Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MrPink

Citaat van: suyver op augustus  6, 2003, 07:28:47
Hoezo had jij tijd om naar de film te kijken als je ook in het orkerst moest spelen? Zat je weer te playback'en? ;)

-Freek.
Het was alleen een film. We hadden vorig jaar de (film)muziek in de studio opgenomen, en daarna hebben ze er een film omheen gemaakt. :)

Overigens is playbacken toch heel normaal? Alle popartiesten doen het! ;D

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

Hoi Oscar,

Als ik het goed herinner was deze opera ook op dvd gezet. Puur uit interesse, waar kunnen we 'm eventueel bestellen?

Mvrgr

Patrick

jaco

Het was qua temperatuur in de kamer weer te harden, dus eindelijk maar weer eens een film gekeken: Ghost in de Shell.

Jaco
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

J.A.F._Doorhof

MY LITTLE EYE gisteren gezien, een ABSOLUTE aanrader.
Heb mijn inschrijving van Big Brother maar weer ingetrokken. :o

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

PauluZzzZzz

Mwa ik vond my little eye niet zo heel geweldig, leuk om gezien te hebben maar geen aanrader.

Wat ik wel een aanrader vind ik Pirates of the Caribean ! Goeie actie, leuk verhaal, mooie special effects en een goede dozes humor. Johhny Depp weer is op zun best. Kortom, zeker de 7,50 euro van het bioskaartje waard. Gaat dat zien !  ;D
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

MrPink

Citaat van: patrick_vdb op augustus 14, 2003, 21:46:22
Hoi Oscar,

Als ik het goed herinner was deze opera ook op dvd gezet. Puur uit interesse, waar kunnen we 'm eventueel bestellen?

Mvrgr

Patrick

Klopt. Ik heb er één gekregen. Geen idee waar te bestellen, maar misschien komt er wel een mogelijkheid via de site: Opera Spanga.

Groetjes,
Oscar

Yanmik

Sinds 20 uur vanavond was ik van plan filmpje te kijken maar nu (02u22) nog steeds niet gebeurd  :-[
Bijna gehele avond hier op forum gelezen  :o
Zal dus voor morgen zijn.
Sonos

bmateijsen

Citaat van: PauluZzzZzz op augustus 15, 2003, 00:17:17
Wat ik wel een aanrader vind ik Pirates of the Caribean ! Goeie actie, leuk verhaal, mooie special effects en een goede dozes humor. Johhny Depp weer is op zun best. Kortom, zeker de 7,50 euro van het bioskaartje waard. Gaat dat zien !  ;D

Ga ik vanavond bekijken.. dus ben benieuwd...

Groet bjorn

suyver

Gisteravond maar weer eens alien 4 gezien. Ik vind het wel een lekkere film, alleen dat einde he...  ::)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Roland

Daarentegen vind ik My Little Eye ook wel ok  :)

En gister Tomb Raider: The Cradle of Life gezien (in de plaatselijke bioscoop) ... vermakelijke film met soms belabberde animaties, maar daar stoorde ik me niet aan op een negatieve manier ... had er lol genoeg om  ;D

MarcoV

Voor vanavond gehuurd: Daredevil

Marco

Oracle

Wij hadden vanavond het zoontje en dochtertje van goede vrienden te logeren. Dochtertje is 4 maand, maar zoontje is 3 jaar. Ze hadden hem verteld dat hij bij ons ook film mocht kijken.

Nog geen 5 minuten binnen, en zijn eerste vraag : "wanneer gaan we kijken?" ;D

Op de vraag of hij boven of beneden wilde kijken, was maar 1 antwoord mogelijk: boven natuurlijk! :D

Heel toepasselijk hebben we Ice Age gekeken (de temperatuur op zolder was eindelijk dusdanig dat er weer eens genoten kon worden 8) ).

Heel erg leuk om te zien hoe dat jongetje volkomen gebiologeerd naar het scherm zat te kijken!

Ik zal vast een account voor hem aanmaken op dit forum! ;D

Groet,
Mark

MrPink

Jong geleerd, oud gedaan. :)

Groetjes,
Oscar

kermit

gisteravond blue streak gezien .
blijft een goede film .

Roland

Net Panic Room gekeken ... best leuk, maar geen topper  :)

Yanmik

Sonos

diceman

Doerak

Kristof Ector

Pioneer PDP 5000 EX
Barco 808g

Denon 3803 / B&W 804 802 / Classe / Parasound

MarcoV

Gangs of New York - daar krijg je zitvlees van  ;)

Marco

dennis

Beter laat dan nooit: ALI G.
en niet te vergeten met me kleine meid de alom bekende TOM&THOMAS :-\ wel de nederlandse versie dan he :-[
I am not what happened to me.
I am what I choose to become.

Roland

Spacebass

Shaolin Soccer ... normaal niet mijn genre maar ik vond hem erg leuk :)

Yanmik

CiteerQuote : willem1 op gisteren om 20:45:01
The recruit
Daar ben ik ook net klaar mee

Wat vond jij ervan?
Ik vond deze zeker niet slecht. Verrassend einde.
Sonos

Doerak

Ik had idd een beetje problemen met het einde  :-\
Kon het ff niet meer volgen.
Goede acteerprestatie van Pacino.

Daarna nog ff "The 13th warrior" gekeken met Banderas.