Fennix Luxor foto's voor het archief

Gestart door Arno P, juni 20, 2005, 21:40:14

Vorige topic - Volgende topic

Arno P

Citaat van: Moony op juli 27, 2005, 20:33:28
Hmm, okay....misschien heb je geluk en mag je 'm toch kopen.
Ik zie eigenlijk die Parasound die hij ook te koop heeft wel zitten...  ::)

Ik zou em graag erbij hebben...maar even stap voor stap en de focus op de mc1...

Sjors

Sjors

en nog geen foto's  :(  ik heb ze geplaatst nu jij  ;)

Arno P

Citaat van: Sjors op juli 27, 2005, 21:50:44
en nog geen foto's  :(  ik heb ze geplaatst nu jij  ;)

GRRRR  >:( en moet ik nu voor jou meteen effe foto's gaan maken zeker...

Ok, ok...ik ga al.... ::) :-\

Sjors

Citaat van: Arno P op juli 27, 2005, 21:53:08
GRRRR  >:( en moet ik nu voor jou meteen effe foto's gaan maken zeker...

Ok, ok...ik ga al.... ::) :-\

Je bent de beste  ;) ;D

Arno P

En daar is ie weer terug...speciaal voor de bekerbreker... ;D

De voetenbankjes....net binnen moeten nog gemonteerd worden..staan er nu een beetje losjes bij...(nee niet rood)

Arno P

En dan nog een paar van de sterrehemel uit het losse handje (helaas dan wat grotere sterren) en met/zoncer flits...

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Arno P

Sjors

Citaat van: Arno P op juli 27, 2005, 22:05:35
En daar is ie weer terug...speciaal voor de bekerbreker... ;D

::) :-X :-\ :'(   

Lekker man die bankjes  :)  maar idd niet rood met gouden randjes ;D
enne die sterrenhemel..geweldig!!  8)  wat me wel tegen valt geen "making of the star heaven"  :D

Fransvis

Die sterrenhemel is heftig, Arno. Compliments.  ;) 8)

Arno P

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Wijx wondere wereld

Hoe maak je zo'n hemel? Met ledjes of glasvezel ofzo?
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

R

Kan beiden. Voor glasvezel bestaan ook kits als ik me niet vergis.

Arno P

Citaat van: wijx op juli 28, 2005, 23:10:53
Hoe maak je zo'n hemel? Met ledjes of glasvezel ofzo?

Nylon fibers.....let op speciale nylon want visgaren laat bijv niet genoeg licht door (heb ik geprobeerd)

Gijs82

Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

brimbrammer

Citaat van: Arno P op juli 29, 2005, 07:08:02
Nylon fibers.....let op speciale nylon want visgaren laat bijv niet genoeg licht door (heb ik geprobeerd)
Bij Conrad verkopen ze twee complete sets voor dit.
Beide in verschillende prijsklasse uiteraard.
Feit is dat het er echt leuk uitziet. ;)

Arno P

Citaat van: brimbrammer op juli 29, 2005, 20:02:31
Bij Conrad verkopen ze twee complete sets voor dit.
Beide in verschillende prijsklasse uiteraard.
Feit is dat het er echt leuk uitziet. ;)

Raad eens waar ik em vandaan heb... ;)...

brimbrammer

Citaat van: Arno P op juli 29, 2005, 20:05:09
Raad eens waar ik em vandaan heb... ;)...
Hmm....................laat me raden.................Conrad. ;D

Arno P

Citaat van: brimbrammer op juli 29, 2005, 20:12:09
Hmm....................laat me raden.................Conrad. ;D

;D ;) door naar de volgende ronde

Sjors

Citaat van: Arno P op juli 29, 2005, 20:35:55
;D ;) door naar de volgende ronde

Heb de catalogus al voor me liggen  ;D het lijkt mij ook wel heel gaaf zo'n hemeltje  :)

Arno P

Citaat van: Sjors op juli 30, 2005, 19:00:13
Heb de catalogus al voor me liggen  ;D het lijkt mij ook wel heel gaaf zo'n hemeltje  :)

Krijg je geen spijt van..en....the ladies love it  ;)

Sjors

Movievault

Gisteren was ik samen met Audiofiel bij Arno geweest.
Rond 14.00 uur aangekomen, kwam ik binnen bij Arno, Audiofiel was er nog niet, die ou kort na mij ariveren.
Meteen vielen de Esl speakers op, ze nemen een dominante positie in in het geheel.
Arno begon uit te leggen wat zijn zelfbouw projecten zijn en niets dan respect hierover.
Ook deze ESl zelfbouw eist een vakkundigheid om dit op dit niveau te doen.
Bij de eerste klanken valt weer die typische midhoog en mid openheid op, maar wat een laag gonst door de kamer.
(hyride, laag wordt verzorgt door conusluidsprekers)
Meteen heb ik de indruk dat dit te overheersend is voor mij. Ik zeg wel voor mij, want dit is persoonlijk. later op de avond werd dit beter door wat gewissel met kabels.
Na wat Nils, Patty, en andere aan de beurt hebben gelaten,zijn we beginnen te experimenteren.
En daar was de  ........................ Mat, flubber rubber dingetje. Arno zijn gezicht begon te fronsen :)
Maar meteen viel me op bij de eerste klanken dat het duidelijk beter ging.
Meer pinpoint en snellere picking op de snaren.
Arno op de luisterplaats en sceptisch dat hij was erkende hij de verbetering ook.
Diverse stukken zijn aan de beurt geweest van muziek.
Maaaar ik zat nog steeds met die pok op die gitaar die zo "voor mij" doorklonk en te onnatuulijk klonk.
toen begonnen we met kabels te wisselen. Jaaaaaa kabels  ;D
Ik had de apogee wide eye mee. Deze had ik mee voor eigelijk een andere test, maar ik dacht volgens mij neemt deze een stuk laag weg.
En ja hoor , meteen viel op dat het laag beter was, de dreun was er niet meer en de pok op de gitaar klonk als een pok en niet meer als een POK.  ;D
Ik had ook de Denon A11 bij en de parasound C2 en A52, maar we zijn alleen aan de denon toegekomen.
Deze ertussen gezet, detail,rust en meer zwart tussen de instrumenten was er meteen, je kon ook alles bete volgen ,maaaaar ik miste net zoals audiofiel zei het muzikale, het begon meer analytisch te klinken.
Spijtig is de tjoep nog niet af, dit zou een zeer mooie kombi geweest zijn.
Daarna zijn we verhuist naar het HT boven, hier steekt veel arbeid en liefde in dat zie je onmiddelijk.
Ook de inkom is zeer sfeervol. We hebben gekeken naar the fith element. Volgens mij gaat Arno een hele stap vooruit maken met de MC1 upgrade en apparte versterking. Ik ben echt benieuwd daarnaar.
Spijtig hebben we de A52 niet kunnen testen en de C2 want het was al 1 uur toen we daar vertrokken deze nacht.
Misschien toch eens denken Arno om een apparte scaler en een dvd player voor het gebruiksgemak?
Al met al hartelijk dank voor deze uitnodiging om een mede entousiasteling te ontmoeten met hart en ziel voor muziek en beeld.
Ook dank aan je lieftalige vrouw en kinderen voor de fijne ontvangst en versnaperingen.  ;)
Het was me aangenaam.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>