Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

myself

je theater verdient wel een mooie speler, dus nu kun je nog meer genieten  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

Sjors

Nogmaals mijn complimenten Frans! ik heb er erg van genoten gister 8) de combo H78 met de 9500 zette echt een beeld neer, die ik nauwelijks kon bevatten... nogmaals echt Top ;)

Groet, Sjors

Durk

waarom heb je nu de 9500? Is de 7600 niet goed  leverbaar..
Juist deze speler leek mij wel wat.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Fransvis

Citaat van: Durk! op juni 19, 2005, 14:52:04
waarom heb je nu de 9500? Is de 7600 niet goed  leverbaar..
Juist deze speler leek mij wel wat.

Hi Durk!.........daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik had de DV7600 in oktober 2004 besteld....en deze zou in januari 2005 uitegeleverd worden. We zitten nu mid juni 2005 en het is nog niet eens bekend wanneer hij geleverd gaat worden. Misschien juli....misschien augustus. Aangezien de 9500 nu een paar honderd euro in prijs gezakt was.....was de switch niet meer zo'n gekke optie.... :)

Starred

Is je H78 nou IFS gecalibreerd? En voorzien van een colorfilter?

Fransvis

Nee, staat wel in de planning.  ;)

Arno P

Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op juni 19, 2005, 18:15:30
Dus toch  8)

Yep...maar het is een boel geld. Dus eerst sparen... ;)

Starred

Citaat van: Fransvis op juni 19, 2005, 18:32:07

vergeleken met wat een Marantz 9500 kost vallen de kosten van een calibratie erg mee  ;)
En absoluut de moeite waard

Sjors

Citaat van: Fransvis op juni 19, 2005, 18:32:07

Het blijft een Bodemloze put idd  :-\ maar wel leuk :)

Groet, Sjors

P.s Bekerhouder is gerepareerd...*zucht*  :)

Fransvis

Citaat van: Sjors op juni 20, 2005, 00:38:18
P.s Bekerhouder is gerepareerd...*zucht*  :)

Gelukkig maar. Jammer dat Arno's topic niet meer bestaat....dan had hij nog wat posts & foto's eraan kunnen wijden.  ;)

Durk

He waar is Arno's topic gebleven  ???

Sjors

Citaat van: Durk! op juni 20, 2005, 13:18:04
He waar is Arno's topic gebleven  ???

Helaas verwijderd.. vanwege inbraakgevoeligheid  :-\

Durk

Bij Arno????

Dat is toch lichtelijk overdreven.

A. barco
B. zolder
C. met de handigheid van Arno zou ie gemakkelijk een kluisdeurtje voor zijn HT kunnen bouwen.

Er jammer dat sommige mensen dit op hun geweten hebben.
Wellicht een idee om een deel van het forum alleen voor senior members beschikbaar te maken?
Dan kunnen de "echte" HT'ers hun showcase daarin continueren...

Movievault

Dit vind ik nog eens een prima idee  :o
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Fransvis

Citaat van: Durk! op juni 20, 2005, 15:14:23
Bij Arno????

Dat is toch lichtelijk overdreven.

A. barco
B. zolder
C. met de handigheid van Arno zou ie gemakkelijk een kluisdeurtje voor zijn HT kunnen bouwen.

Er jammer dat sommige mensen dit op hun geweten hebben.
Wellicht een idee om een deel van het forum alleen voor senior members beschikbaar te maken?
Dan kunnen de "echte" HT'ers hun showcase daarin continueren...

Briljant idee....

Jean Pierre

Citaat van: Fransvis op juni 20, 2005, 15:25:37
Briljant idee....
Aangezien ik senior member ben vindk het opzich wel ok  :-X, maar wel lullig voor degenen die het niet zijn dan  :-\.

R

Dit doet mij denken aan het woord "apartheid" vrij vertaald vanuit het zuid-afrikaans weten jullie het ook wel..

Lijkt mij slecht idee. Ik snap wel de veiligheidsredenen, maar af en toe censuur toepassen op het internet is heel verstandig en normaal.

Arno P

Citaat van: Sjors op juni 20, 2005, 13:18:55
Helaas verwijderd.. vanwege inbraakgevoeligheid  :-\

Nou,......da's niet echt zo he....bij het voltooien van het HT ben ik alles op aan het ruimen om echt het "klaar" gevoel te hebben (vreemd maar dat heb ik nou nodig anders verbouw ik het hele huis nog). Tevens voelde ik mij schuldig om zo'n lange tijd forumruimte te bezetten met foto's ipv ze te hosten via image-shack
Dus, alles netjes opgeruimd aangezien iedereen het toch al duizenden keren had gezien... ;)

R

Dat geeft een andere lading aan het verhaal. Vanwaar de aparte rubriek wens dan?

Fransvis

Citaat van: Arno P op juni 20, 2005, 15:36:41
Nou,......da's niet echt zo he....bij het voltooien van het HT ben ik alles op aan het ruimen om echt het "klaar" gevoel te hebben (vreemd maar dat heb ik nou nodig anders verbouw ik het hele huis nog). Tevens voelde ik mij schuldig om zo'n lange tijd forumruimte te bezetten met foto's ipv ze te hosten via image-shack
Dus, alles netjes opgeruimd aangezien iedereen het toch al duizenden keren had gezien... ;)

Arno...misschien heb je wel gelijk, alleen is het jammer dat er zeer veel waardevolle informatie verloren gaat. Ik bezocht je topic regelmatig, ook de oudere pagina's om toch in te zien hoe bepaalde zaken werden gedaan (had je het maar niet zo mooi moeten maken  ;))

Arno P

Citaat van: Fransvis op juni 20, 2005, 15:39:43
Arno...misschien heb je wel gelijk, alleen is het jammer dat er zeer veel waardevolle informatie verloren gaat. Ik bezocht je topic regelmatig, ook de oudere pagina's om toch in te zien hoe bepaalde zaken werden gedaan (had je het maar niet zo mooi moeten maken  ;))

Kijk...en voor de oude forumrotten met een redelijk geheugen...wil ik best op verzoek enkele fotootjes terug plaatsen...ter leering en vermaack (oud hollands..hoop ik  ;D ;))

Een soort "The best of"

Fransvis

Citaat van: Arno P op juni 20, 2005, 16:16:33
Kijk...en voor de oude forumrotten met een redelijk geheugen...wil ik best op verzoek enkele fotootjes terug plaatsen...ter leering en vermaack (oud hollands..hoop ik  ;D ;))

Een soort "The best of"

The Best of Arno's HT... ;)

Durk

ook namens mij:

graag!!! ik keek altijd met plezier naar je topic...