Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

Fransvis

Vandaag de onderstellen en armsteunen gespoten. Ziet er gelijk wat netter uit. Kwam niet helemaal uit, dus moet nog een paar stukken spuiten.

Shimai

Fransvis dit word erg mooi, kan het zo zijn dat jij in Helmond woont?
Lijkt me wel eens leuk om een kijkje te komen nemen als het mag!

gr.
Shimai

ook uit Helmond!
gr.

Shimai

Fransvis

Citaat van: Shimai op januari  3, 2005, 17:51:38
Fransvis dit word erg mooi, kan het zo zijn dat jij in Helmond woont?
Lijkt me wel eens leuk om een kijkje te komen nemen als het mag!

gr.
Shimai

ook uit Helmond!

Hi Shimai....het is wel degelijk Kelmond.....ligt een km of 7 a 8 van Maastricht af. Maar Helmond - Kelmond is ook wel te doen hoor...een km of 70.....dus je bent welkom  ;)

Sjors

Citaat van: Fransvis op januari  3, 2005, 18:10:01
Hi Shimai....het is wel degelijk Kelmond.....ligt een km of 7 a 8 van Maastricht af. Maar Helmond - Kelmond is ook wel te doen hoor...een km of 70.....dus je bent welkom  ;)

LOL  ;D  veel last van overvliegende voorwerpen zo dicht bij  Maastricht airport?

Frans, nog even over het schoonmaken: dat HG vlekkenspray spuit je dat erop en borstel je het dan? of neem je het met een doek af, hoe doe je dat precies?

alvast bedankt ;)

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op januari  3, 2005, 19:23:49
LOL  ;D  veel last van overvliegende voorwerpen zo dicht bij  Maastricht airport?

Frans, nog even over het schoonmaken: dat HG vlekkenspray spuit je dat erop en borstel je het dan? of neem je het met een doek af, hoe doe je dat precies?

alvast bedankt ;)

Groet, Sjors

Als we in de achtertuin staan, zakken ze zo voor je neus voorbij op een meter of 800 van ons vandaan...motoren laag. Dus het is een pracht gezicht en je hebt er weinig last van. Opstijgen doen ze in 98% van de gevallen in de richting van Maastricht...dus da's ook gunstig.

Wat betreft HG....zorg dat je een paar schone theedoeken bij de hand hebt. HG regelmatig inspuiten op de oppervlak vanaf 30cm. Op de vuile plekken iets geconcentreerder spuiten. En dan met de theedoeken met redelijk veel kracht wrijven. Zodra de theedoek nat of te vuil is...schone theedoek pakken. Eventueel een stevig borsteltje als er iets zit wat je niet loskrijgt (zoals bij mij kauwgum). Uiteindelijk moet je het helemaal schoonkrijgen. Mocht het niet helemaal lukken dan heb je als laatste redmiddel Vanish. Maar dat heb ik maar op 1 kussen hoeven te gebruiken. En toen was het helemaal schoon.

Ik lijk me moeder wel met deze tips.... ::)

OscarTango

Je bent "warme azijn met een vleugje citroen" vergeten te vermelden, Frans  ;) ;D

Gaat vlot vooruit bij jou daarzo... vorig weekend eens aan de opruiming begonnen waar ooit het Ht moet komen. Een hoop dozen met oude rommel naar het containnerpark gebracht.... nu ligt er nog wat hout wat ik in stook-klare stukken moet gaan zagen. En dan wordt het boeltje dichtgemaakt. ;D, maar ik moet me haasten, want in de lente is de tuin weer aan de beurt en dan komt het er niet van....

Enfin, je amuseert je er duidelijk mee...erg gemotiveerd.  8)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Fransvis

Citaat van: OscarTango op januari  3, 2005, 22:51:21
Je bent "warme azijn met een vleugje citroen" vergeten te vermelden, Frans  ;) ;D

Gaat vlot vooruit bij jou daarzo... vorig weekend eens aan de opruiming begonnen waar ooit het Ht moet komen. Een hoop dozen met oude romeel naarhet containnerpark gebracht.... nu ligt er nog wat hout wat ik en stook-klare stukkenmoet gaan zagen. En dan wordt het boeltje dichtgemaakt. ;D, maar ik moet me haasten, want in de lent is de tuin weer aan de beurt en dan komt het er niet van....

Enfin, je amuseert je er duidelijk mee...erg gemotiveerd.  8)

Tja...zolang het niet opschiet met vinden van werk   :'( ...heb je wel tijd om dit soort klussen te doen.

Sjors

Ik denk dat hij niet de totale rol van "moeders" wil overnemen ;)

Bedankt voor je uitleg! dan kan ik mijn stoellen ook een gedeeltelijk overdoen  :)

Groet, Sjors

Fransvis

Gaat vlot vooruit bij jou daarzo... vorig weekend eens aan de opruiming begonnen waar ooit het Ht moet komen. Een hoop dozen met oude rommel naar het containnerpark gebracht.... nu ligt er nog wat hout wat ik in stook-klare stukken moet gaan zagen. En dan wordt het boeltje dichtgemaakt. ;D, maar ik moet me haasten, want in de lente is de tuin weer aan de beurt en dan komt het er niet van....

