Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

hehehehehehe..... >:D  >:D  >:D

Wat zijn we toch lekker flauw weer.  :P

Fransvis

Deze bioscoop gaat in de verkoop....voor wie geinteresseerd is....en je krijgt er een hele boerderij bij.... 8)

reza

Gaat iedereen er uit of alleen jullie deel?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fransvis

Citaat van: reza op september 29, 2008, 13:39:03
Gaat iedereen er uit of alleen jullie deel?

Iedereen....boerderij bestaande uit 4 woningen....7000m2 grond erbij...

reza

WHOW :o

Ik ben er geweest en kan jullie verzekeren dat het een flink huis/boerderij is.
Ik had meer het idee dat het een soort van kasteeltje was.
Zeer mooie woning.

Blijf je in de buurt of kom je ook naar de randstad ;D

Fransvis

Citaat van: reza op september 29, 2008, 13:50:59

Zeer mooie woning.

Mijn ouders gaan naar de UK...wij blijven in de buurt van Meerssen.....

reza

Duidelijk, veel succes met het verkopen van jullie woning!

Fransvis

Citaat van: reza op september 29, 2008, 14:00:01
Duidelijk, veel succes met het verkopen van jullie woning!

Oh reza...ik dacht dat je een bod ging doen... >:D

LittleNinja

Shit.... Ik heb net wat kabels besteld bij Peter ( hifisupply ).... Nu kom ik net tekort... ::) ::) ::)

OscarTango

Enne... zoveel werk in gestoken, en alweer verhuizen... zo een plek vind je toch nooit meer ???

Maar je zult je redenen wel hebben, neem ik aan.
Succes met verkopen :-)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

reza

Citaat van: Fransvis op september 29, 2008, 14:11:30
Oh reza...ik dacht dat je een bod ging doen... >:D

Nee ik zoek juist wat groters ;D

Arno P

Citaat van: Fransvis op september 29, 2008, 13:54:18
Mijn ouders gaan naar de UK...wij blijven in de buurt van Meerssen.....

Nu  doet mij dat niet zo verbazen.....
Toen ik de tuin van je moeder zag deed mij dat meteen denken aan een Engelse tuin.... ;)

Sjors

Citaat van: reza op september 29, 2008, 13:50:59

Zeer mooie woning.

Ook ik ben daar geweest ! schitterend kan mij de geurkaarsen van je vrouw nog herinneren Frans  :)

Toch wel zonde hoor ! maar het zal een juiste beslissing zijn.

Komt er in jullie woning weer een HT ?

Groet,

Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors

Ook ik ben daar geweest ! schitterend kan mij de geurkaarsen van je vrouw nog herinneren Frans  :)

Toch wel zonde hoor ! maar het zal een juiste beslissing zijn.

Komt er in jullie woning weer een HT ?

Groet,

Sjors

Eerst even kijken hoe dit gaat, dan pas op zoek naar iets anders. We hebben ook geen haast, en het kan best wel eens even een jaartje of zo duren.

Vandaag is de makelaar toevallig foto's komen nemen....

OscarTango

Markt ligt stil op't moment, he... vrienden van me hebben hun huis al 8 maand te koop staan. 2 koppels komen kijken...that's it. Prijs zit rond de 550.000... hoop voor je dat het op een jaar tijd verkocht geraakt dan. Groetjes,
Tim
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: OscarTango op februari 11, 2009, 15:52:32
Markt ligt stil op't moment, he... vrienden van me hebben hun huis al 8 maand te koop staan. 2 koppels komen kijken...that's it. Prijs zit rond de 550.000... hoop voor je dat het op een jaar tijd verkocht geraakt dan. Groetjes,
Tim

Da's een iets ander marktsegment Tim....de markt voor dit soort panden is (of het nou goed of slecht gaat) vrij beperkt. Je moet net tegen de goede persoon aanlopen. Ons doel is binnen 2 jaar te verkopen. En als het niet lukt...dan blijven we er lekker wonen....

OscarTango

Ohhh....nou, dan zit je lekker rustig.

Ik heb even iets gehad van dat van mij weg te doen, omdat ik toch 80 procent van de tijd bij mijn vriendin ben...maar zelfs de makelaar raadde het me af ( dat was voor de crisis ), omdat ik zoiets nooit meer zou vinden ( toch niet voor wat ik ervoor betaald heb ). Ik denk dat dat voor jou ook een beetje geldt, niet ?

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

JeKa

Door je verkooptopic hier terechtgekomen, had deze nog niet eerder gezien. Ziet er goed uit hoor, vind het alleen erg zonde dat je de mooie oude balken niet meer ziet! Waarom gaan de stoelen e.d. in de verkoop?

Fransvis

Citaat van: JeKa op april  1, 2010, 13:51:05
Door je verkooptopic hier terechtgekomen, had deze nog niet eerder gezien. Ziet er goed uit hoor, vind het alleen erg zonde dat je de mooie oude balken niet meer ziet! Waarom gaan de stoelen e.d. in de verkoop?

Staat in de posts hierboven beschreven. Pand staat te koop.

Fransvis

Hier een update na een scheiding 2 jaar geleden. Ik woon nog steeds in hetzelfde pand, maar door de omstandigheden staat de bioscoopruimte leeg. De ruimte is intact, maar de projector, stoelen, scherm en sub noodgedwongen verkocht. De Focal speakers en centers heb ik nog kunnen behouden. Bekabeling ligt nog allemaal intact.

Nu wil ik langzaam weer de draad oppakken. Dat betekent dus dat ik langzaam op zoek ga naar de ontbrekende elementen om weer te kunnen genieten van deze hobby.

Aangezien ik alleen in een pand woon die ooit is aangekocht op basis van dubbel inkomen, zal het een uitdaging zijn om alles aan te schaffen met een beperkt budget.

Ik zal dus de markt sectie in de gaten houden, maar mocht iemand een tip hebben mbt projector, scherm of sub, laat me dit gerust weten. Projector moet HD zijn, wellicht een HD80 of vergelijkbaar (max € 500), scherm 225x125 (vast). Subwoofer niet perse merkgebonden.

Mocht iemand tips hebben of adviezen, graag.

clockwork

Welkom terug! Ik heb veel inspiratie opgedaan uit jouw topic bij de bouw van mijn eigen ruimte. :clapping:

Volgens mij gaat het weer helemaal goedkomen met jouw HT. Gezien de huidige tweedehands marktprijzen kun je vast wel het een en ander aanschaffen binnen jouw budget.

Versterking en bronnen heb je nog wel?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

LittleNinja

Goed je weer te zien! Dat betekent dat het allemaal weer tot rust is gekomen. Hopelijk heb je alles af kunnen sluiten en kun je weer opbouwen.

Fransvis

Ben de afgelopen 2 jaar altijd op HTForum aanwezig gebleven...in silent mode  ;D

@clockwork : versterking en bronnen idd nog in bezit  ::)

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Fransvis

Vandaag de eerste stap om het weer up and running te krijgen....450km rijden om een beamer te halen...de JVC DLA-HD1... :clapping: