hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Citaat van: kermit op maart  3, 2009, 16:00:51
Ik draai op de normale stand met de HD750 maar soms vind ik het al teveel licht geven. Heb je een zonnebril bij je. O0
Ja ok, maar de vraag is even of je dat na 150 uur nog zegt  :devil:

kermit

Citaat van: Audioloog op maart  3, 2009, 16:08:11
Ja ok, maar de vraag is even of je dat na 150 uur nog zegt  :devil:

Ok we wachten het even af. ;D

searcher

Citaat van: Audioloog op maart  3, 2009, 10:45:51
Ik hoop voor je dat je dat gaat halen, zelf ben ik al blij als ik een jaar (600 a 700 uur ongeveer) ermee red  ^-^
Ja, ik ook, maar ben bang dat tie dan nog harder achteruit gaat  :-\

Gewoon verpatsen t.z.t  :inlove:   :lookaround:

                                                                             Gr Searcher



hifiman

Citaat van: searcher op maart  3, 2009, 18:20:09
Gewoon verpatsen t.z.t  :inlove:   :lookaround:

                                                                             Gr Searcher
Haha, jaja , en dan wil jij je alvast inschrijven zeker  :tongue2:

Nee hoor die HD350 gaat hier echt vele jaren dienst blijven doen  :wub:

Icarus314


searcher

Citaat van: Audioloog op maart  3, 2009, 18:33:15
Haha, jaja , en dan wil jij je alvast inschrijven zeker  :tongue2:

Nee hoor die HD350 gaat hier echt vele jaren dienst blijven doen  :wub:

:hehe:
Ik ken je,,,, goede prijs een 750 die gaat zakken ect,.......  ;D

Voorlopig genieten maar dat zal wel lukken aftellen en dan komt Bakker B langs :laugh:

                                                                                                       Gr Searcher



searcher

Citaat van: boogie op maart  3, 2009, 18:40:35
Niet de hd350 verpatsen maar de gebruikte lamp via ebay  :nervous: :nervous: ;D

R :hehe:t

                                                              Gr Searcher



hifiman

Citaat van: searcher op maart  3, 2009, 18:53:03
Ik ken je,,,, goede prijs een 750 die gaat zakken ect,.......  ;D
Iets zegt mij dat ik nu maar niet al te hard moet gaan roepen dat dat niet zo is  :P

Icarus314


hifiman

Citaat van: boogie op maart  3, 2009, 19:14:03
Er staat nog een aardige 750 van G te koop, koop ik die 350 van jou wel weer  :D
Ik heb het gezien maar ik zal helaas even moeten overslaan  ;)

riwi

Citaat van: Audioloog op maart  3, 2009, 12:55:58
Das is wellicht wel boeiend Richard, kan daar een externe ext3 of reiserfs geformatteerde USB disk op gebruikt worden?

Hoe groot keek jij ook alweer?


Ik kijk op 2.24 breed, zonder lens in 16x9 en 21x9.
Ik weet niet of de tvix een ext3 usb disk aan kan. Ik verwacht eerlijk gezegd niet. Maar we kunnen de netwerk kabel van de PCH omhangen en dat ik de tvix het IP van je PCH geef, en dan in de netwerk setup van de tvix je NFS share zet.

Of we kopieren de file naar de harddisk van de tvix via USB.

bmateijsen

Citaat van: boogie op maart  3, 2009, 12:55:04
Maar Bjorn het moet toch aanmerkelijk goedkoper zijn (op termijn) om te investeren in een 1.3 scherm of zelfs high gain scherm?

Waarom mijn akoestisch transparant Screen Research scherm bevalt zeer goed! En waarom high gain... dat is met de huidige generatie projectoren absoluut overbodig.

hifiman

Citaat van: riwi op maart  3, 2009, 19:19:42
Ik kijk op 2.24 breed, zonder lens in 16x9 en 21x9.
Ok dan is het natuurlijk wel logisch dat je meer licht hebt dan ik op 250cm.

Citaat van: riwi op maart  3, 2009, 19:19:42
Ik weet niet of de tvix een ext3 usb disk aan kan. Ik verwacht eerlijk gezegd niet. Maar we kunnen de netwerk kabel van de PCH omhangen en dat ik de tvix het IP van je PCH geef, en dan in de netwerk setup van de tvix je NFS share zet.

