Metalmeeting HTForummers bij M&M's Metaldome op 9 April

Gestart door Martin_M, oktober 27, 2004, 22:46:00

Vorige topic - Volgende topic

Martin_M

Citaat van: Blue-Eyes op november 18, 2004, 20:38:48
Kijk hier eens vriend ;D

;)

Ja, cremekleurig ja :-*  Ik had 'm gezien ja.
Ben nog even aan het mailen met Bas maar de 25x met clock-upgrade schijnt iets bijzonders te zijn.

Zullen we hier even verder over het loopwerk?

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

Ik zal binnenkort bij de eerste post een nieuwe kalender aanmaken beginnende bij maart denk ik zo.
Februari zitten wij nl. al best vol.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen..... ;D

Alle betrokkenen hebben een PM.

Martin

Oracle

Ik zag je PM-tje! Cool!  8) Ik zal eens met mijn wederhelft overleggen wanneer ik een dagje verlof kan krijgen! ;)  ;D

Groet,
Mark

GPO

Ik zal ook eens kijken, lijkt me reuze tof!!

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

Martin_M

Ik heb de gegevens tot voor hoever wij kunnen kijken toegevoegd. We hebben iets met de honden in april of mei maar daar hebben we nog geen datum van.

Let iedereen er even op dat het zondag 27 maart pasen is!!

Laat maar komen die datum's ;D

Martin

patrick_vdb

Hi Martin,

Dan doen we lekker 27 Maart en komen we met z'n allen paaseieren zoeken bij jullie thuis ;D

Ik bekijk het even hoe de voorkeur van de meerderheid zich gaat ontwikkelen en zal dan beoordelen of ik mij hierin kan aanpassen of niet. Voor mij even de gemakkelijkste manier om te bepalen of ik wel/niet kan komen ;)

mvrg

Patrick

Martin_M

OK, ik wacht op de andere inzenders........

Ik weet dat het nog wat ver weg ligt maar dat geeft juist de gelegenheid om een datum te prikken wanneer velen van ons kunnen.

Martin

Scarp

Ik heb geen plannen op die genoemde data. Alleen in mei kan ik niet.

Martin_M

Ik zal ze in de eerste post verwerken....

Mandragore

Hoi Martin,

23 en 24 april komen voor mij in ieder geval niet goed uit. Op de andere data heb ik verder geen concrete plannen...

Groetjes,

John
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

Martin_M

Grindtegel

Ik kan in principe op iedere zaterdag die vermeld staat.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Oracle

Eind april/begin mei is voor mij wat onzeker. Ik kan daar nu nog weinig van zeggen... Het weekend van 12/13 maart kan ik ook niet.

Blijft over:

maart              april                mei
05 06 12 13 19 20 26 27 02 03 09 10 16 17 23 24 30 01
Mark Lemmens X X     X X X X X X X X X X ? ? ? ?

(X = kan, - = kan niet)

Ik heb er wel zin in!!  8)

Groet,
Mark

Martin_M

Citaat van: Grindtegel op januari 24, 2005, 08:44:34
Ik kan in principe op iedere zaterdag die vermeld staat.

Betekent dit dat je de zondagen (eigenlijk) niet kan? Oftewel zal ik daar  -'tjes neerzetten?

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martin_M

Martin_M

Als het goed is kunnen we volgende week eens een datum prikken.
Point7 kon eigenlijk altijd wel en Patrick zou wel zien als de anderen hun data hadden geprikt.

Jinsu krijgt volgende week z'n rooster en kan dan zijn kruisjes gaan zetten. Tenminste als hij nog durft >:D
Citaat van: Jinsu op januari 29, 2005, 19:55:13
....... En zelfs ik kap af bij sommige metal zoals Augury ;D .

Haha, dat was een cd die ik naar Eisse had meegenomen alwaar we Jinsu hadden ontmoet. Augury (hier Augurkie genoemd) is hele brute, snelle technische deathmetal met veel blastbeats en grunth/operazang .
Lui die weten waar ze technisch mee bezig zijn maar erg snel.
Vraagt wel wat van je installatie ;D

Voor wie geïntresseert is hier een mp3'tje (6.9 MB); Augury - beatus.

Maar schrik niet. Dit is toch wel één van het meest extreme van wat wij in huis hebben. En voor de metal-meeting geldt; voor elk wat wils dus een zo gevarieerd mogelijk metal/hard rock programma.

Ik krijg er wel zin in moet ik zeggen.

Martin

blue-eyes

Citaat van: Martin_M op januari 30, 2005, 17:19:06
Haha, dat was een cd die ik naar Eisse had meegenomen alwaar we Jinsu hadden ontmoet. Augury (hier Augurkie genoemd) is hele brute, snelle technische deathmetal met veel blastbeats en grunth/operazang .

Ach, wat heet Martin ;D . Wat vertelde je me ook al weer? TEAC is Wannabee TAG? ;D ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Martin_M

Citaat van: Blue-Eyes op januari 30, 2005, 20:54:53
Ach, wat heet Martin ;D . Wat vertelde je me ook al weer? TEAC is Wannabee TAG? ;D ;D

Nee, wat was het ook alweer; Mark Levinson is a poormans Krell ofzoiets ;D

BOUBOU

Citaat van: Martin_M op januari 30, 2005, 21:33:59
Nee, wat was het ook alweer; Mark Levinson is a poormans Krell ofzoiets ;D

LOL  :D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Oracle

Hmmm.. Begin sprak mij erg aan... daarna kreeg ik vooral medelijden met de drummer!  ;D  Djiez, wat is dat snel! :D

Sorry, maar was mij niet melodieus genoeg. Ik vind bands als Nightwish en After Forever veel mooier... Maar da's een kwestie van smaak! :) Verder kan ik op zich het hardere werk wel waarderen, maar dit is mij niet iets te... wel leuk om eens te horen!

Groet,
Mark

oud_account_1

Augury (hier Augurkie genoemd) is hele brute, snelle technische deathmetal met veel blastbeats en grunth/operazang .

De muziek is briljant, soort Dream Theater on steroids :)
Dat (de dronken versie van) Sylvester Stallone de zang doet verpest het voor mij helaas wel.

Ach ja, dan houden we het maar bij het bekendere werk.
Er is dit jaar heel wat te zien voor de liefhebber: 11 februari Megadeth, 7 mei Dynamo (Anthrax, Gorefest)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

patrick_vdb

Citaat van: squadra op januari 31, 2005, 00:04:59
7 mei Dynamo (Anthrax, Gorefest)

Nederland's Death Metal Trots 8) Boudewijn, Jan-Chris, Frank en Ed weer op het podium...hmmmm brings back memories >:D

De 25ste keer alweer, ik wordt oud want de 10de editie ligt nog vers in het geheugen....alhoewel? ;D

mvrg

Patrick

GPO

Citaat van: squadra op januari 31, 2005, 00:04:59
Ach ja, dan houden we het maar bij het bekendere werk.
Er is dit jaar heel wat te zien voor de liefhebber: 11 februari Megadeth, 7 mei Dynamo (Anthrax, Gorefest)

Op Dynamo komt ook OBITUARY!! Voor alle liefhebbers van Old School death metal (oa ik dus  ;D)....

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

Martin_M

Het schema van Jens is toegevoegd (zie eerste post).

Blijven wat ons betreft over;

26 maart
  9 april
23 april

Waarbij 9 april ons wel een mooie datum lijkt.

Roept u maar ;D

M&M