Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: Phuido op november 26, 2005, 17:50:39
hej sjors,

toevallig in een setje hepta facets ??? ik ga nl een overstap naar een ander merk maken. ik kon nergens goeie bijpassende rears erbij vinden en vind ze wat te groot voor mijn kamertje Maar jij hebt die zo te zien  :P

http://www.hepta.nl/historie/facet-1988.jpg -  maar dan in het zwart

gr guido


Hi Guido,

Bedankt voor je aanbod! helaas geen intresse, mijn HT is voorzien ook de hobbykamer, toch wil ik je even bedanken, je kan het nooit weten hé  :)



Groet, Sjors

Sjors

Jongens even de aandacht voor het volgende: zoals jullie mischien weten ben ik mijn HT met behulp van mijn oom aan het vebouwen secu re-stylen, daarvoor heb ik mijn apparatuur gedeeltelijk in veiligheid gesteld.

Maar op een of andere manier stoote ik tegen de zuil waar mijn luidsprer op staat, en vervolgens valt mijn Hepta omver!  :o  de Receiver staat op de grond en de DVD speler er boven op.

Ik hoor een KLAP en daar lag mijn Linker Hepta op zijn zij, boven op mijn DVD speler, 2 deuken in de bovenkant van de DVD speler 2 deuken in de bovenkant van mijn receiver (doordruk van de DVD speler op de Receiver)

En mijn luidspreker is beschadigd, niet aleen de kast maar ook technies! hij hapert  :o

Ik ben er er helemaal kapot van   :-\ :-\ mijn oom timmert op dit moment lekker door.. maar ik heb even een "blackout"  :'( :'( :'(



Groet, Sjors

R

wat klote zeg. Het eerste dat in mij op komt is het woord: verzekering...

Fransvis

Citaat van: Sjors op december 13, 2005, 19:48:59
Jongens even de aandacht voor het volgende: zoals jullie mischien weten ben ik mijn HT met behulp van mijn oom aan het vebouwen secu re-stylen, daarvoor heb ik mijn apparatuur gedeeltelijk in veiligheid gesteld.

Maar op een of andere manier stoote ik tegen de zuil waar mijn luidsprer op staat, en vervolgens valt mijn Hepta omver!  :o  de Receiver staat op de grond en de DVD speler er boven op.

Ik hoor een KLAP en daar lag mijn Linker Hepta op zijn zij, boven op mijn DVD speler, 2 deuken in de bovenkant van de DVD speler 2 deuken in de bovenkant van mijn receiver (doordruk van de DVD speler op de Receiver)

En mijn luidspreker is beschadigd, niet aleen de kast maar ook technies! hij hapert  :o

Ik ben er er helemaal kapot van   :-\ :-\ mijn oom timmert op dit moment lekker door.. maar ik heb even een "blackout"  :'( :'( :'(



Groet, Sjors

Tjezus...Sjors...wat doe je me nou....een bekerhouder tot daar aan toe. Maar dit is vervelend. Hopelijk is er intern niets beschadigd. Heb je dat al bekeken ?

Sjors

Citaat van: Fransvis op december 13, 2005, 19:53:55
Tjezus...Sjors...wat doe je me nou....een bekerhouder tot daar aan toe. Maar dit is vervelend. Hopelijk is er intern niets beschadigd. Heb je dat al bekeken ?


Ja ik ben er echt helemaal kapot van Frans, ben altijd zo zuinig op mijn spullen, toen ik het vanmiddag aan het verzetten was dacht ik nog wat ziet het er allemaal nog netjes uit, geen vingerafdruk, geen krasje niks.. en nu dit  :'( :'( :'(


Ik moet even bijkomen ga zo direct even naar mijn DVD speler kijken of er verder kwa functies niks aan mankeerd, maak ook wel een paar foto's..


Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op december 13, 2005, 19:57:02

Ja ik ben er echt helemaal kapot van Frans, ben altijd zo zuinig op mijn spullen, toen ik het vanmiddag aan het verzetten was dacht ik nog wat ziet het er allemaal nog netjes uit, geen vingerafdruk, geen krasje niks.. en nu dit  :'( :'( :'(


Ik moet even bijkomen ga zo direct even naar mijn DVD speler kijken of er verder kwa functies niks aan mankeerd, maak ook wel een paar foto's..


Groet, Sjors

kan ik me wel voorstellen Sjors. Ik voel de pijn hier in Limburg. Weet je of je iets met de verzekering gaat doen ? Of nog te vroeg ?

Jean Pierre

Dit is inderdaad erg vervelend, om het zacht uit te drukken... Ik zou echter niet te veel met de apparatuur klooien (als in openschroeven etc) want dan kan de garantie/verzerking misschien vervallen... Hopelijk valt het onder de dekking van je verzekering! Succes, en houd ons op de hoogte he!

Jimmy Conway

Ooooooh, dat is echt mega kl#te zeg zoiets.  :(
Hoop dat je wat bij je verzekering los krijgt.

B.J.

Ik lees in bovenstaande posts steeds iets over verzekeringen? Welke verzekering vergoed nu schade die je zelf maakt? Als zijn Oom het nu had gedaan dan aansprakelijksheids, maar jij zelf?

Sjors

#959
Bedankt voor jullie reakties!  mischien zijn er ook mensen die denken, het is maar apparatuur is toch niet erg... maar de meeste leden begrijpoen het wel  :-\

Tjah ik woon thuis.. ik ga i.i.g met mijn Ma uitzoeken of het gedekt is, want zoals Bas al zegt het is eigen gemaakte schade ::)



Hier 4 foto's...













Groet, Sjors

Richi

Vervelend man! Vooral dat de speaker hapert. Die andere deukjes, daar kom je toch wel overheen? :-\
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Daklem

mijn god! dit is gewoon het ergste wat je kan overkomen!

ik leef met je mee sjors  :'(

astrobart

ai ai ai, die deuken zijn niet fraai maar er nog wel uit te kloppen, alleen technische schade, das helemaal uh..... kl.te

Sjors

Mn oom zij ook al klopt ze er toch even uit  :-X   ik zij dit is geen blokker speler van 50 Euro, is een Onkyo waarvoor ik 1500 zuur verdiende Euro's voor neer gelegd heb, en mn Receiver 2000€  daarom valt het zo zwaar  :'( :'(


Groet, Sjors

R


Movievault

Met de schrik rond mijn hart lees ik dit verhaal.
Sjors ik voel met je mee. Dit is erg ......
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

mikeske

Wow dit is echt wel balen ...
Bij men vorige versterker ook eens pech gehad,
een rekje die omviel waardoor er een buil en een kras in de zijkant was.
Heb dan heeeeeel veel geluk gehad dat ik iemand vond die dezelfde versterker had met een defect.
Deze dan gekocht voor 50€, zo had ik een nieuwe behuizing.

Hopelijk vind je een oplossing  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Bionica

Dit zijn best tragische dingen.... vooral als je net als ik zo zuinig bent met je apparatuur...

Oke ik heb dan wel geen onkyo van 1500 pleuries, maar dan nog, voor mijn set heb ik ook hard gewerkt ;)

In ieder geval veel sterkte en hopen dat het allemaal weer goed komt :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors


@Mike:  thanks,  aleen ik denk niet dat ik een Defecte Integra 900E voor 50€ vind  :-\



Citaat van: Bionica op december 13, 2005, 23:12:18
Dit zijn best tragische dingen.... vooral als je net als ik zo zuinig bent met je apparatuur...

Oke ik heb dan wel geen onkyo van 1500 pleuries, maar dan nog, voor mijn set heb ik ook hard gewerkt ;)

In ieder geval veel sterkte en hopen dat het allemaal weer goed komt :D


Ja zo is het! ieder werkt er hard voor ;) maar het is toch iets "minder erg" (ben altijd voorzichtig met deze opmerkingen) als je een amp van 200€ hebt dan een van 2000€  :-\   

Ik ben i.i.g lekker verder gegaan met de verbouwing van mn HT! foto's heb ik gemaakt, en post ik binnenkort  ;)



Groet, Sjors

Rappie

Aiiiiii dat is inderdaad zuur. Zeker aangezien je er vele uurtjes voor hebt moeten werken.

Wat doet de dvdspeler nog ? In die reciever zit meestal wel wat lucht in de hoogte, maar de dvdspeler ....
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op december 13, 2005, 23:49:31
Aiiiiii dat is inderdaad zuur. Zeker aangezien je er vele uurtjes voor hebt moeten werken.

Wat doet de dvdspeler nog ? In die reciever zit meestal wel wat lucht in de hoogte, maar de dvdspeler ....


Ja het is inderdaad erg zuur dit, baal er goed van  :-\ :'(

Ik heb geen tijd meer gehad om het te chekken, zodra ik morgen thuis ben ga ik hem aansluiten en het even bekijken.


Groet, Sjors

molle

Dit is echt wel klote Sjors :'( Leef met je mij.
Kan je niet een beetje valsspelen en aan de verzekering uitleggen dat  je oom er is tegengelopen ::)
Weet het, zou niet mogen maar dit is ''Code Red''.
Werkt de rest nog buiten je speaker?

Ik krijg al bang om weldra te verhuzen. Zal elk stuk maar apart in een doos steken zeker.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: molle op december 14, 2005, 00:15:06
Dit is echt wel klote Sjors :'( Leef met je mij.
Kan je niet een beetje valsspelen en aan de verzekering uitleggen dat  je oom er is tegengelopen ::)
Weet het, zou niet mogen maar dit is ''Code Red''.
Werkt de rest nog buiten je speaker?

Ik krijg al bang om weldra te verhuzen. Zal elk stuk maar apart in een doos steken zeker.


Bedankt Sven :) 

Jep hebben we het al over gehad, mocht het niet onder onze voorwaarden loiggen dan, geef ik mijn oom de schuld  ;) wat er met mijn speaker aan de hand is weet ik ook niet, als ik het volume hoog opdraai is er niets aan de hand, maar met lage volumes hapert hij zo nu en dan  :-\ ik zal hiervover contact opnemen met Hepta.

Hoop dat niet gaat verhuizen! je HT is nog geen eens af, of bedoel je verhuizen van boven naar beneden?



Groet, Sjors

molle

Het verhuizen van boven naar beneden ;D
Dit gaat wel over een aantal zware dingen :P
Gelukkkig heb ik een lift ter beschikking :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Lynxxx

Grrrrr.. net zoiets meegemaakt met mijn JBL HT1F speakertjes die ik als rears gebruik.. stonden op twee custom speaker stands met spikes.. iemand ging er met een stofzuiger langs waarvan de kabel bleef haken onder spikes die wel geplakt maar niet geschroefd zaten.. gevolg: spike eronderuit, stand valt om, JBL lazert op de grond.. speaker grille gescheurd.. deuk in de kast en stuk van het fineer af :(. De grille heb ik inmiddels weer netjes gerepareerd (Speaker&co had perfect vervangingsdoek), maar die deuk en gesprongen fineer blijf je houden :( Heb ze nu maar gewoon met beugeltjes aan de muur vastgeschroefd. dan kan tenminste niemand ze meer omgooien * zucht * en dat 1 week nadat ik de speaker had opgehaald  :'(


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl