Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

denoontje

Citaat van: Sjors op oktober 27, 2004, 10:31:44


Rappie,

Ik heb het schermpje aangeschaft omdat ik nog wel eens naar: TMF mtv luister, en ik vind het zonde van mijn brand uren om dan steeds die beamer te laten draaien. Verder het osd van de receiver en dvd speler plus de pc zijn ook aangesloten op het schermpje.

Vanuit het schermpje gaat een s-video "snoertje" (5 meter) naar een automatische-schakel box in deze box komen alle bronnen bijeen zoals de computer, scart van de video (voor het gewone tv kijken) en een scart van de dvd speler en als laatste de s-video van mn receiver (osd).

De computer staat gewoon op het kantoortje maar vanuit de video kaart heb ik een s-video snoertje in de schakel unit geplugd.

Meestal zit ik gewoon op het kantoortje maar als ik bijv tv kijk op het schermpje of op de beamer kun je toch online zijn en het forum een beetje in de gaten houden   8) Ik gebruik namelijk de cordless desktop Mx van Logitech, als ik dus naar mn ht'tje loop neem ik mijn key board en muis mee  :)


Groet, Sjors



Ik ben opzoek naar een methode mijn pc met opticla desktop boven te laten staan en inderdaad de desktop[ mee naar beneden te nemen om evt te gamen op de (straks aan te schaffen) beamer.

Hoe kan ik dit dan doen??

Ik kan via bijv een pinnacle box wel beeld en geluid naar beneden halen, of een hele lange s-video kabel, maar hoe kan ik mijn pc gaan aansturen (muis en keyboard)?

Denoontje
8) 8) 8).

Sjors

Citaat van: denoontje op november 10, 2004, 12:11:11


Ik kan via bijv een pinnacle box wel beeld en geluid naar beneden halen, of een hele lange s-video kabel, maar hoe kan ik mijn pc gaan aansturen (muis en keyboard)?

Denoontje
8) 8) 8).

Denoontje,

Heb jij een draadloze muis en keyboard? dan moet je deze gewoon meenemen naar benee, mijn destop word ondersteunt door, Bluetooth® dat houd in dat deze ongeveer een rekweite heeft van 12 meter.

Ik zit zelf ongeveer ietsje verder hiervan maar het werkt fijnloos 8)

Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: FrankG op november 10, 2004, 11:55:30
Sjors naar belgie verhuizen zou dat niets zijn  :-X

Hier in het noorden van Belgisch Limburg heb ik nederlandse buren genoeg :)

Frank,OT,Patrick,

Ik woon nog bij mijn ouder's, dus ik kan niet zomaar even beslissen: kom we gaan daar wonen ;) en er zijn een aantal dingen om een beetje in de regio te blijven o.a. werk school en nog een aantal belangrijke zaken 8)

@FranG Kun je meteen een SVS kopen en mee de buurt onveilig maken

Zijn die dingen zo krachtig? ik lees er veel over op het forum  ;D

Groet, Sjors

Movievault

#153
Heel kort en krachtig.

JA

En bij slecht gebruik zelfs onveilig  ;D

Die dingen zijn gewoon kanonnen
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Sjors

Citaat van: FrankG op november 10, 2004, 21:04:23
Heel kort en krachtig.

JA

En bij slecht gebruik zelfs onveilig  ;D

Die dingen zijn gewoon kanonnen

Ik ga eens kijken of er een topic is, vast wel  ;D ben wel nieuwschierig o.a. welke techniek er word verwerkt  O0

Groet, Sjors

denoontje

Citaat van: Sjors op november 10, 2004, 19:38:20


Denoontje,

Heb jij een draadloze muis en keyboard? dan moet je deze gewoon meenemen naar benee, mijn destop word ondersteunt door, Bluetooth® dat houd in dat deze ongeveer een rekweite heeft van 12 meter.

Ik zit zelf ongeveer ietsje verder hiervan maar het werkt fijnloos 8)

Groet, Sjors


jammer..geen bluetooth maar radiografisch...... dat gaat tot een meter of 1,5 geloof ik.
Enige mogelijkheid die ik nu dan zie is hele lange draden gaan trekken zodat ik ontvanger dan ook in de kamer kan aansluiten, maar dat wordt nogal wat.
:'( :'( :'(

Denoontje
8) 8) 8)

Sjors

#156
Citaat van: denoontje op november 11, 2004, 08:01:40



jammer..geen bluetooth maar radiografisch...... dat gaat tot een meter of 1,5 geloof ik.
Enige mogelijkheid die ik nu dan zie is hele lange draden gaan trekken zodat ik ontvanger dan ook in de kamer kan aansluiten, maar dat wordt nogal wat.
:'( :'( :'(

Denoontje
8) 8) 8)

Denoontje,

Radiografisch zeg je, probeer gewoon een s de muis naar beneden te nemen, en laat iemand anders boven kijken of hij dan beweegt.

Het kan namelijk zo zijn dat dit werkt gewoon even proberen dan weet je het zeker  ;)

Groet, Sjors

Daklem

Wauw! dat ziet er echt verdomde goed uit! vooral die bassshakers en het lcd schermpje maken het helemaal af.


Heel erg netjes gedaan! Vooral die stoelen zien er ERG relaxed uit   O0

Toppie!!

Sjors

Citaat van: Daklem op november 19, 2004, 15:13:45
Wauw! dat ziet er echt verdomde goed uit! vooral die bassshakers en het lcd schermpje maken het helemaal af.


