Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

OscarTango

#650
 >:D >:D >:D

Tapijtplinten vindt ik wel mooi, hoor... als het maar dezelfde kleur heeft als de vloer.  ;) ;D

Frans, net nog eens naar die "plint" van jouw gekeken, en het valt eigenlijk  allemaal nog wel mee... in't geheel past het wel  :)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Rappie

Zwart is altijd goed hè :) En ik begrijp waarom je niet graag fotos met flits maakt, dan zie je pas wat er allemaal nog moet gebeuren :D

Plinten, standaardjes schilderen etc. :)
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: dvdripper op mei 22, 2005, 18:18:47
Ziet er gaaf uit sjors  8)

Ik ben net klaar met de tuin verlichting (anders geen beamertje) ;)
Dus nou kan ik weer volop verder gaan
Ik vindt het trouwens wel erg cool dat zwart. Alleen jammer dat de WAF ;D er iets anders over denkt ;)

mvg dvdripper








Citaat van: dvdripper op mei 22, 2005, 18:22:06
Trouwens merk je veel verschil ?
daar bedoel ik mee dat als je het licht uit hebt en je kijkt naar een film merk je dat het donkerder is ? door je zwarte tapijt

Ja je moet je vrouwtje ook helpen hé  :D ;)


Het zwart is een hele verbetering! en het geheel is veel en veel rustiger  8) een echte aanrader  :)

Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: Fransvis op mei 22, 2005, 20:01:38
Niet teveel plinten he Sjors. Daar houdt OscarTango niet zo van.  >:D


LOL  ;D ;D ;D   ja dat heb ik ook mee gekregen in je topic  :)






Citaat van: OscarTango op mei 22, 2005, 22:51:24
>:D >:D >:D

Tapijtplinten vindt ik wel mooi, hoor... als het maar dezelfde kleur heeft als de vloer.  ;) ;D

Frans, net nog eens naar die "plint" van jouw gekeken, en het valt eigenlijk  allemaal nog wel mee... in't geheel past het wel  :)

Het zijn idd tapijtplinten.. die ik hier in Nederland nog nooit gezien heb, en ook nergens kon krijgen  :-\  In duitsland word het vaak gebruikt en daar heb ik ze uiteindelijk ook vandaan gehaald.. het kost geen drol maar ik vind het helemaal top!  8)

Er zit nu nog rode tapijt in .. even kijken of het macht met de vloer.. hé Tim  >:D >:D ;)   maar moet er denk toch aan geloven er zwart in te plakken  :)

Sjors

Sjors

Citaat van: Rappie op mei 22, 2005, 22:59:52
Zwart is altijd goed hè :) En ik begrijp waarom je niet graag fotos met flits maakt, dan zie je pas wat er allemaal nog moet gebeuren :D

Plinten, standaardjes schilderen etc. :)

Houw op  :-\

Buiten dat Flits is voor amateurs zonder statief  >:D ;D ;) 

OscarTango

Nooit van gehoord in NL...is dat echt ?... hm, dat zijn toch gewoon aluminium U- profielen, of niet ?

Nu ja, je hebt ze... wat kosten die per lopende meter ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Jan-Willem

Wauw heel mooi Sjors! stukken beter zo.  wat mij ook opviel dat je Hepta's zwart zijn  8) of heb je andere gekocht?

Jan-Willem
I love my S8 :-)

koen29

Citaat van: Jan-Willem op mei 23, 2005, 21:35:57
Wauw heel mooi Sjors! stukken beter zo.  wat mij ook opviel dat je Hepta's zwart zijn  8) of heb je andere gekocht?

Jan-Willem

nee volgens mijn heeft ie ze geferft ???

ziet er iniedergeval goed uit sjors :o

gr,koen ;)
denon dcd-1550
denon PMA-2000R
audio static es100
W&M LS-01
dual 505-2

Sjors

Citaat van: OscarTango op mei 22, 2005, 23:39:11
Nooit van gehoord in NL...is dat echt ?... hm, dat zijn toch gewoon aluminium U- profielen, of niet ?

Nu ja, je hebt ze... wat kosten die per lopende meter ?

