Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

Fransvis

Weer even een update. Vanavond zijn de laatste 2 kolommen afgeleverd met de ingebouwde suskasten. In beide kolommen wordt de constructie door een buis buiten de HT geleid (buis nog niet zichtbaar). Hieraan zal op 1 kolom een soort ventilator geplaatst worden die lucht in de ruimte blaast. Op de andere kolom hetzelfde principe, maar dan een ventilator die lucht afzuigt.

Deze 2 kolommen worden tegen de achterwand geplaatst. Midden volgende week worden de kolommen geplaatst.

Fransvis

Ook werden de 2 afdekschermen van de verwarmingsunits afgeleverd. Ik ben erg enthousiast over het resultaat. Ik denk wel dat ik straks aan de binnenkant wat doek moet spannen zodat de cv's niet zichtbaar zijn.

Arno P

Erg mooi Frans....en van die ventilatie zul je geen spijt krijgen....trust me...

Fransvis

Vanavond 4 kolommen geschuurd en voor de 2e keer gelakt. Tevens een begin gemaakt aan het lakken van de plinten. Die zijn ook van Meranti, ze zijn een tikkeltje donkerder dan de kolommen.

GTDesign

klasse werk, ziet er goed uit.

Sjors

Wauw!! het ziet er echt heel mooi uit, de nerf komt goed naar voren, hoeveel lage(n) krijgt ze nog?

Groet, Sjors

Fransvis

Voor binnen is 2-3 lagen voldoende. Rekening houdend met een redelijk donkere ruimte (geen ramen) denk ik dat ze zo ok zijn. Het moet tenslotte niet te donker worden.

OscarTango

Dat ziet er proper uit, Frans.... wat vond uw vrouw ervan dat ge dat zo op uw parket aan't doen waart ?
;)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Fransvis

Citaat van: OscarTango op december 22, 2004, 23:16:24
Dat ziet er proper uit, Frans.... wat vond uw vrouw ervan dat ge dat zo op uw parket aan't doen waart ?
;)

Niet zo best...dus ik moest op de couch slapen vannacht...gelukkig maar...kon ik tenminste mijn kolommen in de gaten houden....  ;D

Fransvis

Vandaag en morgen worden de kolommen, plinten en afdekschermen (CV) geplaatst. Al even een kijkje genomen en 2 foto's geschoten. Straks ga ik nog wat foto's schieten.

Fransvis

Tevens kwam ik de eerste tekenen van leven tegen in de HT ruimte....

Fransvis

Morgen een tripje naar BSeated om wat stoelen te halen. Mijn oog is gevallen op de Red Baron model die ook te bewonderen zijn in de HT van neo2001.

GTDesign

Prima stoelen, ik heb ze ook gebruikt in mijn laatste project. ze zitten als gegoten. Wel effe opletten, zelf uitzoeken daar er zitten namelijk ook slechte tussen maar de meeste zijn in goede tot nieuwstaat.

Fransvis

Erg mooi GT. Zijn deze alleen te krijgen als combinatie 2-3-4 zitters ? Niet enkelvoudig ?

Fransvis

Het eerste resultaat is al zichtbaar. Overigens worden de kolommen van binnen nog wel bekleed met steenwol.

Arno P

Wordt heel mooi...

(Jeuk? :o ;))

GTDesign

Citaat van: Fransvis op december 28, 2004, 13:44:19
Erg mooi GT. Zijn deze alleen te krijgen als combinatie 2-3-4 zitters ? Niet enkelvoudig ?

Jawel ze zijn ook enkelvoudig leverbaar.

GTDesign

Welke maat heb je nu aangehouden voor de zuilen 24 X 12 ?

Fransvis

Citaat van: GTDesign op december 28, 2004, 15:28:16
Welke maat heb je nu aangehouden voor de zuilen 24 X 12 ?

GT, zoals jij mij zelf adviseerde (zie link) heb ik 30 x 15 aangehouden.....en het is in deze ruimte net goed.  ;)

Fransvis

Vanavond nog even wat shots genomen. De roosters zijn duidelijk zichtbaar op de achterste kolommen. Ik zal in de volgende post nog 2 foto's van de achterkant van de HT laten zien.

Fransvis

Hier een foto van de achterkant van de HT ruimte - tevens de achterkant van de componenten kast. De rode pijl wijst 1 van de 2 luchtkanalen aan. In de 2e foto een close-up van de kanaal. Op 1 van de kanalen wordt een ventilator gemonteerd die lucht afzuigt, op de andere een ventilator die lucht blaast.

Fransvis

Morgenochtend komen de plintjes erop.....

OscarTango

soo....netjes. Komen duidelijke vordering nu. Cool... dus binnenkort kunnen we eens een demo van de H77 verwachten, toch ?  ;D

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Fransvis

Citaat van: OscarTango op december 28, 2004, 18:37:14
soo....netjes. Komen duidelijke vordering nu. Cool... dus binnenkort kunnen we eens een demo van de H77 verwachten, toch ?  ;D

ik doe mijn best om het zo binnenkort mogelijk te regelen..... ;)

Sjors

Wauw! man echt mooi 8) warneer begin je met de vloer constructie?

groet, Sjors