Heel erg netjes gedaan! Vooral die stoelen zien er ERG relaxed uit   O0

Toppie!!

Bedankt!  ;)

Groet, Sjors

denoontje

Citaat van: Sjors op november 11, 2004, 10:13:53


Denoontje,

Radiografisch zeg je, probeer gewoon een s de muis naar beneden te nemen, en laat iemand anders boven kijken of hij dan beweegt.

Het kan namelijk zo zijn dat dit werkt gewoon even proberen dan weet je het zeker  ;)

Groet, Sjors

helaas houd de muis er al na 1 muur mee op  :'( :'(

Denoontje
8) 8) 8)

Sjors

Citaat van: denoontje op november 23, 2004, 11:23:24


helaas houd de muis er al na 1 muur mee op  :'( :'(

Denoontje
8) 8) 8)

Das pech :-\ dan zit er niks anders op dan een snoer te trekken of een ander desktop aan te schaffen.

Weet aleen niet of ze zulke lange verbindings snoeren verkoopen, desnoods kun je ze zelf solderen  8)

Groet, Sjors

Sjors

Even een updatje  ;) uiteraard gepaard dit met foto's  8)


Groet, Sjors

Rappie

Leuk spelertje, maaruhm een Onkyo pronto ja ?  Is het niet gewoon een Onkyo CHAD .... ;)

Oke oke pronto klinkt stoerder, maar helaas .... ;D
Eigenaar van Paulthé

Sjors

#163
Citaat van: Rappie op november 25, 2004, 08:04:45
Leuk spelertje, maaruhm een Onkyo pronto ja ?  Is het niet gewoon een Onkyo CHAD .... ;)

Oke oke pronto klinkt stoerder, maar helaas .... ;D

Hoe kom je nou bij pronto? dat heb ik toch nergens vermeld ???

maar hij werkt fijnloos en heel goed  ;)

Groet, Sjors

[Edit] ik zie het al staat onder aan de foto's vermeld   :D  ja ik moest even snel een naam verzinnen en dit schoot mij te binnen, wist niet dat jullie zo oplettend waren ;D

Maar idd het is idd CHAD  ;)

Daklem

Klasse speler Sjors!

Je mag toch wel een beetje trots zijn op je HT set hoor ;)

Rappie

Citaat van: Sjors op november 25, 2004, 12:36:16
maar hij werkt fijnloos en heel goed  ;)

Groet, Sjors

[Edit] ik zie het al staat onder aan de foto's vermeld :D ja ik moest even snel een naam verzinnen en dit schoot mij te binnen, wist niet dat jullie zo oplettend waren ;D

Maar idd het is idd CHAD ;)
Normaal ben jij het met deze opmerkingen, dus iemand moest het doen in jou topic hè.
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op november 25, 2004, 15:23:46

Normaal ben jij het met deze opmerkingen, dus iemand moest het doen in jou topic hè.

Hahaha  ;D ;D ;D thanks Rappie! kan het idd moelijk zelf doen, ;)

Groet, Sjors

Sjors

Had vanavond geen zin om een filmpie te kijken  :-\ ben dus even naar Edam gereden 8) foto spreek voorzich,

Sjors

nog een fototje  :D

Sjors

En de laatste  8)

Groet, Sjors

Movievault

Hee man jij toch echt wel knettergek van Bose he  ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

blue-eyes

Vind het alleen jammer dat je dan een FILA shirt aan hebt, een beetje fan heeft ook een BOSE shirt ;D

Goed dat je achter je eigen merk blijft staan, niet luisteren naar anderen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sjors

Citaat van: Blue-Eyes op november 27, 2004, 09:41:54
Vind het alleen jammer dat je dan een FILA shirt aan hebt, een beetje fan heeft ook een BOSE shirt ;D

Ja die wil ik ook graag maar :D de merchandise in nederland en europa  :-X daarin tegen in U.S.A. véél meer! en japan ook

www.bose-goods.com

Ik ben al een tijdje bezig een t-shirt te verkrijgen of een sweater, maar das niet zo makelijk, maar komt wel goed 8)

Citaat van: Blue-Eyes op november 27, 2004, 09:41:54Goed dat je achter je eigen merk blijft staan, niet luisteren naar anderen ;)

Ja, daar kan niemand mij vanaf praten, ik heb ook vaak naar andere luidsprekers geluisterd en weet het allemaal wel, maar ik blijf bij Bose ;D

@FrankG Hee man jij toch echt wel knettergek van Bose he  ;D

Ja erg hé ;D ;D

Groet, Sjors



Harry HT

Hoi Sjors,

Ik moest lachen om die foto's die je in Edam hebt gemaakt. Zijn er nog meer merken waar je helemaal voor gaat?

Citaat van: Sjors op november 27, 2004, 12:12:15
Ik ben al een tijdje bezig een t-shirt te verkrijgen of een sweater, maar das niet zo makelijk, maar komt wel goed 8)
In jouw geval zou ik maar gelijk voor een "Bose langeonderbroek" gaan, volgens zou hem nog dragen ook.  :)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Movievault

Citaat van: Sjors op november 27, 2004, 12:12:15
@FrankG Hee man jij toch echt wel knettergek van Bose he ;D

Ja erg hé ;D ;D

Groet, Sjors

Sjors je ben de beste :) :)
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>