Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

advr

Citaat van: CBR op januari 28, 2005, 20:47:22
olflex classic 3 x 2,5 :)
het zal vast wel ergens op het forum staan maar waar heb je die gekocht als ik vragen mag. :P

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

BOUBOU

Citaat van: advr op januari 28, 2005, 22:19:16
het zal vast wel ergens op het forum staan maar waar heb je die gekocht als ik vragen mag. :P

Ad.

Bij sinterklaas Jeroenskie geloof ik  ;)
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

SV..S

Citaat van: BOUBOU op januari 29, 2005, 00:16:26
Bij sinterklaas Jeroenskie geloof ik  ;)
jep, hij had nog een stukje over van een powerbuy ;)

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Jinsu

Hoi,

Achja, zat me gisteren te vervelen en dacht eens bij mezelf "ga eens bij Blue Eyes langs" :P . Hij is nu een paar speakers "JBL Ti-K2" armer en ik rijker ;) . En zelfs ik kap af bij sommige metal zoals Augury ;D .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Sullivan

Citaat van: Jinsu op januari 29, 2005, 19:55:13
Hoi,

Achja, zat me gisteren te vervelen en dacht eens bij mezelf "ga eens bij Blue Eyes langs" :P . Hij is nu een paar speakers "JBL Ti-K2" armer en ik rijker ;) . En zelfs ik kap af bij sommige metal zoals Augury ;D .

MvGr,

Jens

Da's een eindje rijden. Zijn de speakers voor jouw? Ik dacht dat je naar goede opzoek was?  ;D

mvg,
Frank

Jinsu

Hoi,

Ja de speakers zijn voor mij, wou al langer afstand nemen van die grote beesten die ik heb ;) . Mja ik dacht eens laten we eens wat anders nemen dan B&W die 99% van de Nederlandse bevolking heeft >:D .

MvGr,

Jens

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

R

Proficiat hoor. Denk dat ze wel aardig los zullen komen in je set.

Raphie

Gaaf Jinsu, veel plezier ermee :)
JBL PRX Power!

Y'ello

Citaat van: RubenP op januari 20, 2005, 12:13:58
niet echt HT maar wel erg leuk speelgoed  ;)

hoe bevalt zo'n modeling gitaar?

Ruben

Ja, in een woord geweldig, klink super, speelt ook fantastisch,......

Toch wel jammer eigenlijk twee van die dure hobbies.........
(Had er ook een dikke projector voor kunnen halen en een scherm  :'()
Denon avr1803
Denon dvd700
Front: JBL Ti-2k (yellow)
Back:  Infinity Primus 160 Center: Infinity Primus C25 Sub: Infinity PS8 Creative Audigy 2 Platinum Pro

Jinsu

Citaat van: Ruben op januari 29, 2005, 20:16:51
Proficiat hoor. Denk dat ze wel aardig los zullen komen in je set.

Hoi,

Thnx, ja dat doen ze en het belangrijkste is dat deze kleine speakers veel beter in mijn kamer tot gelding komen dan die grote jongens :) . Zal eens kijken of ik de tijd vind om maandag eens een kleine review te schrijven.

MvGr,

Jens

VlisChris

Gaaf man!
Echt een leuke aankoop voor je.
Welke had je hiervoor ook alweer?

patrick_vdb

Hi Jens,

Surprise..suprise ;D Had niet verwacht dat je voor de Ti-K ging van Blue-eyes..maar inderdaad, in jouwn kamer zullen deze naar grote waarschijnlijkheid beter gaan presteren dan de vloerstaanders die je eerst had. Ben je nu nog naar de Revel's gaan luisteren of was het meer om de knoop door te hakken?

mvrg

Patrick

blue-eyes

Citaat van: Jinsu op januari 29, 2005, 20:55:25
Hoi,

Thnx, ja dat doen ze en het belangrijkste is dat deze kleine speakers veel beter in mijn kamer tot gelding komen dan die grote jongens :) . Zal eens kijken of ik de tijd vind om maandag eens een kleine review te schrijven.

MvGr,

Jens

Ik ben daar ook nieuwgierig naar Jens! Hier klonken ze goed, blij te horen dat je tot zover tevreden bent. Ik zou graag Patrick willen verzoeken naar jou af te reizen, de Ti-K2's klinken iewat anders dan de Ti-K10 die Patrick gehoord heeft. Ik wil wel eens weten wat hij het verschil vind tussen de 805 en de Ti-K2 ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

patrick_vdb

Hi Blue-eyes,

Citaat van: Blue-Eyes op januari 30, 2005, 11:47:22
Ik wil wel eens weten wat hij het verschil vind tussen de 805 en de Ti-K2 ;)

Nou...allereerst al de vormgeving en de merknaam ;D

mvrg

Patrick

bmateijsen

Citaat van: patrick_vdb op januari 31, 2005, 12:59:34
Hi Blue-eyes,

Nou...allereerst al de vormgeving en de merknaam ;D

mvrg

Patrick

Het zijn ook twee compleet andere luidsprekers... het enige wat ze als overeenkomst hebben is het feit dat ze een stand nodig heben...

Kerstmanno

Sjongejonge, hoe weet je wanneer het maandag is?
- Als Patrick dergelijke grappen maakt ;)

patrick_vdb

Hi,

Citaat van: bmateijsen op januari 31, 2005, 13:09:32
het enige wat ze als overeenkomst hebben is het feit dat ze een stand nodig heben...

En zelfs die zijn weer verschillend (indien de originele stands gebruikt worden) ;D

@Menno,

LOL ;D

mvrg

Patrick

Jinsu

Hoi,

Patrick je moet maar gewoon langskomen, dan kun je makkelijker oordelen over de pro's van  Ti-K2 t.a.v. van een N805 >:D .

MvGr,

Jens

meteorite

Marantz DP-870 Dolby Processor

Dan toch eindelijk iets voor me LaserDisc player

vanavond lekker ff aansluiten  ;D
Popcorn Hour | Sanyo | Pioneer | KEF | Marantz | LaserDisc | D-VHS | HD-DVD | Blu-ray

graafke

R

Net een mega deal gesloten. wegens mijn blessure kwam de verkoper de speler uit België brengen.

Het is geworden een Arcam FMJ CD 33 uit oktober 2004 met maar een paar draaiuren. Hij is koud en nog niet ingespeeld, maar klinkt al echt stukken beter dan mijn cd 73. Het klinkt gruwelijk verfijnd en los met erg veel finesse en detail. Ben er gruwelijk blij mee. Deze kan van de update lijst af van 2005 :D

bmateijsen

Gefeliciteerd! Ziet er goed uit!

Groet Bjorn

blue-eyes

Gefeliciteerd!

Ik heb ooit eens de CD92 geluisterd, die was me aardig bijgebleven. Deze zal wel een stukje beter zijn ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

myself

gefeliciteerd !!! ik had je wijziging in je footer al gezien in een andere posting  ;D
ik ben toch blij dat ik die belgische verkoper naar deze site had verwezen..... nadat ik zag dat het een zilveren CD33 was ipv zwarte  8)

veel plezier ermee !
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

patrick_vdb

Hi,

Mooie speler Ruben 8) Arcam blijft toch maar mooi een plekkie in mijn hart vast houden, maken mooi spul.

mvrg

Patrick