Hoe ziet jullie HTPC eruit..

Gestart door FlÜber, juli 10, 2005, 01:30:21

Vorige topic - Volgende topic

BernHardN

dan wachten we nog even...........

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

FlÜber

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sun-Tzu

omg, iedereen hier met dikke installaties!

kom ik aan met mijn matige JVC HT setje TH-A35
specs daarvan:
5x satteliet 45 Watt
1x subwoofer 100 Watt  6 5/16"

Zie foto:

Foto van mijn bank + tv komt nog wel

FlÜber

Citaat van: Sun-Tzu op maart 26, 2006, 18:44:08
omg, iedereen hier met dikke installaties!

kom ik aan met mijn matige JVC HT setje TH-A35
specs daarvan:
5x satteliet 45 Watt
1x subwoofer 100 Watt  6 5/16"

Zie foto:

Foto van mijn bank + tv komt nog wel

Hey! Een Battlefield 2 speler! (met jou kan ik praten) ME 2! Wat is je nick?

Dracoplasm

Epox 8RDA Nforce2 chipset
AMD Athlon XP 2600+ (FSB333)
512MB DDR MDT (Cas2,5)
Creative FX5200 64mb passief
Aopen QF50 zwart
250 GB maxtor met 16mb cache
Microsoft wireless tobo + muis zwart

HD plaatje 720p

Htpc.

Htpc binnenkant.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

FlÜber

Citaat van: Dracoplasm op maart 29, 2006, 12:43:02
Epox 8RDA Nforce2 chipset
AMD Athlon XP 2600+ (FSB333)
512MB DDR MDT (Cas2,5)
Creative FX5200 64mb passief
Aopen QF50 zwart
250 GB maxtor met 16mb cache
Microsoft wireless tobo + muis zwart

HD plaatje 720p

Mooi plaatje die je maakt met een fx5200 :)
Loopt het ook supel?

Dracoplasm

Citaat van: Über Huub op maart 29, 2006, 12:53:09
Mooi plaatje die je maakt met een fx5200 :)
Loopt het ook supel?

Uhm tja, 720p loopt normaal soepel, heb stiekem the transporter bv gedownload en loopt perfect, daarnaast al die sampels van windows gedownload en ook die lopen soepel en mooi. Alleen 720p van apple loopt voor geen meter, weet ook niet waar het probleem te zoeken, misschien een andere videokaart proberen en anders een extra 512 reepje erbij.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

mradem

Mooi plaatje idd. Op wat voor scherm is dat gemaakt? Gewoon je pc scherm van heel dichtbij of... ?

Dracoplasm

Citaat van: mradem op maart 29, 2006, 13:55:40
Mooi plaatje idd. Op wat voor scherm is dat gemaakt? Gewoon je pc scherm van heel dichtbij of... ?

Nope, gewoon mijn tv  ;D Veel prestatie voor een klein prijsje! Zie voor meer info mijn ht http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=35960.0

Flickr photostream

mradem

Leuk hoor. Gebruik zelf ook me lcd via de htpc. Werkt zeer leuk met hd films.

Dracoplasm

Citaat van: mradem op maart 29, 2006, 15:15:33
Leuk hoor. Gebruik zelf ook me lcd via de htpc. Werkt zeer leuk met hd films.

Inderdaad, kan alleen haast geen hd films vinden...

Flickr photostream

Guido

je mag bij mij wel even leechen  ;D

reza

Guido

via het andere circuit  ;D. Er is genoeg te vinden op internet (gratis) maar je moet wel wat geduld hebben met downloaden. Als je snel wil gaan moet je betalen ja.

reza

Citaat van: Guido op maart 29, 2006, 17:46:39
via het andere circuit  ;D. Er is genoeg te vinden op internet (gratis) maar je moet wel wat geduld hebben met downloaden. Als je snel wil gaan moet je betalen ja.
Waar haal je het vandaan dan? LostHDTV kan ik niet meer op!!

Guido

en waarom dan niet? als je ratio beneden de 445 is en je bent verwijderd, kan je bij iemand anders gewoon een account aanmaken en bij jou thuis downen.

Als je er niet meer op kan omdat je wachtwoord verkloot is, moet je gewoon een nieuwe aanvragen, een week geleden hebben ze plots de wachtwoordendatabase verwijderd en iedereen moest dus op nieuw aanvragen.
Maar als het dat is dan snap ik jou ook niet, want dat staat met koeienletters op de site.

reza

Citaat van: Guido op maart 29, 2006, 18:06:42
en waarom dan niet? als je ratio beneden de 445 is en je bent verwijderd, kan je bij iemand anders gewoon een account aanmaken en bij jou thuis downen.
Ok!! Ja ik had te weinig geshared!! Maar ik kon daar helemaal niks aan doen, ik van alles geprobeert maar niks lukte!

