Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

donaldk

Goh wat ben ik toch een ouwe wormvormig aanhangsel :P.

Gefeliciteerd, jongen :D.

Mike ook alvast gefeliciteerd.

Sjors

Citaat van: bmateijsen op juni 28, 2006, 09:18:52
Gefeliciteerd! en veel plezier in Oberhausen!




Bedankt Bjorn ! was een top dag  :D

Citaat van: Bionica op juni 28, 2006, 11:16:14
Gefeliciteerd

WB Movie world ligt toch in Botrrop/Kirchhellen?

En heet toch Movie Park Germany? :P

Iig Fijne dag jongen

Goh 21, ben je nog best een broekie :)



Ja is movie parc inderdaad ;) fijn dat jij dat nog als broekie ziet, ik voel me al een echte ouwe wormvormig aanhangsel  ;D

Citaat van: mikeske op juni 28, 2006, 21:29:25
gefeliciteerd,

volgende week donderdag kom ik ook 21  ;D



Thanks Mike, en jij ook al vast Flappies :)

Citaat van: donaldk op juni 29, 2006, 02:36:32
Goh wat ben ik toch een ouwe wormvormig aanhangsel :P.

Gefeliciteerd, jongen :D.

Mike ook alvast gefeliciteerd.


Ach je bent zo oud als je je voelt hé ;)   Bedankt :)





Groet, Sjors

Bionica

op je 21e ben je nog een broekie,

Maar op je 24e begin je je soms wel een oude man te voelen :)
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

mikeske

Maakt die 3 jaar dan echt zoveel uit  ;D

alvast bedankt voor de felicitaties  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Citaat van: Bionica op juni 29, 2006, 15:16:41

(knip)

Maar op je 24e begin je je soms wel een oude man te voelen :)


Damn.. wil niet weten hoe ik me dan voel ;D






Groet, Sjors

VlisChris

Ben 23 maar voel me nog kiplekker.
Ik denk dat ik alvast maar begin te sidderen voor wanneer ik in november de 24 haal :-\ ;) ;D
Dat gaat me toch een omslag worden ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sjors

En mn airco'tje hangt  :) heerlijk mn biosje vol koele lucht te blazen  8)

Gordijnen zijn ook besteld (zwart veloers) Als dat allemaal een beetje hangt, gooi ik weer een paar foto's online.




Groet, Sjors

Jan-Willem

Feli met je Airco Sjors ;) dat is heerlijk.. zeker met dit warme weer...


Jan - Willem
I love my S8 :-)

Bionica

Citaat van: Sjors op juni 30, 2006, 20:57:48
En mn airco'tje hangt  :) heerlijk mn biosje vol koele lucht te blazen  8)

Gordijnen zijn ook besteld (zwart veloers) Als dat allemaal een beetje hangt, gooi ik weer een paar foto's online.




Groet, Sjors


Hangen inmiddels neem ik aan? :P  O0
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Citaat van: Bionica op juli 13, 2006, 18:52:27
Hangen inmiddels neem ik aan? :P  O0


Neen helaas :( wacht nog steeds...




Groet, Sjors

Bionica

#1260
Citaat van: Sjors op juli 14, 2006, 00:16:32

Neen helaas :( wacht nog steeds...




Groet, Sjors

Als Sjors mee zou doen aan het WK: "In spanning houden"  ;dan had hij zowiezo al gewonnen  ;D ;D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Update'tje:  Nieuwe vloerbedekking is gelegd  8)

                 Vanavond m'n nieuwe Luidsprekers ophalen.. ik ben zo verliefd geworden op mn Gem's van Hepta dat ik nu voor de GEM II ben gegaan  :) sommige van jullie weten dat na dat "ongelukje" m'n linker luidspreker behoorlijk beschadigd is.. niet aleen de behuizing maar ook de middentoner ! magneet heeft een opdonder gehad  :'( en dat werd beide zo'n dure klus mede doordat ze voor de middentonder een unit van Dynaudio gebruikt hebben.

