HT Stap over Stap

Gestart door GTDesign, december 22, 2004, 23:50:06

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rappie

Ziet er al aardig uit allemaal, nog een paar gipsplaatjes en het is helemaal dicht ... Waar gaat die spot op gericht worden ? Toch niet naar voren mag ik hopen .... Of is het een spot voor als het pauze is ?

En komt de barco nu aan draadeindes van een halve meter te hangen om onder de balk uit te komen ? Of komt daar nog een mooie bak/hushbox onder
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Knap werk Gé, ook de dingen zoals: de sleuven in de gipsplaten enz dat ziet er gewoon erg goed uit! je bent gewoon geknipt voor dit werk  8) is het echt je baan, of doe je het er "bij" ?


Groet, Sjors

GTDesign

De spots worden op het scherm gericht om het black level te verbeteren.

Rappie

Citaat van: GTDesign op februari 15, 2005, 19:11:34
De spots worden op het scherm gericht om het black level te verbeteren.
::)

Oke had ik aan kunnen zien komen, maar ze hangen op zo'n apparte plaats
Eigenaar van Paulthé

GTDesign

Geintje natuurlijk dat black level. Maar er wordt ook veel muziek geluisterd en dat mag best met een beetje sfeerverlichting op het scherm.

Harry HT

Gt het ziet er weer prachtig uit allemaal.

Ben reuze benieuwd naar de afwerking.

Wat is het thema? Spotlights, luxe fauteuils, verder... hmm... een luxe hotelkamer sfeer?
Zal wel niet te donker worden omdat Keesn ook in de ruimte naar muziek zal gaan luisteren.

Plaats je nog meer mirrorpoints?

Succes en ga zo door,

Harry

p.s. ik blijf het volgen !
 
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

R

Lijkt een flinke ruimte op de foto's. Begint er weer goed uit te zien GT.

Fransvis

Ziet er inderdaad strak en mooi afgewerkt uit. Mijn complimenten.  :)

stevieB

Alles is al zo'n beetje gezegd, maar ja: Tis GEWELDIG  :o

Erg mooi allemaal.... :P

Wie wil zoiets nou niet ???

Ook ik blijf het volgen  ;D

Gr StevieB
Under construction.....

GTDesign

Zoek de vorderingen... ;D

GTDesign

De Isolatie en gipsplaten zitten erin. Nu nog na naden van de platen afplaken met noem het maar antischeurtape. Als het een beetje meezit kan volgende week alles gespoten worden.

Sjors

Citaat van: GTDesign op februari 21, 2005, 19:53:12
De Isolatie en gipsplaten zitten erin. Nu nog na naden van de platen afplaken met noem het maar antischeurtape. Als het een beetje meezit kan volgende week alles gespoten worden.

Gespoten! dat is wel proffesioneel   :D

Trouwens dat "antischeurtape" is dat dat glasvezel matriaal?

Groet, Sjors

Rappie

Citaat van: GTDesign op februari  7, 2005, 18:14:14
Deze week binnengekomen, een deel van de verlichting, om zo een beetje de hollywood achtige filmsfeer te creeren.
Moet zeggen dat ik dit sfeertje nog niet kan herkennen ....

Ik had verwacht dat die spots op objecten in de kamer gericht zouden worden, maar met 4e naar voren is wel heel appart. Maargoed jij zal wel voor ogen hebben wat het eindresultaat wordt, dus zal vast wel goed komen ....
Eigenaar van Paulthé

R

Volgens mij niet, het is juist elastisch. Tegen scheuring die werking meestal ten gevolgen heeft.

Ziet er weer goed uit GT. Hoe worden de kleuren?

GTDesign

Het is niet echt glasvezel hoewel het er veel op lijkt.  Het zorgt er voor dat na het stucwerk de naadjes niet gaan scheuren.

henkt1

wel een beetje doorwerken hoor.
Heb zin in een filmpje  ;D
ziet er goed uit!
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

GTDesign

Als die opruimhulp wat vaker komt, des te eerder is het HT klaar... ;D

henkt1

heb zware vervoersproblemen :'(
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

B.J.


henkt1

yep. had een backfire in mijn chevrolet tahoe. Moest een nieuw inlaatspruitstuk in. Als het goed is, is ie vanmiddag klaar.  Dat wordt de komende tijd effe niet upgraden in mijn HT  :(

JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

garmtz

Wat voor kleur wordt het stucwerk?

henkt1

Citaat van: Garmt op februari 22, 2005, 12:48:32
Wat voor kleur wordt het stucwerk?



Zo'n inlaatspruitstuk is gewoon zwart hoor ;D

Oh, we gaan het weer over de home theatre hebben?  :P
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

KeesN

Citaat van: Garmt op februari 22, 2005, 12:48:32
Wat voor kleur wordt het stucwerk?
Garmt, het spuitwerk zal wit zijn. Vervolgens wordt het plafond en de voorzijde van het HT zwart geschilderd, en de (schuine) wanden donker rood (anders wordt het wel saai en erg donker).
De vloerbedekking zal overigens ook zwart zijn. Waarschijnlijk zal een deel van de vloerbedekking rondom het scherm gebruikt worden om zoveel mogelijk strooilicht te absorberen, en een zo hoog mogelijke contrastwaarde op het scherm te bereiken.

Durk

kunnen ze niet gelijk zwart spacken??  8)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

garmtz

Klinkt goed Kees, goede keuzes... Het specken heeft ook een positief effect op diffusie van het geluid. Echt gladde wanden reflecteren echt een stuk heftiger dan iets grilligere wanden.