Jp's Studenten setje.. (update)

Gestart door Jean Pierre, februari 1, 2005, 14:38:17

Vorige topic - Volgende topic

patrick_vdb

Hi Jean Pierre,

Citaat van: Jean Pierre op mei 20, 2005, 10:00:25
a.. Kabeldikte 110 mm

11 cm lijkt me een beetje te dik voor deze kabel ;)

Maar hij ziet er goed uit 8)

mvrg

Patrick

Jean Pierre

Citaat van: patrick_vdb op mei 20, 2005, 10:24:58
Hi Jean Pierre,

11 cm lijkt me een beetje te dik voor deze kabel ;)

Maar hij ziet er goed uit 8)

mvrg

Patrick
Lol niet eens opgelet, had de specs gewoon gekopieerd ;)  Zal het ff verandere  ^-^

Sjors

Rogiervh

Citaat van: Jean Pierre op mei 19, 2005, 18:08:49

Diy powercord, gemaakt met hulp van rogier  :P

Dat ziet er zeer mooi uit Reinout!

Gr. Rogier

Jean Pierre

Bedankt! en ook nog bedankt voor de hulp ;) Ik had zelf nog stukje snakeskin/vlechtkous liggen vond dat wel mooi om er omheen te doen ;) Had niet eens krimpkous nodig, de snakeskin loopt door tot binnen de connectors en zit dus goed vast! :D

Jean Pierre

Ik heb op het forum voor mn ht weer een mijlpijltje bereikt :P - 500 ste post!! -  O0

Sjors

Citaat van: Jean Pierre op juni  8, 2005, 13:21:23
Ik heb op het forum voor mn ht weer een mijlpijltje bereikt :P - 500 ste post!! -  O0

En nu op naar de 1000  :)

brimbrammer

Citaat van: Jean Pierre op februari  1, 2005, 14:38:17

me andere bonsai  O0
Naast alle mooie ht,s hierzo kan ik ook zaken als dit boompje zeer waarderen.
Maar voor de rest heb je ook een mooie ht, nu nog een wat grotere ruimte ervoor en het is perfect. ;)

Jean Pierre

Bonsai zeker mooi, enkel moet ik nu mede delen dat het boompje van die afbeelding is overleden een tijd terug  ::)

Jean Pierre

Zoo vandaag me kabel binnen gekomen voor de speakers! fotos vanavond of morgen! Het is de canare 4s11 geworden  en klinkt  O0. Eindelijk is het hoog niet zo schel/fel meer  8)

triple_A

Citaat van: Jean Pierre op augustus 16, 2005, 17:44:46
Zoo vandaag me kabel binnen gekomen voor de speakers! fotos vanavond of morgen! Het is de canare 4s11 geworden  en klinkt  O0. Eindelijk is het hoog niet zo schel/fel meer  8)
Doe je goed :D

Ben benieuwd ;)
mvg, Triple_A

Jean Pierre

only1nékes

echt mooie set Jean Pierre !

en ik maar korting geven voor studenten ...

vgr nékes
sorry weinig aan de pc en brievenbus vol, gelieve te mailen en ik zal zo snel mogelijk antwoorden :-)

sietse

hey jean

ik ben zelf ook een beetje een set aan het op bouwen (ben ook 17 )

maar jij heb wel veel verstand van de kabels die er bij horen hoor want ik heb alles nog gewoon met tulpjes aan gesloten hoor  ;D
maar dat komt nog wel ooit  ::)

moet je maar eens een keer kijken naar mijn ht staat hier ook ergens tussen

een zeer mooi set en vooral je nieuw svs ben zo benieuwt hoe dat klink bij een film iedereen zegt dat het zo goed klink namelijk

groet sietse
Stereo Devialet Silver Phantom

Guido

yash, mooie set (yash was het toch ;D)

En sietse: iedereen heeft tulp kabels. Dat tulp zegt alleen iets over de connector, en die is vrijwel bij elke dvd speler/receiver/iets anders gelijk.

