles en consorten is een van m'n all time favorites en ik was een beetje huiverig voor de transfer, blijkt dus ongegrond te zijn.

Mvrgr

Patrick

MarcoV

Gisteren Sum of all fears; aardige film maar ik vond hem wel een beetje donker. En meneer J-Lo...tja  ::)

Marco

diceman

Vanavond staat Dark city op het programma.