Of we kopieren de file naar de harddisk van de tvix via USB.
Inderdaad, mogelijkheden zat  ;D

Het lijkt er overigens op (lastig om keihard te zeggen omdat het ook toeval kan zijn) dat nadat ik een dust bunny  blu-ray rip heb (m2ts) omgezet  heb naar een mkv de dust bunny dan definitief verdwenen is. Het is dus nog maar de vraag (omdat ik alles op dit moment al omgezet heb) of ik de dust bunny uberhaupt nog wel kan reproduceren.. Maar goed we zien wel vrijdag  ^-^

Icarus314


bmateijsen

Citaat van: boogie op maart  3, 2009, 20:08:25
Aaah transparant scherm daar had ik niet aan gedacht en dat is een goede reden. Wat de rest betreft, vertel je wel vaker zulke onzin  :bigsmile: Oh oh ik zie high gain ik dacht dat we het over 1.3 hadden, dan is het niet helemaal onzin komt alleen wat overdreven over maak je niet veel klanten mee zak maar zeggen :(

Ik kan je niet helemaal volgen....?

Ik zeg niet dat het onzin is, ik zeg dat high gain eigenlijk overbodig is. Daarbij zit wel een rand voorwaarde, dat je een goede licht gecontroleerde ruimte hebt. Als je in een lichte ruimte zonder verduistering wil projecteren is high gain niet overbodig...

Groet,

Bjorn

Icarus314

Hier vroeg ik me af in hoeverre de lichtopbrengst van den d-ila nu werkelijk een 1.3 scherm nodig heeft. Ik zie namelijk getallen van 12 ftl op een 2,5m scherm voorbij komen wat niet erg veel is voor een digitale en waarbij ik ook niet weet of het dan om een nieuwe lamp gaat. Daar staat tegenover dat het echte lumens zijn en geen peaklumens zoals bij crt.
.

Joris1971

Citaat van: boogie op maart  3, 2009, 20:08:25
Aaah transparant scherm daar had ik niet aan gedacht en dat is een goede reden. Wat de rest betreft, vertel je wel vaker zulke onzin  :bigsmile: Oh oh ik zie high gain ik dacht dat we het over 1.3 hadden, dan is het niet helemaal onzin komt alleen wat overdreven over maak je niet veel klanten mee zak maar zeggen :(

Ik denk niet dat Bjorn onzin uitkraamt, zeker niet gezien zijn jarenlange kennis en ervaring bij BB&G.

Icarus314

Een aantal posts ga ik herstellen, dit is er niet één van  ;)
.

hifiman

Citaat van: boogie op maart  3, 2009, 22:13:31
Misschien hebben we meer aan je bijdrage als je zegt dat je het met Bjorn eens bent omdat ook jij een 0,9 scherm hebt met veel plezier en daarmee beweert dat audioloog onzin uit kraamt. Toch?
Ik zie de logica hier even niet van  :-X

)p(

Citaat van: bmateijsen op maart  3, 2009, 19:22:42
Waarom mijn akoestisch transparant Screen Research scherm bevalt zeer goed! En waarom high gain... dat is met de huidige generatie projectoren absoluut overbodig.

Ah je hebt je center achter het doek zodat je alle speakers op dezelfde hoogte hebt?...mooi  :)

peter

riwi

Is Boogie het bochie om?
Wat een verlies voor het forum  ;D

hifiman

Citaat van: riwi op maart  4, 2009, 00:18:09
Is Boogie het bochie om?
Wat een verlies voor het forum  ;D
Ja beetje kinderachtig om dan al je posts te verwijderen  :-X

)p(


Joris1971

Citaat van: anomuis op maart  3, 2009, 22:13:31
.

« Laatste verandering: Gisteren om 23:28:15 door boogie »   

Flink hoor, je naam ineens te veranderen en je posts weg te halen...  :sneaky2: :sleepy:

Nahpets

Citaat van: Audioloog op maart  4, 2009, 07:29:11
Ja beetje kinderachtig om dan al je posts te verwijderen  :-X

Nogal.

Misschien toch eens bij de mod's vragen of er niet iets te regelen valt dat je alleen de eerste 24 uur kunt wijzigen (een spelfautje kunnen we allemaal maken). Uitzonderingen voor de eerste post in elk topic (dit om de titel evt aan te kunnen passen, vooral handig in marktsectie).
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.