Ik had er stukje (10cm) van meegenomen uit DUitsland om het hier te kopen, maar niemend bij welke zaak/speciaal zaak waar ik ook geweest was, konden ze mij er niet aan helpen, wel zijden ze mooi spul!  :D

Het is een kunstof profiel speciaal hiervoor om als plint te dienen  ;)

Ik zal later even een close upje er van maken dan zie je het wel.

Sjors

#659
Citaat van: koen29 op mei 24, 2005, 08:56:24
nee volgens mijn heeft ie ze geferft ???

ziet er iniedergeval goed uit sjors :o

gr,koen ;)

Klopt koen ik heb ze gespoten... ze hebben 7 lagen spuitplamuur gehad, tussentijds gepolijst met waterproof, toen 5 lagen spuitgrond, ook de tussenliggende periodes met waterproof gepolijst, en toen 6 lagen hooglans zwart, en ook daar steeds gepolijst.

Maar al met al ben ik er niet tevreden over  :-\ ik heb niet de glans bereikt die ik wilde en te veel spikkels (stof) tja dat hou je ook niet tegen..

Fransvis

De vloerbedekking ziet er top uit, Sjors. De kleurstelling is erg goed. 8)

OscarTango

Citaat van: Sjors op mei 24, 2005, 10:27:16
Ik had er stukje (10cm) van meegenomen uit DUitsland om het hier te kopen, maar niemend bij welke zaak/speciaal zaak waar ik ook geweest was, konden ze mij er niet aan helpen, wel zijden ze mooi spul!  :D

Het is een kunstof profiel speciaal hiervoor om als plint te dienen  ;)

Ik zal later even een close upje er van maken dan zie je het wel.

Maar wat kost dat nu per lopende meter ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Sjors

Citaat van: OscarTango op mei 24, 2005, 11:11:08
Maar wat kost dat nu per lopende meter ?

Ik had 4 lengtes (3m) gekocht en dat zat op 11 Euro geloof ik

Sjors

Dit is de kleur die je moet hebben als je echt ZWART op de muren wilt hebben  8) Op aanraden van Gé  :)

Ik heb namelijk lekker vrij en ga aan de slag ;)

Foto's volgen  ;D ;) ;)



Groet, Sjors




Rappie

Wat ga je met deze zwarte verf bedekken ?  Misschien beter eerst kunnen verven en daarna pas nieuwe vloerbedekking erin laten leggen ;)
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op mei 24, 2005, 13:50:40
Wat ga je met deze zwarte verf bedekken ?  Misschien beter eerst kunnen verven en daarna pas nieuwe vloerbedekking erin laten leggen ;)

Mischien wel... ::) maargoed het kwam nu zo ui. al het zwart word opnieuw gedaan, en de vloer is helemaal afgedekt met zeil  ;)

Rappie

Eindresultaat ? Of gaat de verbouwing nog verder ....
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op mei 25, 2005, 17:51:43
Eindresultaat ? Of gaat de verbouwing nog verder ....

Verbouwing gaat nog verder ik ben nu FOTO"S aan het maken.. tenminste al jullie dat mij even toelaten  ;)

MrPink

Jaja, en ons dan zeker weer dagen erop laten wachten... ;)

Groetjes,
Oscar

molle

Foto' s, foto's, wij willen foto's ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Durk

gold circle is beter dan de andere huismerken, terwijl je toch zou verwachten dat het uit dezelfde fabriek komt...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Sjors

#671








Sjors


Sjors

Citaat van: Durk! op mei 25, 2005, 18:09:23
gold circle is beter dan de andere huismerken, terwijl je toch zou verwachten dat het uit dezelfde fabriek komt...


Ik heb gemerkt dat het idd zeer goede verf is!

teneerste heb je niet dat krijt effect.. en het dekt zeer goed, en ook de verwerking ging zeer soepel.. al met al een aanrader  :)

Sjors

Citaat van: MrPink op mei 25, 2005, 17:58:59
Jaja, en ons dan zeker weer dagen erop laten wachten... ;)

Groetjes,
Oscar

Nee dat doe ik niet meer.. ik wil niet bestempeld worden als de "late foto poster"  ;D ;D ;)