Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: TearS op november 27, 2007, 11:22:19
Echt super Sjors!  O0 Hoe bevalt de beeldkwaliteit op de Optoma eigenlijk?

Ik heb eerlijk gezegt nog geen één DVD bekeken op mn nieuw speler ! veel en veels te druk... werk, in de avond uren klussen bij een goede maat van me die pas verhuisd is..  :-\

Ik moet zelfs mn screen nog ophalen bij GT Design, dit word hoogstwaarschijnlijk Zondag 9 Dec.



Citaat van: atmoz op november 27, 2007, 11:41:36
Sjiek spul.
Mooie foto ook die onderste.
Krijg er upgrade neigingen van 8) ;D


:)


Citaat van: mikeske op november 27, 2007, 17:59:07
Ziet er super uit sjors  8)



Thabks Mike  ;)


Citaat van: molle op november 27, 2007, 19:24:56
Mooi Sjors O0
En al een datum gevonden wanneer je kan langskomen?


Ik denk ergens half Dezember Sven  :-\ ik zit zo krap in mijn tijd.. maar wil graag jouw HT zien ! en mn stekker afnemen   ;)



Groet, Sjors

stevieB

Mooiiiiiiiii  :o

Ben erg benieuwd hoe dit er uit komt te zien met 21:9 screen

Feli  8)

Gr StevieB
Under construction.....

Daklem


VlisChris

Sjors,

Zou ik je mogen vragen hoe je SMS-1 na een paar maanden nog bevalt? Nog net zo goed als indertijd, of toch wat dingen aan het licht gekomen?
Heb je zin om een keertje hier te komen buurten? Je sms-1 is natuurlijk ook van harte welkom. Of was het nou net andersom? ::)


;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HTip

Heb je topic gedeeltelijk gelezen (was iets te veel voor één middag ;)).

Je hebt het heel erg mooi voor elkaar 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

GTDesign

Sjors, het is nu middels 20.30 U, heb je het hangen ?  ;D

beasty

Citaat van: GTDesign op december  9, 2007, 20:30:24
Sjors, het is nu middels 20.30 U, heb je het hangen ?  ;D

iemand is ongeduldig ;)

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Zo net thuis, 402 KM in totaal gemaakt vandaag.


Gé Super bedankt voor de uitleg en de heerlijke bak koffie  :) ik ga nu plat. morgen weer vroeg op.. en heb niet veel nachtrust, zal morgen even alles beantwoorden ;)




Groet, Sjors

Daklem

Ik ben benieuwd naar het scherm Sjors!  O0

Het was leuk je weer eens te zien. De volgende keer kom ik jouw kant op. Dan wil ik jouw scherm graag een keer bekijken.

denoontje


kermit

#1511
Citaat van: Sjors op december 10, 2007, 01:21:29
Zo net thuis, 402 KM in totaal gemaakt vandaag.


Gé Super bedankt voor de uitleg en de heerlijke bak koffie  :) ik ga nu plat. morgen weer vroeg op.. en heb niet veel nachtrust, zal morgen even alles beantwoorden ;)




Groet, Sjors

Heb je het scherm eindelijk opgehaald? ;D ;D

Sjors

Hoi Brian,


Jazeker ! Gister is het dan eindelijk gebeurd.. wilde het graag nog dit jaar klaar hebben  ;D


Ik ben al de hele avond bezig.. en nu nog steeds.. ik hoop straks nog even wat foto's te posten  8)




Groet, Sjors

Sjors

Ben net klaar ! scherm hangt  8) foto's komen vanavond .. heb er al wel gemaakt maar staan nog full size op mn CF en de wekker gaat weer om 05:45  :-\ dus ga gauw plat.




Groet, Sjors

VlisChris

#1514
Edit.
Ben alleen wel nog benieuwd naar je foto's ;) ;) ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

reza

Mooi Sjors, ik ben erg benieuwd!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors


Citaat van: Sintersauer op december  9, 2007, 15:06:13
Sjors,

Zou ik je mogen vragen hoe je SMS-1 na een paar maanden nog bevalt? Nog net zo goed als indertijd, of toch wat dingen aan het licht gekomen?
Heb je zin om een keertje hier te komen buurten? Je sms-1 is natuurlijk ook van harte welkom. Of was het nou net andersom? ::)


;D


Nou er zijn zeker wat dingen aan het licht gekomen, een ding is dat ik absoluut niet mer zonder wil !  ;D de SMS-1 mooi in bedwang, de power waneer dat nodig is en subtiel bij muziek.

Wel moet hij weer een sopnieuw gecalibreerd worden, daar ik mijn SVS een beetje verplaatst heb.


Ik kom zeker een keertje bij je langs Chris ! dat ha dik al in jouw topic aangegeven  ;) dat spreken we nog wel een keertje af.




Citaat van: htip op december  9, 2007, 16:26:19
Heb je topic gedeeltelijk gelezen (was iets te veel voor één middag ;)).

Je hebt het heel erg mooi voor elkaar 8)


Dankje Philip !

Ik moet het eigenlijk eens ordenen.. het is een zooitje met al die foto's verspreid over zoveel pagina's  :-\





Citaat van: GTDesign op december  9, 2007, 20:30:24
Sjors, het is nu middels 20.30 U, heb je het hangen ?  ;D


Hij hangt sinds gisteravond 22:00uur  ;D

Nogmaals bedankt, het was kort maar krachtig, erg gaaf om je automatische Masking screen even gezien te hebben, het X10 systeem inc uitleg  ;)


Citaat van: Daklem op december 10, 2007, 08:56:48
Ik ben benieuwd naar het scherm Sjors!  O0

Het was leuk je weer eens te zien. De volgende keer kom ik jouw kant op. Dan wil ik jouw scherm graag een keer bekijken.



Vond ik ook Robbert !

doen we  ;)









Was weer laat, had vanavond een maatje geholpen mee verhuizen.



Foto's komen morgen.. moet ze allemaal nog resizen  :-\






Groet, Sjors






VlisChris

Hehe, is goed. Dan hoor ik het wel wanneer je zin hebt om langs te komen 8)
Die foto's hadden natuurlijk al wel online moeten staan he ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sjors

Foto's  ;D

Oude situatie:







Vreemd, na 3 jaar een wit vlak schilderij aan de wand gehad te hebben dan inene zo'n zwart vlak  ;D






Eigen gepatenteerde ophang systeem  ;D





3 Jaar trouwe Dienst  :'(




Kwaliteit en afwerking stonden hoog in het vaandel  ;D









Zo weg meg die ouwe zooi.nl dit hoofdstuk sluiten we af.



Nieuwe scherm van GT Design  8) (in onderdelen wel te verstaan)






Frame opgehangen.



Tommy doek erop en gespannen









Zo hier moeten jullie het even mee doen, ik zall proberen vanavond de laatste foto's te plaatsen.. die moet ik nog maken trouwens ! van het eindresultaat  ;)





Groet, Sjors







kermit

Hmmm  Foto's  ;D. Ziet er goed uit

mikeske

ziet er nu al super uit  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Thanks guys  ;)


Maar het word nog mooier, hier het eindresultaat:




16:9






21:9  8)















Groet, Sjors

molle

Wow :o Hoe breed is het scherm eigenlijk?
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

HTip

Mooi gedaan Sjors 8)

Nu niet alleen goed geluid ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive