Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

990143

Hallo Frans

Zeer mooi HT. Zeker 1 van de mooiste op deze site. Ik heb een vraag waar jij dat marantz stoelje vandaan heb (directors chair). Ik ben al lang op zoek naar zoiets maar kan het maar nergens vinden.

Gr

Allard

Fransvis

Citaat van: Allard 990143 op februari 19, 2006, 21:16:54
Hallo Frans

Zeer mooi HT. Zeker 1 van de mooiste op deze site. Ik heb een vraag waar jij dat marantz stoelje vandaan heb (directors chair). Ik ben al lang op zoek naar zoiets maar kan het maar nergens vinden.

Gr

Allard

Thanks Allard. Ik kreeg ooit 2 stoelen van een goede vriend die bij een HT zaak in Maastricht werkte als relatiegeschenk. Dus zo kopen zal je niet lukken....maar directors chairs zonder tekst heb ik wel al voorbij zien komen...

reza

Citaat van: Allard 990143 op februari 19, 2006, 21:16:54
Hallo Frans

Gr

Allard
Er staan er volgens mij 2 te koop in de niet HT artikelen!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

R

Die zijn alleen niet van marantz.

reza

reza

Citaat van: reza op februari 19, 2006, 23:05:34
er is er al 1 verkocht en de ander is gereserveerd.

Sjors

Citaat van: reza op februari 19, 2006, 23:05:34

Ja nog één DTS.. de BOSE is van mij  :)

Greetzz, Sjors

Arno P

Een waar reden we vandaag na de wandeling weer toevallig doorheen??....Yep...Kelmond !  ;)

Fransvis

Citaat van: Arno P op april 23, 2006, 17:50:11
Een waar reden we vandaag na de wandeling weer toevallig doorheen??....Yep...Kelmond !  ;)

jaja....en het is maar 1 straatje met 10 huizen....kan niet missen...hahahahaha....

Fransvis

Zoals de meesten van jullie al gezien hadden, heb ik de Infinity's, de HTM1 center en de SVS verkocht. Voornaamste redenen....heb de afgelopen jaar maar 2 keer in de bios gezeten. Dus besloten om met dat geld een eenvoudiger setup neer te zetten. Verder wilde ik in de woonkamer nog een scherm neerzetten. Dit was dus een ideale gelegenheid.

Scherm inmiddels gekocht...een Toshiba LCD 42WLT58. Voor de theater ben ik op onderzoek geweest en heb gekozen voor Focal. In de autowereld wel bekend, in de huiskamer wereld wat minder. Heb ze horen spelen in Antwerpen en ik was uiterst verrast over deze set. We hebben het over de Focal Chorus 836V fronts, de CC800V center en de SW800V sub. Ik hoop ze aan het einde van week te kunnen ophalen.  ;)

HTR

nice! gefeliciteerd ziet er erg mooi uit moet ik zeggen!

R

Lijkt me niet verkeerd!!. Looks zijn iig O0

Berserker

Damn dat zijn fraaie speakers. Qua design helemaal mijn ding. Ze lijken een heel klein beetje op mijn Quadral Aurum Montan speakers. Erg mooi  8)
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

reza

Mooie speakers Frans, ik vind het nog steeds zonde dat je je andere spullen hebt verkocht :-\ ;)
Maar ik snap de motivatie wel ;)

JCL

Ziet er weer mooi uit! Ben benieuwd naar de fotos. 2 keer in een jaar is echt veel :'(

Fransvis

Ik zal foto's posten zodra ze hier staan.

robbie12345

Hoi frans,

Mijn vriendin en ik vroegen ons af of het een keer mogelijk was om in het weekend jou bioscoop te komen bezichtigen...
Aangezien we bij jou in de buurt wonen en erg onder de indruk waren van de foto's zouden we het super vinden om het een keer in het echt te mogen aanschouwen!!

gr robbie
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Fransvis

Citaat van: robbie12345 op februari  5, 2007, 14:44:32
Hoi frans,

Mijn vriendin en ik vroegen ons af of het een keer mogelijk was om in het weekend jou bioscoop te komen bezichtigen...
Aangezien we bij jou in de buurt wonen en erg onder de indruk waren van de foto's zouden we het super vinden om het een keer in het echt te mogen aanschouwen!!

gr robbie

Geen probleem. PM me maar.

Fransvis

Frontjes, center en sub zijn inmiddels afgeleverd en opgesteld. En wow...wat was ik plezierig verrast door dit setje. Voorheen was ik altijd gehecht aan die grote Kappa's en die zware SVS en HTM1 maar deze serie is erg goed op mekaar afgestemd. Ik kan jullie dit van harte aanbevelen. De receiver en eind versterker van NAD gaan er wel uit. Vooral de eindversterker is te zwaar voor deze frontjes. Dus wie een beresterke 218THX zoekt....in combi met de T760...zie de marktplaats... ;D

Zal vanavond wat leuke foto's schieten.

Sjors

Nou kom op Frans met die foto's  :D

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op februari  6, 2007, 23:35:20
Nou kom op Frans met die foto's  :D

Groet, Sjors

Hahhaaa...Sjors...en we weten hoe snel jij er soms mee was... ;D Moest eerst alle rotzooi opruimen....zal ze morgen echt posten...beloofd... ::)

Sjors

Citaat van: Fransvis op februari  7, 2007, 00:17:23
Hahhaaa...Sjors...en we weten hoe snel jij er soms mee was... ;D Moest eerst alle rotzooi opruimen....zal ze morgen echt posten...beloofd... ::)

Ja daar heb je me wel  :-[ ;D

De spanning stijgt wel op deze manier  ;)

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op februari  7, 2007, 00:32:40

Ja daar heb je me wel  :-[ ;D

De spanning stijgt wel op deze manier  ;)

Groet, Sjors

Nou jongens...en wie gaat me losmaken van die 2 amps....waar zijn alle die-hards... ::)

Fransvis

Mijn excuses voor de magere kwaliteit, heb even snel wat foto's geschoten om toch een idee te geven van de Focals...

Fransvis