"ongewone" ruimte inrichten als HT

Gestart door OscarTango, oktober 18, 2004, 23:12:43

Vorige topic - Volgende topic

MrPink

Een meeuw. :)

Groetjes,
Oscar

Sjors

Citaat van: MrPink op mei 19, 2005, 23:48:11
Een meeuw. :)

Groetjes,
Oscar

Damn dat ik daar niet opgekomen ben  :-\  bedankt  :)

Groet, Sjors

MrPink

Gelukkig hoef je als (niet-)admin geen vogelkenner te zijn... ;)

Groetjes,
Oscar

Sjors

Citaat van: MrPink op mei 19, 2005, 23:55:08
Gelukkig hoef je als (niet-)admin geen vogelkenner te zijn... ;)

Groetjes,
Oscar

nee dat geluk heb ik weer  :)

kheikens

En ligt je tapijt ondertussen al? Heb je verder nog veel gedaan dit weekend? Ben benieuwd! Foto's????
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub

OscarTango

Haha, in een ideale wereld lag dat tapijt al, ja... nope, ten vroegste wordt dat 3 juni. Wel de meerprijs al gekregen voor de bokken te bekleden...200 euro  :o  "ja, da's veel werk...". Hoezo, veel werk...jeezes, het lijkt wel of verticaal plakken een stuk moeilijker is dan horizontaal.

Ach ja...geen zin om weer naar andere winkels te stappen, dus maar gewoon akkoord gegaan... maar tot 3 juni zal er hier weinig veranderen ben ik bang. Het enige wat anders is van de laatste foto's zijn de steunbalken. Die zijn met zwart vilt bekleed...is wel echt mooi, is nog zwarter dan de muren. Prachtmateriaal, dat plakvilt.

Zo snel er weer wat verandert, komt er een update...met foto's ( ik ben Sjors niet  ;) )
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Sjors

Citaat van: OscarTango op mei 22, 2005, 13:02:37

Zo snel er weer wat verandert, komt er een update...met foto's ( ik ben Sjors niet  ;) )

;D ;D ;D

Foto's ben ik aan het uploaden Tim  :)

OscarTango

Zo, de jongens van CarpetRight zijn bezig met het tapijt. Straks foto's dus... het wordt lekker donker daarbinnen, zeg  8)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: OscarTango op juni  2, 2005, 12:27:13
Zo, de jongens van CarpetRight zijn bezig met het tapijt. Straks foto's dus... het wordt lekker donker daarbinnen, zeg  8)

Sjors-donker ?  ;)

OscarTango

Hehe...yep.

De zetels worden morgen geleverd...tussen 7 en 10 uur, gotverdegodver... lekker precies. Sta ik om 7 uur op, komen ze waarschijnlijk om 10.30 pas aanzetten.  >:( Maar goed, ik heb de batterijen van de deurbel al maar vervangen...kan ik met mijn slaapkop de deur opendoen.  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: OscarTango op juni  2, 2005, 12:38:48
Hehe...yep.

De zetels worden morgen geleverd...tussen 7 en 10 uur, gotverdegodver... lekker precies. Sta ik om 7 uur op, komen ze waarschijnlijk om 10.30 pas aanzetten.  >:( Maar goed, ik heb de batterijen van de deurbel al maar vervangen...kan ik met mijn slaapkop de deur opendoen.  ;D

Wanneer is de premiere ?

OscarTango

Effe kijken.... morgenavond ga ik het schermdoek ophalen bij ons aller bekende vriend uit Sint-Truiden, en dat wordt door een bedrijfje dat schilderdoeken opspant op een dubbel kader van 205 x 115 gespannen. Dat kan ik dan volgende week vrijdag ophalen...

Zaterdag komt (hopelijk ) de Marantz versterker binnen, en dan heb ik de hele week om alles te installeren. Ik moet nog wat dikkere luidsprekerkabel halen, en een bitumen golfplaat die ik als diffuser tegen de schuine plafonds wil hangen... tijd genoeg dus. Als vrijdag het scherm hangt, zou de rest er al in moeten staan.

Ik moet vrijdag helaas werken, de avonddienst dan nog, dus dat wordt of de hele late film, of zaterdagavond pas kijken. Maar de eerste film is voor Kim en mij, daarna gaan we uitnodigingen versturen  ;)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: OscarTango op juni  2, 2005, 12:46:37
Effe kijken.... morgenavond ga ik het schermdoek ophalen bij ons aller bekende vriend uit Sint-Truiden, en dat wordt door een bedrijfje dat schilderdoeken opspant op een dubbel kader van 205 x 115 gespannen. Dat kan ik dan volgende week vrijdag ophalen...

Zaterdag komt (hopelijk ) de Marantz versterker binnen, en dan heb ik de hele week om alles te installeren. Ik moet nog wat dikkere luidsprekerkabel halen, en een bitumen golfplaat die ik als diffuser tegen de schuine plafonds wil hangen... tijd genoeg dus. Als vrijdag het scherm hangt, zou de rest er al in moeten staan.

Ik moet vrijdag helaas werken, de avonddienst dan nog, dus dat wordt of de hele late film, of zaterdagavond pas kijken. Maar de eerste film is voor Kim en mij, daarna gaan we uitnodigingen versturen  ;)

Ik heb eventueel dikke luidsprekerkabels in de aanbieding....

OscarTango

Ik moet effe nameten hoeveel ik nodig heb, dan laat ik het wel weten. Voor vanavond post ik dat hier nog wel... maar wat heb je nog liggen dan ? Het hoeft niks speciaals te zijn, hoor. Ik dacht gewoon 2,5mm kabel te gaan halen in de electrowinkel hier in de buurt, die doen ook in hifi...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: Fransvis op juni  2, 2005, 12:51:39
Ik heb eventueel dikke luidsprekerkabels in de aanbieding....

OscarTango

wel snel vandaag, zeg... dat is dus 4 mm dik  :o  Weet niet of dat wel in mijn speaker-aansluitingen past, joh... hoeveel meter heb je ongeveer liggen ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: OscarTango op juni  2, 2005, 12:57:49
wel snel vandaag, zeg... dat is dus 4 mm dik  :o  Weet niet of dat wel in mijn speaker-aansluitingen past, joh... hoeveel meter heb je ongeveer liggen ?

2 stukken van 7,8 meter en 1 stuk van 6,5 meter. Ze zijn idd behoorlijk dik, ik had ze voor mijn theater willen gebruiken, maar we kregen ze met geen mogelijkheid door de gele buizen (die electriciens gebruiken). Maar kwalitatief bijster goed.

OscarTango

Daar ga ik niet mee toekomen, denk ik...toch bedankt voor het aanbod. Maar ik rij dadelijk wel even naar die hifi-zaak hier, no worries  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

OscarTango

zo, foto's  ;D De boxen staan erin, de projector hangt ( moest de beugel van Vogels even OT-modificeren  ::) ) en heeft zijn eerste beelden al mogen werpen ( op een zwarte muur, ging beter als ik verwachtte  :D )...

tadaa... niet op de kwaliteit letten, is zonder statief genomen...

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

OscarTango

2. Mike zit op de uitkijk aan de andere kant

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

OscarTango

3. De projector tegen het plafond...zo lijkt ie een stuk groter dan wanneer ie op de kast stond. En hij maakt nogal lawaai daarboven, daar moet ik nog iets op vinden. Dat plafond weerkaatst het gezoem behoorlijk... :(

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

OscarTango

en de laatste voor vandaag :

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Rappie

Mike lijkt net te zweven ..... HT ziet er beter uit dan de sketcup tekenening deed vermoeden.  Stoeltjes ook nog niet binnen ?
Eigenaar van Paulthé

jowi

Helemaal goed dit... mooi hoor, zwart, grijs, en dan de luidsprekers van hout...  O0