Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

blue-eyes

Man, als ik die 3 achter elkaar kijk heb ik echt buikpijn van het lachen. Niet echt goede films maar lekker lachen ;) :D :D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Grindtegel

Vanavond zuipen in de stad. Het is weer carnaval, lache...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Scarp

Roland

Citaat van: blue-eyes op februari 21, 2004, 19:30:18
Man, als ik die 3 achter elkaar kijk heb ik echt buikpijn van het lachen. Niet echt goede films maar lekker lachen ;) :D :D
Ja, zeer zeker. Toch vond ik het mooiste moment van deze 3 films het stuk in deel 2 dat die ene zakenkerel uit deel 1 bij Daniel in de taxi instapt en weer haast heeft etc.
Dan kijkt Daniel zo om .... camerapositie van de achterbank.
Dan zie je die kerel en die begrijpt dat 'ie beter uit kan stappen.
En meteen daarna zie je een shot van voor de auto waarin Daniel keihard loopt te lachen  ;D

Prachtig  8)

Roland

Gaeje

gisteren the italian job gezien. niet slecht maar had nog net iets meer van verwacht

Grindtegel

{quote]rare zuiderlingen ...
Citeer

gisteren dubbel gezien  :P  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Harry HT

Irréversible

Edit: Oops wat een heftige film, was getipt over deze film. Ik wist verder niets over deze film, ook de hoes niet gelezen. :) Ik zie ik net dat er een waarschuwing op de hoes staat, niet helemaal onterecht denk ik. Deze film bevat zéér realistische, brute geweldscenes en is ongeschikt voor gevoelige kijkers.
Verwacht geen romantische film, laat ik het zelf maar zo omschrijven. :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Raymen

Net klaar met Cabin Fever.

Ging wel maar geen toppertje.

Vindt de laatste tijd de horrorfilms wat tegen vallen.

dacht dat met wrong turn er nieuw leven was in geblazen,maar heb net een paar slechte gezien.......

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Kerstmanno

Citaat van: Harry HT op februari 22, 2004, 19:52:48
Irréversible

Edit: Oops wat een heftige film, was getipt over deze film. Ik wist verder niets over deze film, ook de hoes niet gelezen. :) Ik zie ik net dat er een waarschuwing op de hoes staat, niet helemaal onterecht denk ik. Deze film bevat zéér realistische, brute geweldscenes en is ongeschikt voor gevoelige kijkers.
Verwacht geen romantische film, laat ik het zelf maar zo omschrijven. :)
Dat is dan ook een film die ik zeker nooit zal gaan kijken...

Yanmik

Gisterenavond: The count of Monte Cristo
Deze middag: Star Wars The phantom menace
Sonos

Starred

25th Hour.

Heel ander soort film dan ik dacht. Ondanks de altijd goed acterende Norton geen topper wat mij betreft. Ook het beeld vond ik niet geweldig

Roland

Ik heb Monster's Ball gekeken. Wow, ik vond hem eigenlijk best goed  8)

Yanmik

Als vervolg op gisteren:
Star Wars Attack of the clones
Sonos

Harry HT

Citaat van: Starred op februari 23, 2004, 21:16:29
25th Hour.

Heel ander soort film dan ik dacht. Ondanks de altijd goed acterende Norton geen topper wat mij betreft. Ook het beeld vond ik niet geweldig
Ik vond deze film wel goed, had nog wel wat trager gemogen. :)

Vanavond kijk ik: TO END ALL WARS
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Spacebass

CiteerVanavond zuipen in de stad. Het is weer carnaval, lache...

Zouden inburgeringscursussen anders zijn in het zuiden?  ;D

Roland

blue-eyes

Babylon 5 series 1, aflevering 1 gaat er nu in. Met de center uit en de sub uit. Zo vaag het vermoeden dat iig de sub een schop krijgt en de center uit blijft :D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

patrick_vdb

Hi Blauw Oog,

Dat heeft vast en zeker te maken met de ML en Rotel amps?  We horen het zondag wel ;)

Mvrgr

Patrick

Spacebass

Gewaagd hoor, we krijgen straks een aparte 4.0 hoek op dit forum  ;D

blue-eyes

Indirect.

De fronts zijn substantioneel beter dan de fronts; voorlopig mis ik de center totaal niet! (staat uit). Plaatsing lijkt met mijn speakers minder kritisch dan hetgeen Martin beschreef bij hem thuis in een center topic.

De sub is redelijk, maar in mijn oude set. In het huidige speakergeweld hier voegt de sub niets toe dan gammele bass. Dan liever geen zware bass dan die bass. Ik heb iig al een kijk afspraak met iemand met een behoorlijk betere sub, zelfbouw overigens. De TIK in tweedehands is te duur denk voor mij voorlopig. Maar we zullen zien.

Dit vermoedde ik al een tijdje, de knoop doorgehakt en de bevestiging van een luisteraar vanmiddag gekregen.

De conclusie van de luisteraar was overigens dat de stereo echt super was, nog niet beter gehoord, maar dat de HT ver achterbleef, erg ver in verhouding met stereo. Is wel een bevestiging van het feit dat ik wellicht onbewust de stereo behoorlijk verbeterd heb ten koste van het HT gebeuren.

Spacebass

Duidelijk....

Ook hier gewijzigde plannen voor deze zomer....  :(

blue-eyes

count me in!

Wie zijn er nog meer behalve jij, Jack  en Martin?

Lynxxx

Zojuist Malena (R2) gekeken. Daarvoor de WMV-HD versie van Coral Reef Adventure (R1), ongetwijfeld een van de mooiste discs van dit moment  :o ;D

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Oracle

Zojuist klaar met 5th Element in WMV/HD... in 1 woord: wauw!  :o

Draaide op 1280*720 (native resolutie van de wmv) op 48Hz, en een superstrak plaatje!  8)

Groet,
Mark