FlÜber

Citaat van: Guido op maart 29, 2006, 18:06:42

Als je er niet meer op kan omdat je wachtwoord verkloot is, moet je gewoon een nieuwe aanvragen, een week geleden hebben ze plots de wachtwoordendatabase verwijderd en iedereen moest dus op nieuw aanvragen.
Maar als het dat is dan snap ik jou ook niet, want dat staat met koeienletters op de site.

Citaat van: reza op maart 29, 2006, 18:29:29
Ok!! Ja ik had te weinig geshared!! Maar ik kon daar helemaal niks aan doen, ik van alles geprobeert maar niks lukte!

Alleen dit gaat je niet lukken bij mij Reza..
M'n IP is vastgezet bij LostHDTV. Als je dan bij mij opnieuw een account aanmaak, zien ze dat er een 2e account op 1 Ip is aangemaakt. Word ik gekicked, hoop ellende en stress, wat jij en ik niet willen :o
Moet je maar een ander slachtoffer gaan zoeken die nog niet aangemeld is op deze site ;D

FlÜber

Citaat van: Dracoplasm op maart 29, 2006, 13:26:47
Uhm tja, 720p loopt normaal soepel, heb stiekem the transporter bv gedownload en loopt perfect, daarnaast al die sampels van windows gedownload en ook die lopen soepel en mooi. Alleen 720p van apple loopt voor geen meter, weet ook niet waar het probleem te zoeken, misschien een andere videokaart proberen en anders een extra 512 reepje erbij.
Clock als eerst die 2600+ over.. Is een Barthon toch.. Een vriend van mij heeft deze ook en hij loopt nu op 2200 mhz op een bus van 400, op lucht :D
2000mhz@400(10x200) moet makkelijk gaan met een corevoltage van 1.60 zo niet dan 1.65
Die MDT modules kun je makkelijk op level 2 cache zetten zonder enkel probleem.. Doen ze bij mij ook btw ;)

En het probleem met je quicktime demootjes heb ik ook wel de juiste oplossing voor denk ik.. :)
Download de quicktime alternative163. Nadat je een demo bij quicktime pakt krijg je eerst de melding: would you like to play this file? Kies je voor "nee" Dan "Next" dan rename to mp4 of wat jij wilt.
En als dit niet gaat werken, is een andere craka wel een optie ja ;D

Succes

Robbo

ASUS P4P800SE
ASUS CT479 convertor
Pentium M760 2.0Ghz
1 Gb DIMM
1x WD 200Gb
3x Seagate Barracuda 300Gb
MyHD 130
Holo3DGraph
Radeon 9600SE

in een DIGN HV5 black case met SilentX 320W

Dracoplasm

Citaat van: Über Huub op maart 30, 2006, 00:21:34
Clock als eerst die 2600+ over.. Is een Barthon toch.. Een vriend van mij heeft deze ook en hij loopt nu op 2200 mhz op een bus van 400, op lucht :D
2000mhz@400(10x200) moet makkelijk gaan met een corevoltage van 1.60 zo niet dan 1.65
Die MDT modules kun je makkelijk op level 2 cache zetten zonder enkel probleem.. Doen ze bij mij ook btw ;)

En het probleem met je quicktime demootjes heb ik ook wel de juiste oplossing voor denk ik.. :)
Download de quicktime alternative163. Nadat je een demo bij quicktime pakt krijg je eerst de melding: would you like to play this file? Kies je voor "nee" Dan "Next" dan rename to mp4 of wat jij wilt.
En als dit niet gaat werken, is een andere craka wel een optie ja ;D

Succes

Ik moet zowiezo een andere cpu koeler, ik heb nu de stock maar die vind ik en lawaaieg en koelt ook voor geen meter. Daarnaast heb ik weinig zin in het overklokken, kan het binnenkort wel even proberen, en zien of het een verschil maken gaat. Voor muziek en xvid/divx/dvd is het snel genoeg allemaal, andere videokaart zit er zowiezo al aan te komen omdat ik een dvi aansluiting wil, net wat mooier beeld.

Daarnaast moet ik een losse geluidskaart gaan kiezen, ik heb nog een audigy 1 maar daar schiet ik niks mee op omdat ik die niet met een enkele kabel digitaal kan verbinden aan mijn versterker. Een leuke m-audio heeft mijn voorkeur. En wanneer dat allemaal klaar is ben ik weer toe aan een 250gb schijf, 512 extra ram (komt tussentijds wel) en waarschijnlijk gaat dan mijn AMD 64 3400+ in die pc + mijn huidige mobo omdat ik de rest weer upgrade  ;D

Flickr photostream