Dus....OscarTango....ga je wel een topic starten hierover....wel zo interessant.....'Oscar's Theatre To Tango' of zoiets....  ;)

Rappie

Leuk en aardig die stoeltjes, maar ga weer eens aan je HT werken ;)
Eigenaar van Paulthé

Fransvis

Citaat van: Rappie op januari  4, 2005, 08:59:24
Leuk en aardig die stoeltjes, maar ga weer eens aan je HT werken ;)

Morgen begin ik met verfwerk....vandaag nog wat kuipjes spuiten...

Sjors

Fransvis

Vandaag een start gemaakt met verf en schuurwerk. Ten eerste de wanden geschuurd en daarna het plafond een eerste laag verf gegeven. Kleur Mahogany.

Fransvis

Heb nu overal spierpijn...dus ik denk dat ik morgen maar weer even wat stoeltjes ga doen... ;D

Jean Pierre

Citaat van: Fransvis op januari  5, 2005, 20:07:23
Heb nu overal spierpijn...dus ik denk dat ik morgen maar weer even wat stoeltjes ga doen... ;D

heheh :D Je kan ook de stoeltjes uit proberen onder een film, ook een leuke bezig heid ;)

Arno P

Citaat van: Fransvis op januari  5, 2005, 20:07:23

Op zo'n dagen begin je toch de leeftijd te voelen....wacht maar morgenvroeg als de oogjes open gaan en het lichaam niet in beweging is te krijgen...

(mijn laatste keer, recent na mijn behangklus tegen de schuine zolderwanden met zwaar patroonbehang... :P )

Sjors

Hoi Frans,

Ziet er mooi uit!! de kleur opzich is niet bijzonder, maar zo op het plafond ziet het er echt heel goed uit! 8)

Mocht je teveel spierpijn hebben, dan kan je alvast een beetje de stoellen gaan inzitten ;D

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Arno P op januari  5, 2005, 21:19:33
Op zo'n dagen begin je toch de leeftijd te voelen....wacht maar morgenvroeg als de oogjes open gaan en het lichaam niet in beweging is te krijgen...

(mijn laatste keer, recent na mijn behangklus tegen de schuine zolderwanden met zwaar patroonbehang... :P )

Citaat van: Sjors op januari  5, 2005, 21:24:05
Hoi Frans,

Ziet er mooi uit!! de kleur opzich is niet bijzonder, maar zo op het plafond ziet het er echt heel goed uit! 8)

Mocht je teveel spierpijn hebben, dan kan je alvast een beetje de stoellen gaan inzitten ;D

Groet, Sjors

;D Yes guys....de 40 zit er hard aan te komen...nog maar een paar weekjes....en de leeftijd gaat inderdaad hard meetellen...dat merk je idd met dit soort klusjes....maar goed...we hebben zo'n 500m2 dat geschilderd moet worden.....dus dat wordt nog heeel veel spierpijn..... :'(

Fransvis

Citaat van: Sjors op januari  5, 2005, 21:24:05
Hoi Frans,

Groet, Sjors

Sjors...de kleur is wel bijzonder vind ik. Het is tegen het zwart aan, maar er zit een vleugje rood en bruin in waardoor het inderdaad zeer geschikt is voor zo'n plafond. Ben benieuwd hoe die zandkleur eruit gaat zien tegen de wanden.  ::)

Sjors

Citaat van: Fransvis op januari  5, 2005, 21:41:20
Sjors...de kleur is wel bijzonder vind ik.

Dat is ook zo Frans, kon niet de juiste woorden vinden. Ik bedoelde meer een aparte kleur ;) heb je deze speciaal laten mengen?

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op januari  5, 2005, 21:50:19

Dat is ook zo Frans, kon niet de juiste woorden vinden. Ik bedoelde meer een aparte kleur ;) heb je deze speciaal laten mengen?

Groet, Sjors

Nee, gewoon een standaardkleur.

OscarTango

Wow...sjiek. Ik vind het heel wat hebben, zo net niet zwart....goed onthouden dit kleurtje.

Je haalt toch wel de kollomen van de wanden wanneer je die gaat verven, hoop ik ,he ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Rappie

Appart kleurtje inderdaad. Gaat zeker een hele mooie combinatie geven met zandkleur ... (gok ik ;))
Eigenaar van Paulthé

Fransvis

Citaat van: OscarTango op januari  5, 2005, 22:27:23
Wow...sjiek. Ik vind het heel wat hebben, zo net niet zwart....goed onthouden dit kleurtje.

Je haalt toch wel de kollomen van de wanden wanneer je die gaat verven, hoop ik ,he ?

Nope...de kolommen blijven staan. Dus ik moet ze aftapen, maar met 8 kolommen moet dat geen drama zijn.

brimbrammer

Pfff, het was even werk maar heb alle pagina,s even snel doorgelezen, had ik het grondig gelezen dan had het nachtwerk geworden.
Maargoed, het begin er al goed uit te zien en die stoelbekleding ziet er zo op het eerste gezicht weer 100% als nieuw uit.
Word een mooie ruimte in ieder geval.