Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Sjors


Citaat van: molle op december 14, 2005, 00:52:58
Het verhuizen van boven naar beneden ;D
Dit gaat wel over een aantal zware dingen :P
Gelukkkig heb ik een lift ter beschikking :D


Je bent ook van alle gemaken voorzien hé  ::) :D




Citaat van: Lynxxx op december 14, 2005, 10:02:46
Grrrrr.. net zoiets meegemaakt met mijn JBL HT1F speakertjes die ik als rears gebruik.. stonden op twee custom speaker stands met spikes.. iemand ging er met een stofzuiger langs waarvan de kabel bleef haken onder spikes die wel geplakt maar niet geschroefd zaten.. gevolg: spike eronderuit, stand valt om, JBL lazert op de grond.. speaker grille gescheurd.. deuk in de kast en stuk van het fineer af :(. De grille heb ik inmiddels weer netjes gerepareerd (Speaker&co had perfect vervangingsdoek), maar die deuk en gesprongen fineer blijf je houden :( Heb ze nu maar gewoon met beugeltjes aan de muur vastgeschroefd. dan kan tenminste niemand ze meer omgooien * zucht * en dat 1 week nadat ik de speaker had opgehaald  :'(




Damn! ja dat is idd ook erg zuur  :-\   ik heb zelf ook 2 costum made stands, 22mm dik MDF met zand gevuld en spikes eronder, die overgins met 2 componentenlijm bevestigd is  8) die zullen niet snel los gaan, maar om nou mijn Hepta's aan mn stands te lijmen of te schroefen.. now way! dus die staan er los op..


Daar is overgins nog nooit wat mee geberurd! ook mijn SVS heeft ze er niet afgekregen.. ik dus wel  :-\ :'(




Groet, Sjors

reza

Gecondoleert Sjors :'(

Doet je apparatuur helemaal niks meer??
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op december 14, 2005, 10:25:16
Gecondoleert Sjors :'(

Doet je apparatuur helemaal niks meer??


Receiver 100%, DVD speler: dat moet ik vanmiddag uitzoekken (ben nu niet thuis), Linker luidspreker: hapert  :-\ :'(




Groet, Sjors

reza

AUUUW!!!!!!!!!!!

Echt klooooote. Zeker als je altijd zo zuinig bent op je spullen :-\
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

bmateijsen


Vincent

Hi

Als je me types van je apparatuur geeft dan kan ik wel eens even gaan bellen of de kappen
te  krijgen zijn ..

Grtz

Vincent

B.J.

Citaat van: Vincent op december 14, 2005, 10:57:58
Hi

Als je me types van je apparatuur geeft dan kan ik wel eens even gaan bellen of de kappen
te  krijgen zijn ..

Grtz

Vincent

Kijk eens aan. Wat moeten we zonder onze connecties. Top Vincent!

Bionica

Citaat van: Sjors op december 13, 2005, 23:35:53
@Mike:  thanks,  aleen ik denk niet dat ik een Defecte Integra 900E voor 50€ vind  :-\




Ja zo is het! ieder werkt er hard voor ;) maar het is toch iets "minder erg" (ben altijd voorzichtig met deze opmerkingen) als je een amp van 200€ hebt dan een van 2000€  :-\   

Ik ben i.i.g lekker verder gegaan met de verbouwing van mn HT! foto's heb ik gemaakt, en post ik binnenkort  ;)



Groet, Sjors

Het is even erg ;) Sjors haha
Vond mijn set ook al niet goed koop hoor ;) vooral niet met me nieuwe LCD erbij whahaha
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

@Bjorn, Reza: Bedankt.


CitaatHi

Als je me types van je apparatuur geeft dan kan ik wel eens even gaan bellen of de kappen
te  krijgen zijn ..

Grtz

Vincent



Vincent!

Keigaaf man!  :D  dat vind ik echt erg leuk  :D


Reveiver is de Onkyo TX-NR900E
DVD speler is de Onkyo DV-SP800


Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: Bionica op december 14, 2005, 11:14:53
Het is even erg ;) Sjors haha
Vond mijn set ook al niet goed koop hoor ;) vooral niet met me nieuwe LCD erbij whahaha


Ieder zijn klasse, je hebt gelijk  :-[ :)


Groet, Sjors

JCL

idd klote om te lezen! Wat je nog wel kan proberen is het verhalen op de WA van je oom, dan is het officieel wel zijn schuld, maar dat maakt dan toch geen verschil? Moet je alleen het eigen risico betalen maar dat zal zeker geen €3500 zijn... Of je oom heeft geen WA natuurlijk  :'(

Kan me nog herinneren dat mijn moeder bij het stofafnemen een van de draagarmen van de kast araf sloeg waar de CD speler van mijn broer op stond, F1.000,-- kapot en het was niet zijn eigen speler maar die van de winkel (was op proef thuis), heeft toen hun WA betaald (van AVC, toenmalige dealer) maar anders had onze WA 100% gedekt (hebben we toen gelijk laten uitzoeken). Hopelijk valt er nog wat te regelen!

Audiotwin

Hoi Sjors,

In sommige verzekeringspolisen is dit wel verzekerd.Een verzekeringsagent die laatst bij mij was vertelde dat ik mij daar voor kan verzekeren"plotseling onheil van buitenaf',het kost mij €20 per jaar extra dus heb ik dat meteen geregeld.Zij vertelde dat zaken zoals een instortend rack of vallende speaker,of je laat je dvd-speler uit je handen kletteren dan verzekerd zijn.Ik hoop voor je dat alles in orde komt want dit is balen.

Ar
Tevredenheid!!!

diceman

OOOOOEIIIIIIIIIII  >:(

Dat is minder, ben je zo voorzichtig gebeurt er dit  :'(.

Inderdaad wat Ar zeg klopt, ik zit bij Centraal B en daar kan je voor € 5 pm extra verzekeren voor dit soort problemen.
Maar ja daar heb je nu niks aan.Heb je de polis van je ouders al bekeken misschien staat er wel wat over in.

Dice


Vincent

Citaat van: Sjors op december 14, 2005, 11:16:11
@Bjorn, Reza: Bedankt.




Vincent!

Keigaaf man!  :D  dat vind ik echt erg leuk  :D


Reveiver is de Onkyo TX-NR900E
DVD speler is de Onkyo DV-SP800


Groet, Sjors

Hi

die zijn nog vrij recent ik denk dat het niet zo'n probleem is die nog te regelern.. ik ga morgen even voor je nabellen :)

Grtz

Vincent

Bart_M

Klote voor je.

Had je nou bose melkpakjes, was de deuk ook niet zo erg geweest. ;)

robbie12345

Citaat van: Krunk op december 14, 2005, 15:38:42
Klote voor je.

Had je nou bose melkpakjes, was de deuk ook niet zo erg geweest. ;)

heheh das wel erg gemeen niet alleen plaag je em met bose maar ook nog met de deuken, ik stel voor een levenslange ban  ;D >:D

anyway, erg klote voor je sjors, maar als ik het zo lees dan komt het met de hulp van vincent wel in orde!! De waarde van het forum bewijst zich eens te meer!
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

mradem

Suc6 Sjors. Hoop dat alles goed voor je afloop.

Sjors

#992
Ik heb al jullie reaktie's gelezen, maar kan ze niet allemaal Quoten  :-\  ;)

@Vincent: keigaaf van je! ik hoor het wel  ;)


Zo nu ook even wat goed nieuws in de pan werpen, mijn Pa heeft mij gezegd dat wij een zéér goede Casco +  verzekering hebben, morgen gaan we naar de verzekering.

Ik houd jullie op de hoogte!


Groet, Sjors  :)

Jimmy Conway

Als alle 13.000 leden vanavond even een schietgebedje willen doen,
dan gaat het vast goedkomen.

mikeske

Citaat van: Jimmy Conway op december 14, 2005, 18:24:07
Als alle 13.000 leden vanavond even een schietgebedje willen doen,
dan gaat het vast goedkomen.


bij deze gebeurt  ;)

@ sjors: Was toen inderdaad nog zo erg niet van die beschadigde amp.
Zou het nu veel erger vinden mocht er iets met mijn rotel / harman kardon set gebeuren,
want daar heb ik heeeeeeel wat langer mogen voor werken/sparen en er ben er net als jij heeeeeel zuinig op ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

#995
Citaat van: mikeske op december 14, 2005, 21:36:16

bij deze gebeurt  ;)


:)




Citaat van: mikeske op december 14, 2005, 21:36:16
@ sjors: Was toen inderdaad nog zo erg niet van die beschadigde amp.
Zou het nu veel erger vinden mocht er iets met mijn rotel / harman kardon set gebeuren,
want daar heb ik heeeeeeel wat langer mogen voor werken/sparen en er ben er net als jij heeeeeel zuinig op ...


Ja dat kan ik mij indeken! hoop dat er nooit wat op je Rotel of je HK valt  :-\



Zojuist de DVD speler beneden aangesloten, hij reageert niet meer op de AB, en het loopwerk maakt meer geluid als voorheen  :'( :-\ wat betekent dat?



Groet, Sjors

Daklem

 :'(

Ik denk dat er iets is ontregeld in je loopwerk door de klap :(  >:( >:( >:(

Walter_PPK

Damn! echt superbalen gewoon.  Ik heb ook een keer 1 van de missions beneden van z'n stand gelopen. Hopelijk wordt het wat met de verzekering.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

Sjors

Citaat van: Walter_PPK op december 14, 2005, 23:33:04
Damn! echt superbalen gewoon.  Ik heb ook een keer 1 van de missions beneden van z'n stand gelopen. Hopelijk wordt het wat met de verzekering.


Ja volgensmij heb ik dat eens gelezen op het forum, kan dat?  Hoe heb jij het opgelost uiteindelijk..verzekering?


Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: Krunk op december 14, 2005, 15:38:42


Had je nou bose melkpakjes, was de deuk ook niet zo erg geweest. ;)


Das een verdomd goede opmerking  :-\  ;)


Groet, Sjors