Op Hifi.nl heb ik een mooie set gevonden en die haal ik vanavond op, en dan morgen lekker een weekie naar Zuid-DLD  ;D


Foto's volgen  ;D ;)



Groet, Sjors

Fransvis

Nou Sjors....klinkt veelbelovend...en we zijn natuurlijk zeer benieuwd naar de foto's.... ;)

Sjors

Citaat van: Fransvis op juli 22, 2006, 21:46:20
Nou Sjors....klinkt veelbelovend...en we zijn natuurlijk zeer benieuwd naar de foto's.... ;)


Ja ik beloof hierbij dat ik er een aantal zal maken zogauw ik terug ben uit Zuid - DLD  :)


Vanavond trouwens mn nieuwe Hepta's opgehaald ! wat zijn ze mooi  :-*




Tot na de vakantie  :D






Groet, Sjors

mikeske

Citaat van: Sjors op juli 23, 2006, 01:17:20

Ja ik beloof hierbij dat ik er een aantal zal maken zogauw ik terug ben uit Zuid - DLD  :)


Vanavond trouwens mn nieuwe Hepta's opgehaald ! wat zijn ze mooi  :-*




Tot na de vakantie  :D






Groet, Sjors

Veel plezier sjors  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

#1265
Mike, Thanks  ;)




Ik kreeg een PM van een medeme forumer met de vraag hoe mijn binnen & buitenunit eruit zien, en hoe deze geplaatst zijn... bij deze een aantal foto's  :)














Groet, Sjors

Rappie

Strak de leidingen weggewerkt bij de binnenunit, dat moet ik hier ook nog even doen :) Maar met die nieuwe Hepta's erin is je HT dus klaar ? Of ben je nog met de rest bezig ...
Eigenaar van Paulthé

Sjors

#1267
Hoi Paul,


nee nog niet klaar.. ik wacht nog op mijn veloers gordijnen.. die worden op maat gemaakt :) mn nieuwe vloerbedekking is al wel gelegd, hier even een aantal foto's om het een en ander te verduidelijken:



Voorlopig heb ik nog even deze tv d'r bij.. eigenlijk wil ik hem weg hebben, neemt veel ruimt ein, geen fraai gezicht en houd mn Gramma in beslag  ;D 



Even een "close - up'je" zonder frontje.. de 'silk dome' van Dynaudio mag gezien worden evenals de rest 8)




Hier een foto van de console die ik gemaakt heb.. deze komt boven mijn scherm te hangen, een 3e sportje moet echter nog gemonteerd worden.










De deur heb ik aan de binnen zijde met stof bekleed :) dit is dezelfde stof als de console, en mn gordijnen (waar ik nog op wacht)














Ik ben benieuwd hoe je jouw unit geplaatst hebt ! en mischien een foto'tje  :)



Groet, Sjors

eduard

Netjes leuke fotos, maar wordt het niet tijd om al je ab's tevervangen voor 1.

mikeske

AAAh terug foto's van Sjors  ;D

Zier er goed uit man  ;)
Ben benieuwd naar het eindresultaat  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Rappie

Eindelijk weer eens wat fototjes ;D Nog wel veel witte randen overal (deurstijl, schakelaars, speakerstands? ...) Maar verder ziet het er al weer goed uit !

Citaat van: Sjors op augustus  6, 2006, 15:57:09
Ik ben benieuwd hoe je jouw unit geplaatst hebt ! en mischien een foto'tje  :)
Mijn fotos komen pas weer zodra mijn barco hangt, dan ga ik alles weer even opknappen en prof. fotograferen .... De ophangbeugels voor de barco ga ik deze week halen/maken.
Eigenaar van Paulthé

Sjors

#1271
Citaat van: robbie_ op augustus  6, 2006, 15:59:48
zier toppie uit mooi man   8) 8) 8)

Thanks  :)


Citaat van: eduard op augustus  6, 2006, 16:05:20
Netjes leuke fotos, maar wordt het niet tijd om al je ab's tevervangen voor 1.


Eigenlijk wens ik mijzelf wel een Pronto  ;) want dit loopt inderdaad letterlijk uit de hand  ;D



Citaat van: mikeske op augustus  6, 2006, 16:14:19
AAAh terug foto's van Sjors  ;D

Zier er goed uit man  ;)
Ben benieuwd naar het eindresultaat  :)

Ha ! eigenlijk hoop ik dat er nooit echt een eindresultaat komt Mike.. dat klingt zo af   ;D




Citaat van: Rappie op augustus  6, 2006, 17:34:26
Eindelijk weer eens wat fototjes ;D Nog wel veel witte randen overal (deurstijl, schakelaars, speakerstands? ...) Maar verder ziet het er al weer goed uit !





...airconditioning  ;D


Ja klopt.. speaker stand's komen nog in zwart, verder dan dit ben ik nooit gekomen  :-[ deurpost.. daar zit ik nog over te dobben... zwart (laten)  schilderen of ook bekleden..




Groet, Sjors

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Bionica

Hallo Sjors,


Het duurde ff, maar toch eindelijk foto's.

Een hele vooruitgang!! ziet er netjes en super uit!!

Mijn Complimenten!!
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Jan-Willem

I love my S8 :-)