Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

Fransvis

Citaat van: TheSpeedSkater
Ehhh Frans, waar blijven die foto's?  ;D

Goed dat je eraan denkt, Simon....kan ik meteen de nieuwe HD-DVD speler op de foto zetten. ;)

TheSpeedSkater

Citaat van: Fransvis op april 27, 2007, 13:01:22
Goed dat je eraan denkt, Simon....kan ik meteen de nieuwe HD-DVD speler op de foto zetten. ;)
Ik wacht in spanning af!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Sjors

Davey

Mijn allergrootste complimenten Frans. Ik vind dit dé mooiste HT van het forum (en heb vandaag jouw topic pas ontdekt  :-[).

TheSpeedSkater

Citaat van: Fransvis op april 27, 2007, 13:01:22
Ehh Frans, ik wil niet lastig zijn hoor, maarehh.....

Foto's?

Fransvis

Nou.....maar even de camera met statief gepakt...de klad zat er een beetje in met de foto's....beetje last van 'Sjorseritus'.... ;D Maar even alle gekheid op een stokje...

Niet alleen op speakerfront is er vernieuwing geweest...op het gebied van versterking en bronnen.

Het vlaggenschip dvd speler Marantz DV9500 is eruit gegaan en vervangen door een HD DVD speler en een 'goedkope' speler voor de dvd's. De HD DVD speler is de Toshiba HD-XE1 geworden en de dvd speler is een Marantz DV-6001. Meteen mbv de afstandbediening regiovrij gemaakt.

De versterkers van NAD, de receiver T761 en de eindbak NAD 218THX hebben redelijk vlot nieuwe eigenaars gevonden. In plaats van deze 2 componenten is een receiver van Marantz gekomen, de SR-7001.

Nog even een blik op de nieuwe fronts, center en sub van Focal....in de deuropening is de 'bij-HT in actie'  ;D

De componenten nog eens op afstand...

Al met al is de upgrade nagenoeg met gesloten beurs uitgevoerd, dat was de uitdaging. En het resultaat is subliem. De SR-7001 is een prima receiver die de Focals bijzonder goed ondersteunt en nog meer tot een geheel maakt. Het geluid is verfrissend, doch warm. De sub is niet zo overheersend als destijds met de SVS, maar presteert krachtig indien nodig.

Ik sta helemaal perplex van HD. Heb inmiddels The Fast & The Furious op HD en dat is werkelijk een feest in combinatie met de H78. Soms vraag ik me af of ik deze projector wel weg moet doen, maar ik wil toch een keer de overstap maken naar 1080p. Heb ook al wat dvd's afgespeeld op de Toshiba, ziet er super uit, maar hierbij maak ik de kanttekening dat het beeld van de Marantz DV9500 gewoon super was.

Al met al...ben ik blij dat ik de stappen gemaakt heb. Nu alleen nog een koper vinden voor de H78.....

Sjors

Citaat van: Fransvis op mei 14, 2007, 21:47:21
Nou.....maar even de camera met statief gepakt...de klad zat er een beetje in met de foto's....beetje last van 'Sjorseritus'.... ;D Maar even alle gekheid op een stokje...

Whehehehehehehe  ;D

Schitterend Frans !

Groet, Sjors

Pieter-Jan

Wow  8) Heel erg knap gedaan en heel sfeervol ... moet ongelofelijk fijn zijn om daar een filmpje te pakken ... :)
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

Arno P

Citaat van: Sjors op mei 14, 2007, 21:53:57

Whehehehehehehe  ;D

Schitterend Frans !

Groet, Sjors

Ik dacht toch meer aan iets anders bij Sjors... ::) ;D ;)

Sjors

Citaat van: Arno P op mei 14, 2007, 21:55:23
Ik dacht toch meer aan iets anders bij Sjors... ::) ;D ;)

Euhmm...

'George de beker Breeker'  :-\ :-\  :-[

Groet, Sjors

TheSpeedSkater

Wat een schitterende ruimte heb je toch Frans. Mooie foto's ook!

Genieten! :D

Rielplayer

echt een waanzinnig mooi HT :D

Groeten Maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

-madison-

Zie hem nu voor het eerst ??? :o Mooie set zeg!! O0
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Fransvis

Overigens...wederom maak ik een compliment voor de uitstekende service, begeleiding, advies en geduld van de firma Cinedream voor al mijn grollen en nukken. Wat een klasse toko is dat toch.... 8)

molle

Mooi Frans 8)

Als je ooit van stoelen wil veranderen? I am your man ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Jean Sibelius

Citaat van: Fransvis op mei 14, 2007, 21:47:21
Nou.....maar even de camera met statief gepakt...
Resultaat mag er wezen!!! Mooie foto's en een hele mooie dedicated ruimte 8)!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Beint

In één woord: PRACHTIG  :o ;D

jantje112

Prachtig hoor, waar heb je die stoelen weg? Zien er erg lekker uit. Heb je een type (42 pagina's is veel;))

Atmoz

Echt fantastich!!!
Grandioos  8)

Hele mooie foto's ook!!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Davey

De mooiste op het forum zoals ik al eerder heb gezegd  8)

Waarom wordt er voor het scherm altijd een verhoging gemaakt trouwens (waar de centerspeaker op staat)?

Fransvis

Citaat van: jantje112 op mei 15, 2007, 21:53:49
Prachtig hoor, waar heb je die stoelen weg? Zien er erg lekker uit. Heb je een type (42 pagina's is veel;))

Dit zijn de Vegas Love Seats....destijds gekocht bij bseated.nl maar ik weet niet of ie ze nog heeft. Cinedream heeft ook nog wat stoelen 2e hands....maar ook nieuw.

mikeske

blijft een prachtige ruimte zeg  ;)

Feli met de nieuwe speeltjes
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Fransvis

Deze week komt er iemand voor de projector. Zo goed als zeker verkocht.

Wat betreft de opvolger : daar zal ik later op terugkomen als de H78 verkocht is.  ;)

mexmen2

ps3 40gb / 16 bluray films

Jan-Willem

Citaat van: Fransvis op januari 28, 2007, 23:09:31
Zoals de meesten van jullie al gezien hadden, heb ik de Infinity's, de HTM1 center en de SVS verkocht. Voornaamste redenen....heb de afgelopen jaar maar 2 keer in de bios gezeten. Dus besloten om met dat geld een eenvoudiger setup neer te zetten. Verder wilde ik in de woonkamer nog een scherm neerzetten. Dit was dus een ideale gelegenheid.

Scherm inmiddels gekocht...een Toshiba LCD 42WLT58. Voor de theater ben ik op onderzoek geweest en heb gekozen voor Focal. In de autowereld wel bekend, in de huiskamer wereld wat minder. Heb ze horen spelen in Antwerpen en ik was uiterst verrast over deze set. We hebben het over de Focal Chorus 836V fronts, de CC800V center en de SW800V sub. Ik hoop ze aan het einde van week te kunnen ophalen.  ;)

Prachtig Frans !

Jan-Willem
I love my S8 :-)