"ongewone" ruimte inrichten als HT

Gestart door OscarTango, oktober 18, 2004, 23:12:43

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Citaat van: Jimmy Conway op mei 10, 2005, 08:24:45
En Histor is een merk van Sigma Coatings  :)
De professionele verf van Sigma is net wat beter.

groet
Jimmy.

Jimmy,

Kijk weer wat geleerd  :) Ik wist dat Flexa ook een link heeft met Sigma maar van Histor wist ik dat niet.
Ik heb zelf ook overal Sigma en Sikkens gebruikt, echt top verf!  8)

OscarTango

zo, weer een dag verder...

Vandaag : verven ! De eerste laag zit erop...er is zich een blaar aan't ontwikkelen op mijn duim  :-\ niks gewend, ik weet het... die duim gebruik ik normaal alleen maar om mijn "transmit" knopje op mijn headset in te drukken  ;D

Anyway, de foto's...de eerste 2 zijn correct belicht op de muur en op het raam...beide ging moeilijk vanwege het te grote contrast  :D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

OscarTango

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

OscarTango

3 :

Hier zit het grijs er al op...op de vorige nog niet.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

OscarTango

Nog een indruk van het grijs. De rode balk wordt beplakt met vilt ( bedankt Harry HT  ;) ) nadat de definitieve laag verf er op zit..

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

R

Mooie subtiele afwisseling van tinten, ziet er goed uit.

OscarTango

Ze komen inderdaad uit dezelfde kleuren reeks van sigma...S9000 en S5000.

Altijd kleuren uit dezelfde kleurenreeks nemen : zei mijn vader...en hij heeft gelijk  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: OscarTango op mei 11, 2005, 15:50:25
Ze komen inderdaad uit dezelfde kleuren reeks van sigma...S9000 en S5000.

Altijd kleuren uit dezelfde kleurenreeks nemen : zei mijn vader...en hij heeft gelijk  ;D

Nou je houdt het tempo er goed in. Wat dat betreft heb je het een stuk beter gedaan dan ik. ;D

Romano

Rappie

Lekker tempo ineens ja ! Zo ben je mooi binnen 2 weken klaar :)
Eigenaar van Paulthé

OscarTango

ja, dacht ik ook aan vandaag....ik zit nu in mijn 2de week van 3 die ik vrij heb. Volgende zondag mag ik weer gaan werken  :D
De bedoeling was van eens lekker uit te rusten, maar er zijn nog maar 2 dagen dat ik niet in het Ht heb gezeten  ;D

Morgen de laatste laag grijs, het vilt plakken en de schoorstenen schuren. Dan ga ik tapijt bestellen en dan is het daarop wachten en op de zetels ( die pas over 8 weken geleverd worden  :(

Maar dan kan ik ondertussen weer wat aandacht aan de tuin besteden, want dat onkruid schiet behoorlijk op met die natte dagen... en nu effe mijn gras maaien  :)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: OscarTango op mei 11, 2005, 18:31:25
ja, dacht ik ook aan vandaag....ik zit nu in mijn 2de week van 3 die ik vrij heb. Volgende zondag mag ik weer gaan werken  :D
De bedoeling was van eens lekker uit te rusten, maar er zijn nog maar 2 dagen dat ik niet in het Ht heb gezeten  ;D

Morgen de laatste laag grijs, het vilt plakken en de schoorstenen schuren. Dan ga ik tapijt bestellen en dan is het daarop wachten en op de zetels ( die pas over 8 weken geleverd worden  :(

Maar dan kan ik ondertussen weer wat aandacht aan de tuin besteden, want dat onkruid schiet behoorlijk op met die natte dagen... en nu effe mijn gras maaien  :)

Je hebt je stoelen dus nieuw besteld ? Wat gaat de opstelling worden ?

OscarTango

Deze stoelen heb ik nieuw besteld :

Het zijn "love-seats" , anderhalf-zits dus... kun je met z'n 2-en in. Als er bezoek is hebben die hun eigen stoel, en als Kim en ik ruzie hebben, heeft ieder lekker veel plaats voor zichzelf  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

OscarTango

En dit wordt de opstelling :

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

OscarTango

Andere hoek...

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Rappie

Bij jou kan dus maar 1 man tegelijk op HT-bezoek komen ;D Anders is het meteen zo intiem ...... ;)
Eigenaar van Paulthé

OscarTango

Ja, daar moet je tegen kunnen  ;D   Er is ook nog een Fatboy zitzak ter beschikking, voor diegenen met smet-vrees  ;) ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Walter_PPK

maar zo kun je ook niet precies in de sweetspot zitten?
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

Rappie

Citaat van: OscarTango op mei 11, 2005, 19:33:15
Ja, daar moet je tegen kunnen ;D Er is ook nog een Fatboy zitzak ter beschikking, voor diegenen met smet-vrees ;) ;D
Naja smetvrees, ik heb een 2 persoons bankstel als sweetspot, en zelfs dat is af en toe al schouders tegen elkaar als er vrienden langskomen. Laat staan een loveseat :D
Eigenaar van Paulthé

Fransvis

Citaat van: OscarTango op mei 11, 2005, 19:33:15
Ja, daar moet je tegen kunnen  ;D   Er is ook nog een Fatboy zitzak ter beschikking, voor diegenen met smet-vrees  ;) ;D

Dus als ik straks met Rappie langskom op een meet en greet, zit ik samen met hem in 1 loveseat............ :'(

beunky

Citaat van: Fransvis op mei 11, 2005, 19:51:49
Dus als ik straks met Rappie langskom op een meet en greet, zit ik samen met hem in 1 loveseat............ :'(

Lekker knus toch ;) ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

OscarTango

Als we alleen zitten, schuif ik die andere stoel gewoon aan de kant... ::)

Het ligt er natuurlijk aan hoe breed jullie in de loop der jaren zijn uitgegroeid, hoe knus je met je medebezoeker zult zitten  ;D

Maar eh...je bouwt zo'n HT toch voor jezelf, en niet voor de rest van het dorp. Niet dat jullie niet welkom zijn, hoor...enne, ik heb nog een gewone relax-stoel uit de Ikea...voor alles en iedereen hebben we wel een oplossing  :D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Rappie

Citaat van: Fransvis op mei 11, 2005, 19:51:49
;D ik reserveer de fatboy vast mocht het er ooit van komen ! :) Maar laat hem eerst zijn HT eens afwerken ....

Je bouwt een HT inderdaad in eerste instantie voor jezelf. Maar toch vind ik het wel gezellig als je er met 8 man van een film kan genieten. Gezellig met een pilsje erbij voor het stappen met de hele groep een filmpje kijken. (zal de leeftijd zijn :) ) Zolang iedereen maar weet dat de sweetspot voor mij is ....
Eigenaar van Paulthé

Harry HT

Hoi O.T.,

Ik fietste gisteren een rondje door de stad en kwam langs je Hometheater, ik vond het prachtig om te zien aan de buitenkant.

Nu begrijp ik pas goed wat je bedoeld met:"ongewone" ruimte inrichten als HT  :)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

OscarTango

Hahahah....waar is dat, joh  ?

Het komt nog overeen ook. Mijn Ht is een kamer in een kamer, net zoals op de foto... mooi,mooi,mooi  8)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500