Metalmeeting HTForummers bij M&M's Metaldome op 9 April

Gestart door Martin_M, oktober 27, 2004, 22:46:00

Vorige topic - Volgende topic

Oracle

Citaat van: Martin_M op november  7, 2004, 22:34:55
Probleem is dat ik met een burn-out zit

Oef, da's niet zomaar iets! Doe vooral rustig aan, en niets wat je niet aan zou kunnen! Alle begrip voor je situatie!

Dank, overigens dat je me erbij wilt hebben (tja, voel me na 2 jaar HTForum nog steeds af en toe buitenstaander, maar dat zal wel liggen aan het feit dat ik niemand nog persoonlijk heb ontmoet, behalve Sir-Round...:) )!  8)

Maar nogmaals: laat het (helemaal in dit geval!) niet van mij afhangen, en doe wat voor jou het best uitkomt. Het blijft hobby, en dus een kwestie van willen, en niet van moeten!  :D Ik zou best anders willen, maar kan niet... Dat is mijn probleem, en niet van jou...

O0

Groet,
Mark

Martin_M

Haha, hoe kan je je met 2983 posts nog een buitenstaander voelen ;D

Bedankt voor het meedenken.
Die burn-out heb ik overigens al een hele tijd (zo'n anderhalf jaar). In januari ben ik weer 40 uur/week gaan werken en dit ging telkens beter.
In Juli ben ik door een gebeurtenis weer helemaal naar nul gezakt en nu gaat het een beetje op en neer. Blijft vervelend en soms onbegrijpelijk.

Maar ik kan wel redelijk aanvoelen wat ik aankan (helaas uit ervaring geleerd) dus als het nu weer wat beter gaat kan het de 21e gewoon doorgaan en maken we er een gezellig dag van.
Ik laat Miranda anders gewoon beslissen een week van te voren. Die neemt me wel vaker in bescherming als dat soms nodig is :-*.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Oracle

Citaat van: Martin_M op november  7, 2004, 23:02:07
Haha, hoe kan je je met 2983 posts nog een buitenstaander voelen ;D
Tja, zoals gezegd, ik ken nog niemand echt persoonlijk, en als ik soms sommige discussies volg, dan bekruipt  me dus dat gevoel..  Maar dat zal in de praktijk inderdaad wel meevallen..  ;D

Citaat van: Martin_M op november  7, 2004, 23:02:07
Ik laat Miranda anders gewoon beslissen een week van te voren. Die neemt me wel vaker in bescherming als dat soms nodig is :-*.

Hmmm... Dat gevoel ken ik...  ;D Mijn vrouw beslist ook wel vaker voor me! ;)

Ik zal er in ieder geval zijn!!

Groet,
Mark

blue-eyes

Citaat van: Mark Lemmens op november  7, 2004, 23:21:31

Tja, zoals gezegd, ik ken nog niemand echt persoonlijk, en als ik soms sommige discussies volg, dan bekruipt  me dus dat gevoel..  Maar dat zal in de praktijk inderdaad wel meevallen..  ;D

Hmmm... Dat gevoel ken ik...  ;D Mijn vrouw beslist ook wel vaker voor me! ;)

Ik zal er in ieder geval zijn!!

Groet,
Mark

Je bedoelt dat zij je kleren uitzoekt en klaarlegt 's morgens?

;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Point7

Citaat van: Jack van Dijk op november  9, 2004, 10:15:43

Hoe krijg je dat voor elkaar? Met mijn 406 Coupe rij ik nog 1 op 10.

Jack

Sportieve rijstijl  ;) En dan overdrijf ik nog niet echt.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

patrick_vdb

Hi Guys,

Tot mijn spijt moet ik jullie helaas teleur stellen maar de 21ste gaat me toch niet lukken. Laat jullie echter niet door mij tegen houden, dat wil ik niet ;)

mvrg

Patrick

Martin_M

Nou ja zeg, had ik me zo op verheugd. Jammer joh.

patrick_vdb

Citaat van: Martin_M op november 11, 2004, 21:47:44
Nou ja zeg, had ik me zo op verheugd. Jammer joh.

Ja, ik ook...maar soms heb je teveel dingen die gedaan moeten worden en te weinig tijd om ze ook daadwerkelijk te doen :-[

mvrg

Patrick

Jinsu

Hoi,

Ik zal dan moeten kijken of de wagen tot dan weer gerepareerd is "bezine-pomp" is kapot, anders wordt het moeilijk. Ik hou jullie wel op de hoogte ;) . Als ik de wagen krijg rij ik wel langs Eindhoven ;) .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Martin_M

Laat het ons zo gauw mogelijk weten Jens!!

Ik heb de eerste post nog even aangepast.
We kunnen DVD's van Fear Factory, Iron Maiden, My Dying Bride en Six Feet Under lenen.

Martin

Oracle

Ben wel eens benieuwd naar Maiden... Welke dvd is dat ?

Overigens: Patrick kan niet, maar ik kan zijn Spinal Tap wel meenemen... Is het net alsof hij er toch bij is! ;) ;D

Groet,
Mark

Martin_M

Het is 'Raising Hell' van Iron maiden. Het laatste optreden voordat Bruce (tijdelijk) bij ze wegging.
Volgens recenties bij lange na niet het beste optreden van Maiden omdat Bruce door het vele toeren verre van goed bij stem was.

