Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: Raphie op maart 26, 2005, 23:27:10
gelukkig heeft de PCI voldoende gaten ;D

...en met een rooster dat afneembaar is  ;D met een botermes.................

Sjors

#501
Knoop doorgehakt, het is de Kappa series center geworden  :)

Verder vanmiddag even een Bose lifestyle set opgehaald in Blaricum (Bang & Olufsen center) was een inruil set, van 1e eigenaar, aleen een beetje vies maar voor €249,- kon ik hem niet laten staan jongens t'blijft Bose  :)

Set vanaaf  zorgvuldig schoon gemaakt, en hij is weer als nieuw  8) komt in de hobby/studeer kamer te staan.


ben René Froger niet tegen gekomen, maar heb wel een stuk of 8 Land Rover's gezien nieuwste model, en een testarossa (schrijf je dat zo?) en een Rolls Royce samen op één oprit!  :D

Ik kon het niet laten om bij de B&O dealer een demo te vragen  ;D heb toen eerst een muziek demo gekregen met de 'beo lab1' wat een geluid zeg!!  :o ik heb namelijk veel merken gehoord maar B&O nog nooit. toen ook een stukje "Ice Age" gezien in 5.1 betaande uit de beolab 2 subwoofer 850watt, de beo 8000 front's en de surround's weet ik echter niet meer, wel weet ik dat ze nog geen 20cm van mijn oor stonden maar dat dat totaal niet te merken was! dat was een heel apparte ervaring.

B&O is een fantastisch merk, aleen geen merk voor mij, ja mischien als ik 65 ben en de cente er voor heb  ;) maar B&O laat je instaleren en dan is het klaar...........

Verder weet ik nu dat elke luidspreker één eigen versterker heeft! en het is een heel klein bedrijf en ze gebruiken dure matrialen, nu snap ik ook waarom de prijs zo giga hoog is, en het desgin niet te vergeten.


Dus dat zijn de ontwikkelingen.

Groet, sjors

Sjors

Citaat van: Richi op maart 27, 2005, 01:29:28
Hoi Sjors,

Weet je al welke center je het mooist vindt voor dialogen? Daar zou ik persoonlijk heel erg op letten, omdat ik natuurgetrouwe weergave van stemmen nastreef.

Groet,
Richard

Hoi Rich,

Ben uiteindelijk voor de Kappa gegaan deze geeft een zeer natuurlijke klank, niets meer en minder, hij voegt geen effecten toe, hij geeft het geluid heel natuurlijk weer! en dat vind ik erg belangrijk.

Groet, Sjors  :)

Richi

Leuk, gefeliciteerd! Leuk verhaal over B&O ook.

Groetjes,
Richard
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Sjors

Citaat van: Richi op april  1, 2005, 00:23:21
Leuk, gefeliciteerd!

Bedankt!  :)

Citaat
Leuk verhaal over B&O ook.

Groetjes,
Richard

Jep, geeft toch een heel ander inzicht in dat merk!

Groet, sjors

Sjors

Kijk mensen beetje merchandise erbij  :)


Oracle

Citaat van: Sjors op maart 31, 2005, 23:30:23
Ik kon het niet laten om bij de B&O dealer een demo te vragen  ;D heb toen eerst een muziek demo gekregen met de 'beo lab1' wat een geluid zeg!!  :o ik heb namelijk veel merken gehoord maar B&O nog nooit. toen ook een stukje "Ice Age" gezien in 5.1 betaande uit de beolab 2 subwoofer 850watt, de beo 8000 front's en de surround's weet ik echter niet meer, wel weet ik dat ze nog geen 20cm van mijn oor stonden maar dat dat totaal niet te merken was! dat was een heel apparte ervaring.

Vriend van me heeft en set van B&O nu besteld, bestaande uit:
- Beosound 6000 (6CD wisselaar voor aan de wand)
- Beolab1 frontspeakers
- Beolab 6000 rearspeakers
- Beolab 3500 center
- Beolab 2 subwoofer
- Beovision 7 32" LCD tv

Ik wil niet weten wat het kost, maar jij en ik kopen er denk ik een leuke middenklasser van!

Ben heel benieuwd hoe dat klinkt las het er eenmaal staat...

Groet,
Mark

Sjors

Citaat van: Mark Lemmens op april  5, 2005, 15:05:08
Vriend van me heeft en set van B&O nu besteld, bestaande uit:
- Beosound 6000 (6CD wisselaar voor aan de wand)
- Beolab1 frontspeakers
- Beolab 6000 rearspeakers
- Beolab 3500 center
- Beolab 2 subwoofer
- Beovision 7 32" LCD tv

Ik wil niet weten wat het kost, maar jij en ik kopen er denk ik een leuke middenklasser van!

Ben heel benieuwd hoe dat klinkt las het er eenmaal staat...

Groet,
Mark

jeetje man! dat is een lijst, denk dat hij wel rond de €20,000 zit  :o

Maar hij heeft er zeker ook een echte woonkamer voor (model kamer) dus groot..veel ruimte en een strak moder intrieëur...klopt dat?  :)

Hij laat het zeker ook voledig instaleren door B&O ?


Ik ben trouwens overal zeer over te spreken! maar de sub (Beolab2) viel mij tegen! voor die 850 watts had ik meer/beter verwacht, nee daarin tegen vind ik dat mijn SVS beter scoort  O0

Maar ik hoor graag wat jij er van vind Mark!  :)


Groet, Sjors

blue-eyes

Ik kan het niet staven, maar op een of andere manier bekruipt me altijd het gevoel dat ik voor 20.000 euro wel iets beters kan shoppen.

Anderzijds hoor je ook enorm veel goede dingen over B&O, met name over de laatste serie luidsprekers.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Oracle

Citaat van: Sjors op april  5, 2005, 23:52:40
jeetje man! dat is een lijst, denk dat hij wel rond de €20,000 zit  :o

Maar hij heeft er zeker ook een echte woonkamer voor (model kamer) dus groot..veel ruimte en een strak moder intrieëur...klopt dat?  :)

Hij laat het zeker ook voledig instaleren door B&O ?

Ja, ik denk dat je qua prijs aardig in de buurt zit. :)

De woonkamer is niet verschrikkelijk groot. Ongeveer 5 bij 6 ( het zit/luistergedeelte). Interieur is inderdaad vrij modern (hele mooie merbau-parketvloer, met een groot kleed erover (wat dus eigenlijk zonde is, maar wel weer goed voor het geluid), en design meubels.

Installatie zal gebeuren door de leverancier inderdaad.

Ik zal t.z.t. eens vragen of ik wat fototjes mag maken. Heeft hij vast geen bezwaar tegen!

@BE: tja, dat gevoel heb ik ook wel een beetje. Deze set is dan ook niet gekocht op geluid, maar voor een groot deel op het oog. Hij belde me overigens een paar weken voor de bestelling op: hij had een paar speakers gezien en vroeg mij of het wat was. Het ging om een paar kanarie-gele JBL T-iK10's!  ;D Helaas werden ze het niet eens over de prijs, maar wat mij betreft had hij beter die kunnen kopen, dan de B&O! Maar ach, het is niet mijn portemonnee! ;)

Groet,
Mark

Sjors

Citaat van: Mark Lemmens op april  6, 2005, 09:22:22
Ja, ik denk dat je qua prijs aardig in de buurt zit. :)

De woonkamer is niet verschrikkelijk groot. Ongeveer 5 bij 6 ( het zit/luistergedeelte). Interieur is inderdaad vrij modern (hele mooie merbau-parketvloer, met een groot kleed erover (wat dus eigenlijk zonde is, maar wel weer goed voor het geluid), en design meubels.

Installatie zal gebeuren door de leverancier inderdaad.

Ik zal t.z.t. eens vragen of ik wat fototjes mag maken. Heeft hij vast geen bezwaar tegen!

@BE: tja, dat gevoel heb ik ook wel een beetje. Deze set is dan ook niet gekocht op geluid, maar voor een groot deel op het oog. Hij belde me overigens een paar weken voor de bestelling op: hij had een paar speakers gezien en vroeg mij of het wat was. Het ging om een paar kanarie-gele JBL T-iK10's!  ;D Helaas werden ze het niet eens over de prijs, maar wat mij betreft had hij beter die kunnen kopen, dan de B&O! Maar ach, het is niet mijn portemonnee! ;)

Groet,
Mark

Ben erg benieuwd! zou idd erg leuk zijn als er een paar foto'tjes zouden verschijnen  :)

Ik wacht het wel af..

Groet, Sjors

Jan-Willem

Citaat van: Mark Lemmens op april  6, 2005, 09:22:22
Ja, ik denk dat je qua prijs aardig in de buurt zit. :)

De woonkamer is niet verschrikkelijk groot. Ongeveer 5 bij 6 ( het zit/luistergedeelte). Interieur is inderdaad vrij modern (hele mooie merbau-parketvloer, met een groot kleed erover (wat dus eigenlijk zonde is, maar wel weer goed voor het geluid), en design meubels.

Installatie zal gebeuren door de leverancier inderdaad.

Ik zal t.z.t. eens vragen of ik wat fototjes mag maken. Heeft hij vast geen bezwaar tegen!

@BE: tja, dat gevoel heb ik ook wel een beetje. Deze set is dan ook niet gekocht op geluid, maar voor een groot deel op het oog. Hij belde me overigens een paar weken voor de bestelling op: hij had een paar speakers gezien en vroeg mij of het wat was. Het ging om een paar kanarie-gele JBL T-iK10's!  ;D Helaas werden ze het niet eens over de prijs, maar wat mij betreft had hij beter die kunnen kopen, dan de B&O! Maar ach, het is niet mijn portemonnee! ;)

Groet,
Mark

Nog fototjes Mark?  :)

Jan-Willem
I love my S8 :-)

Sjors

Na een "korte" tijd de 898 te hebben gehad, ben ik gister overgestapt op de 900E (op één na top model 989)
En wel in het zilver  :) ik heb altijd een zwak hart gehad voor zilver/goud..... maar heb toen toch eens overwogen een amp in het zwart te nemen, maar kon er niet aan wennen  ::) zilver heeft een heel andere uitstraling (v00r mij athans  ;D )

Gister ochtend opgehaald en daarbij de 898 ingeleverd, maar heb hem pas vanochtend aangesloten, omdat ik gister een goede vriend heb geholpen, hij heeft een nieuwe auto aangeschaft en heb het alarm systeem over gezet evenals de audio  :)

Het is weer eens wat anders een amp aansluiten op de zondag :D op deze manier is de zondag ochtend lekker opgevuld  ;)

Uiteraard een aantal foto's

Meneer "Lifestyle" had de taak tijdelijk op zich genomen..




Meteen even alles schoongemaakt.. er gaat toch altijwel wat stof achter liggen




De doos "zegt" genoeg  8)








Het groote moment....  O0





De toebehoren, ook niet onbelangrijk




..op zijn nieuwe plekje  :)



met de folie nog op het front.. ik hou het klepje even dicht..




De achterkant... de LAPP + Wattgate zit er alvast in  ;)



.en 20 min verder...




Mooi hé!?  :) :)



Zo blij als een kind  O0

Groet, Sjors

Mariusz

Gefeliciteerd, mooi apparaat!
Stereo 'HT': Marantz PM8003 - Marantz UD5005 - Sonus Faber Cremona Auditor Graphite
Stereo: Yamaha A-S2100 - Topping E30II DAC - B&W 804D

Adonias

Ik dacht dat je nu wel van je BOSE syndroom afwas... je kon het zeker niet laten ;)

Maareh, mooi apparaat. Mooie kabels ook :)
"Pieppieppieppieppieppieppieppieppieppiep...................... TWOING" from "For the birds"

Moony

Mooie bak!

