Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

FrankB

Wat een ding man, je fronts vallen erbij in het niet :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Gijs82

Echt mooi voor elkaar zo  :D!
Heb je de svs al helemaal goed afgesteld?

Groeten,
Gijs
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Fransvis

Citaat van: Gijs82 op juni 13, 2005, 09:04:05
Heb je de svs al helemaal goed afgesteld?

Arnoooooooooooooooooooooooo............................waar ben je..................???;D

Rappie

Citaat van: Fransvis op juni 13, 2005, 09:08:29
Arnoooooooooooooooooooooooo............................waar ben je..................???;D
Daar willen we wel een real life lesje in eigenlijk ;) Dus als we een keer op een meet en greet komen gewoon de knoppen verdraaien en kijken hoe het gebeurd ;D
Eigenaar van Paulthé

MrPink

Jeez Sjors, wie is die aap die je zomaar op je SVS laat leunen?? ;D

Groetjes,
Oscar

Sjors

Citaat van: FrenkB op juni 13, 2005, 08:30:14
Wat een ding man, je fronts vallen erbij in het niet :D

Ja dat viel mij ook op! met de 25-31 viel dat nog mee.. ze staken er toch nog boven uit, maar nu worden ze weggevaagd  ;D

Citaat van: Gijs82 op juni 13, 2005, 09:04:05
Echt mooi voor elkaar zo  :D!
Heb je de svs al helemaal goed afgesteld?

Groeten,
Gijs

Bedankt ;)

Nee gewoon uit de "losse pols" ingesteld en op gehoor...

Citaat van: Fransvis op juni 13, 2005, 09:08:29
Arnoooooooooooooooooooooooo............................waar ben je..................???;D

Ja inderdaad, ik zou het fijn vinden als hij hem zou afstellen, hij heeft de apparatuur en ervaring.. ik weet zeker dan word er het maximale uitgehaald, mischien Arno eens lief aankijken :)

Arno P

Citaat van: Fransvis op juni 13, 2005, 09:08:29
Arnoooooooooooooooooooooooo............................waar ben je..................???;D

Huh..wat...?  ;D

Het zal toch niet zo zijn dat mijn manual onvoldoende is dat jullie het klusje zelf kunnen klaren he?

          |
          |
          |
          V     ;)

Movievault

En laat ik zeggen mijn beste Watson, een zeeeer goede manual ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Sjors

Citaat van: Rappie op juni 13, 2005, 09:20:20
Daar willen we wel een real life lesje in eigenlijk ;) Dus als we een keer op een meet en greet komen gewoon de knoppen verdraaien en kijken hoe het gebeurd ;D

Ha!  >:D >:D  ;D

Citaat van: MrPink op juni 13, 2005, 09:58:58
Jeez Sjors, wie is die aap die je zomaar op je SVS laat leunen?? ;D

Groetjes,
Oscar

Weet jij het?  :)

reza

Echt een bere beulende ht zo..............ik ben blij dat ik niet 1 van je buren bent hahahaha
groetjes REZA :'( >:D ^-^ :-\ :-X :-[ :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op juni 15, 2005, 11:12:46
Echt een bere beulende ht zo..............ik ben blij dat ik niet 1 van je buren bent hahahaha
groetjes REZA :'( >:D ^-^ :-\ :-X :-[ :P

Had wel gezellig geweest een buurVROUW met de zelfde intresses  :D ;)

reza

Ja hadden we een wedstrijdje kunnen doen wij het hardste klapt.................en filmpies uit kunnen wisselen.//
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Ik moet je trouwens zeggen dat jij 1 van mijn inspiratie bronnen bent geweest om de hele boel te verbouwen,je word dus bedankt,en dat meen ik echt want het ziet er nu echt gaaf uit. xxxxxxxxxxxxxxxx
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors


Rappie

Het is te warm voor het forum sjors .... ;) 33 Graden in mijn HTtje waar de pc dus ook staat  ....
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op juni 20, 2005, 11:38:08
Het is te warm voor het forum sjors .... ;) 33 Graden in mijn HTtje waar de pc dus ook staat  ....

Het is te warm om buiten te zitten Paul.....  ;) 21 Graden in mijn HT'tje waar op dit moment mn PC niet staat ....  ;D

Gauw maar ff in orde maken  8)

molle

Hah zit in men winkel. 19 gaden koel. O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: molle op juni 20, 2005, 12:34:19
Hah zit in men winkel. 19 gaden koel. O0

8) 8) 8) kan hem ook op 16 Graden gooien... maar dan word het verschil tussen buiten en binnen erg groot  ;)

molle

Citaat van: Sjors op juni 20, 2005, 13:00:23
8) 8) 8) kan hem ook op 16 Graden gooien... maar dan word het verschil tussen buiten en binnen erg groot  ;)

Haha, moet je binnen blijven he ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: molle op juni 20, 2005, 13:05:22
Haha, moet je binnen blijven he ;D

Jep dat is een mogelijkheid  :) maar ergens lukt dat mij toch niet om de hele dag in een donker hol te zitten  ;)

molle

En hoe bevalt het nieuwe speelgoed je ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

molle

Citaat van: Sjors op juni 20, 2005, 13:06:24
Jep dat is een mogelijkheid  :) maar ergens lukt dat mij toch niet om de hele dag in een donker hol te zitten  ;)

Hmm, ik sta 12 uur per dag in een hol van 19 graden broodjes te smeren :P
Zou veel liever op een terras mijn keel gaan smeren ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: molle op juni 20, 2005, 13:06:45
En hoe bevalt het nieuwe speelgoed je ;D

Welk speelgoed? mijn Airco of mn SVS? op dit moment is het de Airco die er voor zorgt dat het luisteren naar de SVS een stuk aantrekelijker maakt  8)


Citaat van: molle op juni 20, 2005, 13:08:17
Hmm, ik sta 12 uur per dag in een hol van 19 graden broodjes te smeren :P
Zou veel liever op een terras mijn keel gaan smeren ;D

Hmmm.. daar breng je mij wel op een idee  :D ;) Damn 12 uur p/dag... met dit weer  :-\

molle

Ja je moet er iets voor over hebben om je HT te sponseren he ;D

Ik bedoelde de SVS. De airco dat kan niet anders dat je daar plezier aan beleefd. Hier boven nu is het tegen de 30 graden en dan heb ik ook geen zin om een filmpje mee te pikken hoor :P

Daarmee dat ik men dedic room in de kelder ga maken. Zal wel iets kleiner worden maar o zo rustig en gezellig.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

myself

Citaat van: molle op juni 20, 2005, 13:08:17
Hmm, ik sta 12 uur per dag in een hol van 19 graden broodjes te smeren :P
Zou veel liever op een terras mijn keel gaan smeren ;D
nee hoor, jij zou veel liever een filmpje meepikken   ;) en kijken hoe je SVS nu met beringer klinkt  ;D Ik was in ieder geval onder de indruk  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip