Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

Durk

staat genoteerd in de agenda!

Flauw die vrouwen.... Het is dat ze af en toe de HT schoonmaken, anders had je er echt niet aan....
(op ht gebied dan  ;D)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Fransvis

Citaat van: dvanurk op april 14, 2005, 13:36:42
staat genoteerd in de agenda!

Flauw die vrouwen.... Het is dat ze af en toe de HT schoonmaken, anders had je er echt niet aan....
(op ht gebied dan  ;D)

Hahahaha....dit bericht moet ik haar straks even laten lezen.... >:D

;D

Arno P

Frans, petje af voor de opbouw... ;)

Sjors

Citaat van: Fransvis op april 14, 2005, 13:37:31

Hahahaha....dit bericht moet ik haar straks even laten lezen.... >:D

;D

LOL  ;D

en?.. wat was haar reaktie?  :D

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op april 15, 2005, 01:23:26
LOL  ;D

en?.. wat was haar reaktie?  :D

Groet, Sjors

3 weken in de logeerkamer slapen.... :(

JCL

Ziet er nu al geweldig uit!!! Wat heb je eigelijk voor apparatuur staan? Van de site kan ik niet heel veel weizer worden wat je nu hebt en wat je alleen hebt gehad (zal wel aan mij liggen) maar ik zag een HTM-1 center dus het zal wel goed zitten  ;D

Durk

ik heb het ook aan mijn vrouw laten lezen:

haar reactie: 3 weken op de bank slapen...
(en ik heb zo'n lekkere bank in mijn HT...)  >:D

Arno P

Citaat van: dvanurk op april 15, 2005, 17:22:12
ik heb het ook aan mijn vrouw laten lezen:

haar reactie: 3 weken op de bank slapen...
(en ik heb zo'n lekkere bank in mijn HT...)  >:D

Goede deal..moeite waard  ;)

Fransvis

Projector is vandaag opgehangen en de nieuwe scherm (A-Velvet) hangt. Met dank aan Cinedream, klasse !!

Verder heb ik tijdelijk met een NeuNeo dvd speler in bruikleen todat de Marantz DV7600 eind mei word uitgeleverd. Maar dit toestel geeft al een uitstekend plaatje en daar kan ik best 6 weken mee leven.  ;)

Morgenochtend wordt eindelijk vloerbedekking gelegd, dus vanmiddag nog even (2 uurtjes) de stoelen gedemonteerd  :P

Helaas is tijdens mijn verhuizing mijn digitale camera naar zijn mallemoer gegaan en kan ik dus nu geen digitale foto's nemen..... :'( :'( :'(

Stress!!!!!

En ons zonder foto's laten zitten? >:(
Dan ga je d'r maar eentje lenen bij de buren!
;D
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Fransvis

Citaat van: Stress!!!!! op april 20, 2005, 19:57:32
En ons zonder foto's laten zitten? >:(
Dan ga je d'r maar eentje lenen bij de buren!
;D

;D

Ik ben me al aan het orienteren op een ander toestel....komt alleen even niet gelegen....maar goed het is wel noodzakelijk....

Een foto lenen bij de buren....dat moet wel lukken denk ik.... ;)

Starred

Citaat van: Fransvis op april 20, 2005, 19:53:58
Projector is vandaag opgehangen en de nieuwe scherm (A-Velvet) hangt. Met dank aan Cinedream, klasse !!

Verder heb ik tijdelijk met een NeuNeo dvd speler in bruikleen todat de Marantz DV7600 eind mei word uitgeleverd. Maar dit toestel geeft al een uitstekend plaatje en daar kan ik best 6 weken mee leven.  ;)

Morgenochtend wordt eindelijk vloerbedekking gelegd, dus vanmiddag nog even (2 uurtjes) de stoelen gedemonteerd  :P

Helaas is tijdens mijn verhuizing mijn digitale camera naar zijn mallemoer gegaan en kan ik dus nu geen digitale foto's nemen..... :'( :'( :'(

Paar vraagjes:
Is de upgrade van de 7700 naar de 7800 de moeite waard geweest?
Kan je iets meer vertellen over dat scherm?

OscarTango

je bedoeld H77 naar H78 ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Fransvis

Citaat van: Starred op april 20, 2005, 20:41:46
Paar vraagjes:
Is de upgrade van de 7700 naar de 7800 de moeite waard geweest?
Kan je iets meer vertellen over dat scherm?

Ik heb een week geleden de H78 zien draaien met de Marantz 9500 als bron. Wat mij opviel was dat het beeld van een gewone dvd heel dicht bij High Definition Video kwaliteit zat. Volgens de specs een hogere contrast en beter kleurstelling. Dat verschil kon ik moeilijk zien, maar de strakkere contouren van gezichten viel me wel op. Of het de moeite waard is ? Voor ieder diehard is een verbetering van 1-2% de moeite waard....laat staan 5%. Voor mij zeker de moeite waard.

Scherm is een vaste scherm. Op tijd van een 1/2 uur in elkaar gezet en aan 2 klemmen opgehangen aan mijn gipsplaten wandje. In het begin waren de ribbels nog even zichtbaar, maar na een uur was het scherm superstrak. De Verlours frame maakt het helemaal af. Ik heb vandaag te kort kunnen spelen om het scherm goed te kunnen beoordelen, maar op de High Fidelity beurs in Antwerpen 1/2 maart heb ik de scherm voor het eerst gezien in combinatie met de (toen nog H77). Ik vond het een mooie scherm voor een interessante prijs. Voor technische specs, kan Nicolas misschien nog wat toelichting geven.

Starred

Starred

Citaat van: Fransvis op april 20, 2005, 20:58:30
Ik heb een week geleden de H78 zien draaien met de Marantz 9500 als bron. Wat mij opviel was dat het beeld van een gewone dvd heel dicht bij High Definition Video kwaliteit zat. Volgens de specs een hogere contrast en beter kleurstelling. Dat verschil kon ik moeilijk zien, maar de strakkere contouren van gezichten viel me wel op. Of het de moeite waard is ? Voor ieder diehard is een verbetering van 1-2% de moeite waard....laat staan 5%. Voor mij zeker de moeite waard.

Cool, ben best geinteresseerd in de H78

Fransvis

Citaat van: Starred op april 20, 2005, 21:07:05
Cool, ben best geinteresseerd in de H78

Ik ben er erg blij mee. Compact, erg stil, superstrak beeld en erg goed geprijsd. Zet er een Marantz DV7600 onder als bron en je hebt voor minder dan 5000 euro een beeld waar je van zult smullen.  ;)

Durk

he mijn agenda geeft aan dat ik morgen op dit topic moet kijken..
Wanneer is het leggen gereed... ;D

Fransvis

Citaat van: dvanurk op april 20, 2005, 22:34:52
he mijn agenda geeft aan dat ik morgen op dit topic moet kijken..
Wanneer is het leggen gereed... ;D

;D ;D ;D

Wat voor agenda is dat ?

Ik verwacht de tapijtenboys om 9 uur....

Durk

een Ipaq, die gaat 'praten' als ik een afspraak heb....

En ligt het al... Heb je al foto's.... Wanneer kunnen we komen...

;D ;D ;D

Fransvis

Citaat van: dvanurk op april 21, 2005, 11:15:21
een Ipaq, die gaat 'praten' als ik een afspraak heb....

;D ;D ;D

;D aha...zo'n vervelend apparaatje dat zich overal mee bemoeit....

Citaat van: dvanurk op april 21, 2005, 11:15:21

En ligt het al... Heb je al foto's.... Wanneer kunnen we komen...

Ondervloer ligt al grotendeels....

Foto's moet ik op een of andere manier anders regelen. Camera is stukgegaan tijdens verhuizing...had ik gisteren al gepost.... :'(

Fransvis

Citaat van: Fransvis op april 21, 2005, 11:34:31
;D aha...zo'n vervelend apparaatje dat zich overal mee bemoeit....

Ondervloer ligt al grotendeels....

Foto's moet ik op een of andere manier anders regelen. Camera is stukgegaan tijdens verhuizing...had ik gisteren al gepost.... :'(

Helaas is de vloer gisteren niet helemaal afgemaakt. Voor het podium hadden ze vloerbedekking vergeten...... >:(
Nu wordt het maandag afgemaakt. Maar ik ga de boel maar eens schoonmaken en alvast eens de speakers neerzetten. Dan probeer ik straks met een geleend dig. toestel wat foto's te schieten.

Sjors

Citaat van: Fransvis op april 22, 2005, 08:34:53
Dan probeer ik straks met een geleend dig. toestel wat foto's te schieten.

:D :D Ben benieuwd  :)

Durk

nieuw afspraak in de ipaq gezet...

JCL

Ben je nog lang bezig? Ben ook heel erg benieuwd, tot op heden ziet het er echt super uit. Ben ook nog steeds benieuwd naar je apparatuur :wink: kom een aantal veel belovende types tegen op je site maar nog niet alles ;)