Nu nog een zelfde kleur dvd speler.... ;)
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

Gijs82

Leuk speeltje Sjors  ;D

De nodige films al gekeken dan  ;)
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Sjors

Citaat van: Mariusz op april 24, 2005, 11:57:45
Gefeliciteerd, mooi apparaat!

Thanks  :)

Citaat van: Adonias op april 24, 2005, 12:23:51
Ik dacht dat je nu wel van je BOSE syndroom afwas... je kon het zeker niet laten ;)

Maareh, mooi apparaat. Mooie kabels ook :)

Niet helemaal... buiten de HT wereld nog steeds een fantastisch merk  :D maar kon het idd niet laten   ;D  Jep bedankt ;) Ixos en Van den Hul..

Citaat van: Moony op april 24, 2005, 14:41:33
Mooie bak!

Nu nog een zelfde kleur dvd speler.... ;)

Jep die komt er ook, zijn aleen moelijk te verkrijgen mede doordat Onkyo nu met de DV-SP1000E is gekomen.

Citaat van: Gijs82 op april 24, 2005, 14:45:57
Leuk speeltje Sjors  ;D

De nodige films al gekeken dan  ;)

Jep... t'word aleen maar leuker  ;)

Groet, Sjors

copyfile

Mooie upgrade weer ! Zier er erg mooi uit zo in het zilver ! Ook mooie kabels trouwens !
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

Moony

Citaat van: Sjors op april 24, 2005, 19:56:55
Jep die komt er ook, zijn aleen moelijk te verkrijgen mede doordat Onkyo nu met de DV-SP1000E is gekomen.

De DV-SP502 is er toch in het zilver?
Maar wellicht is dat een stap(je) terug voor je, vanaf de SP800.
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

Sjors

Citaat van: Moony op april 24, 2005, 22:52:03
De DV-SP502 is er toch in het zilver?
Maar wellicht is dat een stap(je) terug voor je, vanaf de SP800.

Ik heb de 502 een korte tijd gehad geen verkeerde speler! maar de 800 is een Integra, en dat is zo'n verschil in vergelijking met een "normale" Onkyo, verder leest de 800 DVD-A en SACD en dat kan ik niet missen  :)

Groet, Sjors

triple_A

#521
Citaat van: Sjors op april 24, 2005, 11:23:59
<knip> ;D
Damn.. mooi ding man! :o
Maar jij zou toch moeten weten dat je veel meer aan merken als SVS hebt dan aan Bose man :P ^-^

Verder kan ik mij niet herrinneren dat ik hier ooit een berichtje geplaatst heb, dus bij deze maar:
Vette HT! :o ;D

Persoonlijk zou ik geen Bose hebben gekozen om het mee in te richten, maar zo te zien krijg jij langzamerhand ook door dat er beter is ;)


mvg, Triple_A

Sjors

Citaat van: triple_A op april 25, 2005, 20:33:21
Damn.. mooi ding man! :o
Maar jij zou toch moeten weten dat je veel meer aan merken als SVS hebt dan aan Bose man :P ^-^

Verder kan ik mij niet herrinneren dat ik hier ooit een berichtje geplaatst heb, dus bij deze maar:
Vette HT! :o ;D

Persoonlijk zou ik geen Bose hebben gekozen om het mee in te richten, maar zo te zien krijg jij langzamerhand ook door dat er beter is ;)




Hi,

Thanks! voor je compliment  :D

Dat Bose plaatje was meer om een paar medeme forumers te plagen ;) Bose is een mooi merk! maar niet in mijn HT behalve dan mijn hoofdtelefoon  ;)

En als alles een beetje meezit ,heb ik aan het eind van de week een zilveren DV-SP800  8) Met dank aan Scarp



Groet, Sjors


Fransvis

Poeh....da's een vette bak.... ;) Gefeliciteerd met je aankoop.

Xander

Mooie componenten...!
Nu nog een mooi audio-rack! ;)

Groetjes,
Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake