Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjors

LOL! bij het instaleren van de condesaat pomp van de airco vanavond, kwam ik er achter dat er echt LAPP snoer aan de airco zit!  8) dat merk je meteen  ;D

zal proberen er een foto van te maken, het staat er klein op..

Groet, Sjors

Tomaz

Citaat van: Sjors op juni  2, 2005, 21:54:43
LOL! bij het instaleren van de condesaat pomp van de airco vanavond, kwam ik er achter dat er echt LAPP snoer aan de airco zit!  8) dat merk je meteen  ;D

zal proberen er een foto van te maken, het staat er klein op..

Groet, Sjors
Dan wordt de plaatsing van de koeling beter en gaatie verder door in het laag (in celcius).  ;D
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Oké schilder werk is hier zo'n beetje af.. zit aleen nog een beetje te twijfelen wat ik met de achterwand ga doen.. wat denken jullie ook zwart?





R

Zeker weten zwart. En dan een plintje over de vloerbedekking lambrisering. Veel strakker.

Sjors

Citaat van: Ruben op juni  6, 2005, 21:04:46
Zeker weten zwart. En dan een plintje over de vloerbedekking lambrisering. Veel strakker.

Ik zat al te twijfelen... maar je hebt mij over de streep getrokken  ;D

Jep, zodra het geschilderd is, komt er een kleine koof waar ik meteen een lichtslang onder maak, voor het effect  :)

Groet, Sjors

Sjors

Denk dat ik toch maar van de SVS afzie :-\ .. ik ben erg tevreden met deze... :)


Sjors


Fransvis

Krijg je geen last met de buren zo ?

bmateijsen

Wat een foto!! Echt heel leuk!

Groet Bjorn

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sjors

Citaat van: Fransvis op juni  8, 2005, 11:21:38
Krijg je geen last met de buren zo ?

Ze klagen over "lichte" vibraties  ;D



Citaat van: bmateijsen op juni  8, 2005, 11:24:14
Wat een foto!! Echt heel leuk!

Groet Bjorn

Wat een bestemming hé voor de Gramma  :)

Raphie

JBL PRX Power!

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Gijs82

Geeft de subwoofer een mooie strakke bass dan  ;D?     :P

Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Sjors

Citaat van: Gijs82 op juni  8, 2005, 21:50:40
Geeft de subwoofer een mooie strakke bass dan  ;D?     :P



Nou je zal verbaasd staan als je weet wat hij presteerd! niet te geloven uit zo'n tonnetje  8)

mpj

Citaat van: Sjors op juni  8, 2005, 23:50:37
Nou je zal verbaasd staan als je weet wat hij presteerd! niet te geloven uit zo'n tonnetje  8)

Je zou zo je SVS afbestellen!!

Of Niet??
Optoma Themescene H30
Loewe Aconda TV
Onkyo TX-SR702E Receiver
Onkyo DV-SP402E DVD speler
Kef Q5 Fronts
Kef Q9c Center
Kef Q1 Surrounds
SVS 20-39PC Plus
IPod 20 GB

Sjors

Citaat van: MPJ op juni  9, 2005, 19:29:53
Je zou zo je SVS afbestellen!!

Of Niet??

.... Nou denk ik dat ik toch z'n grote broer erbij haal.. word het toch nog gezellig  :)

dvdripper



mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Sjors

Citaat van: dvdripper op juni  9, 2005, 20:11:33
hahaha vet  8) 8) 8) Sjors

Ze waren al geariveerd! staan in Houten, zondag  haal ik hem op  :)

koen29

he sjors ;)

je bent goed bezig man :o
ziet er erg cool uit zo O0

gr,koen
denon dcd-1550
denon PMA-2000R
audio static es100
W&M LS-01
dual 505-2

Sjors

Zojuist bij Rody geweest om mijn SVS'je op te halen  :) wat een doos zeg  :o hij is nog ingepakt, moet nog ff wat schilderwerk afmaken in de HT en dan kan de SVS kennis maken met z'n nieuwe werk omgeving  ;D 

Foto's volgen!  ;)

Groet, Sjors

Dani1982

beetje doorschilderen sjors, krijgen wij eerder de foto's te zien  ;D

christian19

Foto's   foto's   foto's   foto's









Sorry :-[ ;D

Fransvis

#724
 8)