Fennix Luxor foto's voor het archief

Gestart door Arno P, juni 20, 2005, 21:40:14

Vorige topic - Volgende topic

Arno P

Citaat van: Fransvis op oktober 22, 2005, 22:12:48
Mooi bak, Arno. Zal wel wat wegen...kan erover meepraten.  ;)

Trouwens...lijkt qua uiterlijk nogal sterk op mijn NAD 218 THX....

Ik voel mijn rug nog...wat een lompe kist is het toch.............mooie he?  ;D ;)

Arno P

Overigens Frans, jouw setup is zeker medeverantwoordelijk geweest aan deze upgrade.. ;)

Fransvis

Citaat van: Arno P op oktober 22, 2005, 22:25:47
Overigens Frans, jouw setup is zeker medeverantwoordelijk geweest aan deze upgrade.. ;)

Oh jee....nou krijg ik toch niet je vrouw achter me aan met een stok he ?  ;)

Arno P

Citaat van: Fransvis op oktober 22, 2005, 22:26:40
Oh jee....nou krijg ik toch niet je vrouw achter me aan met een stok he ?  ;)

Een stok zou je wensen....een sony930 die over is, is veel vervelender in je nek  ;D ;)

Arno P

Tsja...dan heb je nieuwe apparaten...en die een stuk logger zijn dan de vorige en zijn de vakjes te klein waar ze in moeten....zaag erin dan maar  ;D...voorlopig kan het ermee door...over een tijdje een deftig rackje proberen op te zetten  ;)

molle

Lijkt me een fantastische combinatie ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Arno P

Citaat van: molle op oktober 25, 2005, 18:14:01
Lijkt me een fantastische combinatie ;)

Is het ook...alsof je oren open zijn gegaan  ;)

Sjors

Citaat van: Arno P op oktober 25, 2005, 18:49:23
Is het ook...alsof je oren open zijn gegaan  ;)

Dat is een hele goede opmerking, een echte door denker  ;)

Groet, Sjors

BarcoCRT

Hoi Anro,

Gefeliciteerd met de amp  O0
Supersetup heb je zo. Daar zal je veel plezier van hebben.

Wordt zo je Lex niet geroosterd? Terwijl je hem ivm de DTS chip zo koel mogelijk zou willen plaatsen lijkt mij.

Reinier
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Arno P

Citaat van: rbauer op oktober 26, 2005, 11:15:08
Hoi Anro,

Gefeliciteerd met de amp  O0
Supersetup heb je zo. Daar zal je veel plezier van hebben.

Wordt zo je Lex niet geroosterd? Terwijl je hem ivm de DTS chip zo koel mogelijk zou willen plaatsen lijkt mij.

Reinier

En...rraar maar waar.....het gros van mijn setup via jou(w info)...1272, 2205 Keulen, Lex Keuze. Dank u wel  ;)

De 2205 heb ik gisteren nog gechecked na een film en de warmte valt mee...en al helemaal op de plek waar de MC1 staat

BarcoCRT

Citaat van: Arno P op oktober 26, 2005, 11:28:20
En...rraar maar waar.....het gros van mijn setup via jou(w info)...1272, 2205 Keulen, Lex Keuze. Dank u wel  ;)
We zijn er om elkaar te helpen nietwaar?

Citaat van: Arno P op oktober 26, 2005, 11:28:20
De 2205 heb ik gisteren nog gechecked na een film en de warmte valt mee...en al helemaal op de plek waar de MC1 staat
No worries dan, mooi.

Volgens mij ben je nu wel klaar, of staat er nog iets op je lijstje?

Reinier
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Movievault

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Arno P

Citaat van: rbauer op oktober 26, 2005, 12:48:48
We zijn er om elkaar te helpen nietwaar?
No worries dan, mooi.

Volgens mij ben je nu wel klaar, of staat er nog iets op je lijstje?

Reinier

Nou...... ::) ;D...mocht er ergens een HCA1500 uit de lucht vallen...dan zal ik em zeker proberen te vangen....mooi voor de 2 rear kanalen die nu nog aan de sony hangen... ;)...erg he?

Arno P

En bij zo'n dikke versterker die een normale beveiliging makkelijk uitklikt bij het inschakelen hoort dus een zekeringupgrade van het minder nerveuse "C"-type karakteristiek....de man in de winkel...."Is het voor een lastrafo"....ja zoiets....een versterker...een erg zware.... ;D...dat gezicht van hem... :o ::)

Arno P

Citaat van: FrankG op oktober 26, 2005, 12:52:31
High Def.  ;D  :P

Tuurlijk...als ze daar een keer mee klaar zijn (in de trend van...freerecordshop in en daar gewoon wat HD films kunnen kopen... ^-^)

VlisChris

Citaat van: Arno P op oktober 28, 2005, 22:50:56
....de man in de winkel...."Is het voor een lastrafo"....ja zoiets....een versterker...een erg zware.... ;D...dat gezicht van hem... :o ::)

Whahahaha.
IK zie dat gezicht al helemaal voor me 8) ;D
Ge-wel-dig
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Starred

Citaat van: Arno P op oktober 28, 2005, 22:52:26
Tuurlijk...als ze daar een keer mee klaar zijn (in de trend van...freerecordshop in en daar gewoon wat HD films kunnen kopen... ^-^)

Waarom? Zo moeilijk is het allemaal niet en het resultaat is vaak om te watertanden. Als je een gewoon dvdtje met TT al mooi vindt....

Arno P

Citaat van: Starred op oktober 29, 2005, 09:37:14
Waarom? Zo moeilijk is het allemaal niet en het resultaat is vaak om te watertanden. Als je een gewoon dvdtje met TT al mooi vindt....

hmm.. ::)

Arno P

Update-tje  ;)

Sjors

Citaat van: Arno P op november  6, 2005, 14:25:14
Update-tje  ;)

Hallo zeg wat zit eraan man 4mm? lekker kabeltje i.i.g.  O0

Arno P

Citaat van: Sjors op november  6, 2005, 14:27:02

Hallo zeg wat zit eraan man 4mm? lekker kabeltje i.i.g.  O0

2.5 kwadraat  ;D

Sjors

Arno P

Citaat van: Sjors op november  6, 2005, 14:44:52

Heerlijk  8) zelf gemaakt overgins?

yep...alles behalve de stekker, de slof en de kabel  ;D ;)

Sjors

Movievault

Whhaaa Arno dat moet goed klinken ;D
kun je horen als je ermee op de grond klopt  ;D :P
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>