Jean Pierre

Thnx voor complimenten mannen! Zoveel verstand van kabels heb ik trouwens niet hoor, meeste gewoon op review gekocht en het is nog elke keer goed uitgepakt dat het beter klinkt dusjah :D

Ik studeer nu in groningen dus over een paar maand ook op kamers, wellicht dat ik dan een stereo set opbouw voor thuis. En een iets mindere surround set in groningen dus wellicht binnenkort meer ;)

Jean Pierre

Upgrade:

Ipod color 20 gb, voor onderweg en thuis op me reciever!

Jean Pierre

Klein upgradeje voor me pc verbonden aan me reciever: M-audio revolution 7.1  O0

Owjah en een razor plasma muis.. voor de gamers onder ons

Sjors

Citaat van: Jean Pierre op september 29, 2005, 17:54:55
Upgrade:

Ipod color 20 gb, voor onderweg en thuis op me reciever!

Nice! meteen een http://www.sounddock.nl erbij  O0

Groet, Sjors

Jean Pierre

Na dat een heletijd terug mijn el cheapo provision dvd speler het heeft begeven( gaf geen cd's terug moest je hem open maken  :-X ), en ik het afspelen van dvd's op de lawaaige xbox helemaal zat werd! Heb ik net maar ff een dvd speler bij annewiek/frank besteld een Marantz dv4610! Hij komt er tussen kerst en oud en nieuw! Dus dan ook de foto's uiteraard!

Mvg,

Reinout!

Daklem

mooi studentensetje moet ik zeggen :), die bonsai boompjes, die zijn echt heel gaaf! :D

Hoe heb je je ipod aangesloten op je stereo set? via een dockingstation of gewoon via jack out? Ik merk dat je met een dockingstation veel meer kwaliteitwinst haalt, omdat je dan de line-out gebruikt, ipv hoofdtelefoon out. :)

verder, mooie set! netjes.

Jean Pierre

Citaat van: Daklem op december 21, 2005, 21:13:51
die bonsai boompjes, die zijn echt heel gaaf! :D
Idd! De boompjes zijn wel al overleden een tijdje..  :-X
Citeer
Hoe heb je je ipod aangesloten op je stereo set? via een dockingstation of gewoon via jack out? Ik merk dat je met een dockingstation veel meer kwaliteitwinst haalt, omdat je dan de line-out gebruikt, ipv hoofdtelefoon out. :)
Ik had hem eigenlijks alleen in het begin aangesloten op me set via hoofdtelefoon out idd! Maar ik vond het teveel gedonder om uit me bureaustoel te komen om een nummer te wisselen als ik op de pc bezig was, en daarom speel ik nu gewoon mp3's vanaf de pc af :P

Daklem

Citaat van: Jean Pierre op december 21, 2005, 23:31:29
Idd! De boompjes zijn wel al overleden een tijdje..  :-XIk had hem eigenlijks alleen in het begin aangesloten op me set via hoofdtelefoon out idd! Maar ik vond het teveel gedonder om uit me bureaustoel te komen om een nummer te wisselen als ik op de pc bezig was, en daarom speel ik nu gewoon mp3's vanaf de pc af :P

Same here, ik doe het ook vrijwel nooit, juist omdat ik dan mijn stoel uit moet komen, en de kwaliteit is toch beduidend minder dan van cd. Dat verschil is direct hoorbaar.

Jean Pierre

Citaat van: Daklem op december 26, 2005, 01:47:23
Same here, ik doe het ook vrijwel nooit, juist omdat ik dan mijn stoel uit moet komen, en de kwaliteit is toch beduidend minder dan van cd. Dat verschil is direct hoorbaar.
Idd! Ik moet ook nog eens een goede cd speler aanschaffen! Ik speel af en toe met een oude van mijn ouders van pioneer! Wel grappig maar nog niet je van het!

Morgen eerst maar dvd speler ophalen bij frank! Op die lawaaiige xbox is ook niet te doen  :-X

Daklem

Citaat van: Jean Pierre op december 26, 2005, 12:14:06
Idd! Ik moet ook nog eens een goede cd speler aanschaffen! Ik speel af en toe met een oude van mijn ouders van pioneer! Wel grappig maar nog niet je van het!

Morgen eerst maar dvd speler ophalen bij frank! Op die lawaaiige xbox is ook niet te doen  :-X

Welke dvd speler heb je gekocht?