1. Be quick or be dead     
2. The trooper     
3. The evil that men do     
4. The clairvoyant     
5. Hallowed br thy name     
6. Wrathchild     
7. Transylvania     
8. From here to eternity     
9. Fear of the dark     
10. The number of the beast     
11. Bring your daughter...to the slaughter     
12. Two minutes to midnight     
13. Afraid to shoot strangers     
14. Heaven can wait     
15. Sanctuary     
16. Run to the hills     
17. Iron Maiden

Martin

Oracle

Citaat van: Martin_M op november 12, 2004, 18:19:31
5. Hallowed be thy name     
10. The number of the beast     
11. Bring your daughter...to the slaughter     
12. Two minutes to midnight     
16. Run to the hills     

O0

Groet,
Mark

patrick_vdb

Hi,

Idd niet Iron Maiden's beste optreden...Bruce is nogal wat ongeinspireerd en dat heeft wel zijn weerslag op de hele band. Maar vermakelijk is het absoluut, met tussen sommige nummers door heerlijk foute ilusie-truucjes van Simon Drake, een letterlijke 'Bring your daughter to the slaughter' en ... ik zal verder maar niks meer verklappen :-X

mvrg

Patrick

ps. Mark...je mag ook m'n avatar uitprinten, uitknippen en op de bank zetten bij M&M...maar wel op de sweet-spot ;D

Grindtegel

Aiiiii, Bring your daughter... is zo ongeveer het slechste nummer wat Maiden ooit heeft gemaakt. Wat een verschrikkelijke draak van een tekst daar lopen dus echt de rillingen van over mijn lijf. Extreem maar dan ook extreem "corny" (ik kan zo even geen beter woord bedenken), Maiden onwaardig.

Sorry, moest ik even kwijt  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Oracle

Mooiste blijft voor mij Rhyme of the Ancient Mariner... Ik weet nog dat ik me verbaasde dat iemand zo'n lap tekst kon onthouden! ;D

Groet,
Mark

jkruidhof

Iron Maiden heeft een nieuwe dvd uit: the early years ... echt geweldig!!  8) Met Bruce in topvorm.

BTW volgende keer wil ik er ook wel bij zijn hoor ... ik was gewoon te laat met reageren op deze thread.

Ennu, @Martin_M: een burn-out heb ik ook gehad. Helemaal niet leuk nee. Maar je leert wel je grenzen kennen. Is zo'n beetje het enige positieve wat ik er uit gehaald heb in ieder geval. Doe rustig aan en luister naar je vrouwtje want je omgeving heeft vaak eerder in de gaten hoe het met je gaat dan jijzelf. Tenminste, da's mijn ervaring. Ok, genoeg van mijn ongevraagd advies ..  ;D

Martin_M

GPO, je bent de eerste op de reservebank.
Ik heb je een PM gestuurd hierover. Zou graag willen weten of jij de 21e kan. Anders kan ik Mandragore vragen nl.

Groeten,
Martin

Martin_M

Citaat van: Jinsu op november 12, 2004, 14:30:30
Ik zal dan moeten kijken of de wagen tot dan weer gerepareerd is "bezine-pomp" is kapot, anders wordt het moeilijk. Ik hou jullie wel op de hoogte ;) . Als ik de wagen krijg rij ik wel langs Eindhoven ;) .

Hoe lijkt het Jens??
Ik heb nog geen uitsluitsel of de TEAC op tijd weer hier is dus we hebben je zeker nodig ;D

Martin

Jinsu

Hoi Martin,

We hebben nog niks van de garage gehoord, als ik tot woensdag niks hoor denk ik dat ik het niet red :-\ .

MvGr,

Jens

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Mandragore

Als het zo uitkomt dat ik langs mag komen, en als ik langs kan komen... ;D

Dan heb ik zelf nog in het rock en metal genre:

A Perfect Circle - The Outsider DVD (Weak and Powerless clip), Lost in the Bermuda triangle DVD (The Outsider clip uncensored)
Iron Maiden - Maiden England VHS (Seventh tour)
Metallica - Live Shit: Binge & Purge San Diego 13-1-1992 (Black tour) en Seattle 29-8-1989 (Justice For All tour) VHS
Pink Floyd - The Syd Barret story DVD, Live at Pompei DVD, The Dark Side Of The Moon DVD, Live at Venice 1989 DVD, Delicate Sound Of Thunder VHS
Rammstein - Live Aus Berlin DVD, Lichtspielhaus DVD (alle clips t/m Mutter)
Roger Waters - In The Flesh DVD, The Wall Live in Berlin DVD
Pearl Jam - Alle officiële DVD's + een aantal "eBay" DVD's
Tool - Salival DVD (alle clips t/m Aenema)

Het is allemaal niet (of niet allemaal ;)) zo heftig, maar misschien zit er iets tussen wat anderen graag willen horen en zien...
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

Martin_M

Mandragore; Als Jens of GPO niet kunnen dan ben je hier natuurlijk welkom ;)

Mooie aanvullingen heb je. Van Pink Floyd zijn we hier ook grote liefhebbers en de Salival DVD van Tool staat hier al een tijdje op het verlanglijstje maar niet voor de prijs welke ze er normaliter voor vragen.

Alleen hoop ik wel dat het Jens toch gaat lukken. Met onze (tijdelijke) Pioneer cd-speler zal ik hier niet de maximale potentie van onze set kunnen laten horen. Met DVD's komen we verder. Maargoed, dat was ook niet het belangrijkste aan deze dag.

Martin

Scarp

Martin, ik kan wel m'n Rotel speler meenemen? Misschien voegt die iets toe? In ieder geval is het ook een prima loopwerk.

Jinsu

patrick_vdb

Oei, ik heb toch hopenlijk geen sneeuwbal-effect veroorzaakt?

mvrg

Patrick